Poczytajcie opinie o tym co wyprawia ta firma w innych miastach… Wygrali przetarg na obsługe lini nie be powodu…
$$$
Jakimi kryteriami kierowali się urzędnicy, którzy uznali, że Warbus wygrał przetarg? Na pewno nie interesem pasażerów bo linie obsługiwane przez Warbus są wyjątkowo niepunktualne a teraz nawet niewiarygodne. Przetargami publicznymi powinny zająć się odpowiednie służby jeżeli Rada Miasta nie radzi sobie z nadzorem nad zarządzaniem miastem.
fluffy
Przetargi są ,ale te niewygodne i na których „rada”nie zarobi.
fpz
Prawem o zamówieniach publicznych idioto! Widać że styczności nie miałeś z zamówieniami. Kto by się tym nie zajął efekt był by ten sam. Tu trzeba prawo zmienić, a nie urzędników miasta oskarżać.
Stefanek
Może w nocy ktoś osusza zbiorniki 😉
Rumburak
Tak, pewnie Ci z MPK przelewają do siebie…
abc
Coś w tym może być. Baza Warbusa jest niedaleko MPK 😉 To nie może być przypadek…
fd
A narzekacie na MPK . he he Zobaczymy z iloma jeszcze dziado-przewożnikami ZTM podpisze umowy , podczas przyszłych przetargów na usługi transportowe .
EIE
Tego dziadtransa trzeba jak najszybciej pogonić bo z tego już nic nie będzie autobusy już zapuszczone tak że jechać nie chcą kierowcy dostają pensję z ogromnym opóźnieniem no i teraz jeszcze to. Niech ZTM się nie zastanawia tylko pogoni kota jak PKS Zielona Góra.
idiota? nie, to anegdota
Jak ZTM chce nowe autobusy za grosze to zawsze będzie się uganiać z dziad-transami. Gdyby wystarczyły autobusy 5-10 letnie byłoby lepiej.
Marek
Polityka oszczędności w mieście doprowadziła, że w drodze przetargu ZTM wybiera dziadowskich prywatnych przewoźników, którzy jeżdżą raptem za kilka groszy mniej niż MPK. A efekty są jakie są, opóźnione wypłaty, niezrealizowane kursy, ukraińcy za fajerą i zagrożenie na drogach. Nie macie nawet pojęcia, jak łamie się czas pracy u prywaciarzy. Jeżdżą bez wolnego, często nawet po dwie zmiany! Zauważcie też, że wszystkie niebezpieczne sytuacje spowodowane są głównie przez kierowców prywatnych przewoźników.
abc
sorki, ale meteor/irex – jak płacisz tak masz….
fpz
Spróbuj wybrać inną firmę to Ci cba wjedzie za brak dyscypliny finansowej. Firmy przescigają się w zaniżaniu cen, a ty pierdzielisz o „polityce oszczędności miasta”. Co ma miasto do firm? Nie dopuści je do przetargu? To po raz kolejny zapukają smutni panowie.
Fryta
To kierowca wyjeżdżając z bazy nie widzi ile ma paliwa w zbiorniku? nie może tego sprawdzić i zgłosić przełożonemu? Autobus nie przygotowany do jazdy pod względem technicznym = zostaję w bazie. To chyba logiczne. To pracodawca ma zapewnić odpowiednie narzędzia i materiały eksploatacyjne do pracy.
Hysiek
Fryta – pracowałeś Ty kiedyś u takiego dziada-pseudobiznesmena jakim jest Warbus? 🙂 To o czym piszesz to może być w cywilizowanych firmach a nie w takim dziadostwie. Podejrzewam tutaj kierowcy nawet nie mają do kogo zgłosić nieprawidłowości a jeśli nawet to nikt z tym nic nie robi :D.
kierowca
Dokładnie tak jest jak piszesz. Autobusy niesprawne już przy wyjeździe z zajezdni: „jeździj bo nie mam ci na co podmienić”. Usterki się zgłasza codziennie te same i… oczywiście nic się nie dzieje. Kierowcy jeżdżą nawet po 250 godzin co jest oczywiście niezgodne z prawem. A z tym zobowiązaniem do uregulowania spraw pracowniczych czyli wypłacaniem wynagrodzenia w terminie to oczywiście w dalszym ciągu czeka się na wynagrodzenie ponad miesiąc. Sprawy zgłaszane w PIPie czy w ITD, nawet wielokrotne prośby o zajęcie się sprawą przez lubelskie gazety – nic nie daje. Problemy zdaje się z miesiąca na miesiąc się nawarstwiają i tylko czekać aż to wszystko pi…olnie. Problem pozostanie bo kierowcy będą mieli wielkie problemy by odzyskać wynagrodzenia a pasażerowie bo z dnia na dzień odpadnie aż 30 rozkładów i to będzie dramat!
asf
Lubelski pip to jest jakieś nieporozumienie, oni nic nie może – sk******** siedzą tylko i pieniądze za nic biorą…
asf
Lubelski pip to jest jakieś nieporozumienie, oni „ten pan w okularkach, na dole” nic nie może – sk******** siedzą tylko i pieniądze za nic biorą…
Lubelak
wywalić takich dziadów zostawić mpk
abc
myślisz że MPK to lepsze ??
Autosan H9
Płaci na czas, masz wszystkie świadczenia, paliwa nigdy nie brakuje.
zuza
To krótko w tej firmie robisz…
Autosan H9
11 lat, jakieś pytania jeszcze?
Kierowca
Wypowiedź fryty pozwala przypuszczać, że przybyła z kosmosu…
Fryta
Nie. Pracuję po prostu w innej branży i mam przez to nieco inne doświadczenia. Jak pracodawca nie zapewnia odpowiedniego stanowiska do pracy to się nie pracuje – proste. Gdy załoga nie pracuje firma nie zarabia, a gdy firma nie zarabia to dyro wylatuje. Są odpowiednie standardy i pewne minimum musi być przestrzegane. Zmieniałem swego czasu pracodawcę między innymi dlatego, że poprzedni nie zapewniał odpowiedniego standardu socjalnego i przestawał płacić terminowo. W 6 miesięcy uciekła mu cała załoga, a po 12 zwinął interes 🙂
kierowca z warbusa
Żaden kierowca nie otrzymal jeszcze wynagrodzenia. Nie starcza nawet na paliwo.
Llb
Mpk to nie stać nawet na zakup autobusów
MLGKotel
Oni mają typie w taborze ok. 220 pojazdów, Warbus 33, Irex 18, lla i podwykonawcy kilkanaście. MPK to około 73 % taboru ZTM, więc na pewno mogliby sprzedać niektóre autobusy i wymienić na nowe. Nie narzekaj tak na MPK, bo gdyby nie ten przewoźnik, to w Lublinie kursowałoby tylko 79 autobusów, czyli około 1,43 autobusu na linię… Brzmi może zabawnie, ale to jest prawda, że bez MPK ZTM w Lublinie nie dał by po prostu rady…
Poczytajcie opinie o tym co wyprawia ta firma w innych miastach… Wygrali przetarg na obsługe lini nie be powodu…
Jakimi kryteriami kierowali się urzędnicy, którzy uznali, że Warbus wygrał przetarg? Na pewno nie interesem pasażerów bo linie obsługiwane przez Warbus są wyjątkowo niepunktualne a teraz nawet niewiarygodne. Przetargami publicznymi powinny zająć się odpowiednie służby jeżeli Rada Miasta nie radzi sobie z nadzorem nad zarządzaniem miastem.
Przetargi są ,ale te niewygodne i na których „rada”nie zarobi.
Prawem o zamówieniach publicznych idioto! Widać że styczności nie miałeś z zamówieniami. Kto by się tym nie zajął efekt był by ten sam. Tu trzeba prawo zmienić, a nie urzędników miasta oskarżać.
Może w nocy ktoś osusza zbiorniki 😉
Tak, pewnie Ci z MPK przelewają do siebie…
Coś w tym może być. Baza Warbusa jest niedaleko MPK 😉 To nie może być przypadek…
A narzekacie na MPK . he he Zobaczymy z iloma jeszcze dziado-przewożnikami ZTM podpisze umowy , podczas przyszłych przetargów na usługi transportowe .
Tego dziadtransa trzeba jak najszybciej pogonić bo z tego już nic nie będzie autobusy już zapuszczone tak że jechać nie chcą kierowcy dostają pensję z ogromnym opóźnieniem no i teraz jeszcze to. Niech ZTM się nie zastanawia tylko pogoni kota jak PKS Zielona Góra.
Jak ZTM chce nowe autobusy za grosze to zawsze będzie się uganiać z dziad-transami. Gdyby wystarczyły autobusy 5-10 letnie byłoby lepiej.
Polityka oszczędności w mieście doprowadziła, że w drodze przetargu ZTM wybiera dziadowskich prywatnych przewoźników, którzy jeżdżą raptem za kilka groszy mniej niż MPK. A efekty są jakie są, opóźnione wypłaty, niezrealizowane kursy, ukraińcy za fajerą i zagrożenie na drogach. Nie macie nawet pojęcia, jak łamie się czas pracy u prywaciarzy. Jeżdżą bez wolnego, często nawet po dwie zmiany! Zauważcie też, że wszystkie niebezpieczne sytuacje spowodowane są głównie przez kierowców prywatnych przewoźników.
sorki, ale meteor/irex – jak płacisz tak masz….
Spróbuj wybrać inną firmę to Ci cba wjedzie za brak dyscypliny finansowej. Firmy przescigają się w zaniżaniu cen, a ty pierdzielisz o „polityce oszczędności miasta”. Co ma miasto do firm? Nie dopuści je do przetargu? To po raz kolejny zapukają smutni panowie.
To kierowca wyjeżdżając z bazy nie widzi ile ma paliwa w zbiorniku? nie może tego sprawdzić i zgłosić przełożonemu? Autobus nie przygotowany do jazdy pod względem technicznym = zostaję w bazie. To chyba logiczne. To pracodawca ma zapewnić odpowiednie narzędzia i materiały eksploatacyjne do pracy.
Fryta – pracowałeś Ty kiedyś u takiego dziada-pseudobiznesmena jakim jest Warbus? 🙂 To o czym piszesz to może być w cywilizowanych firmach a nie w takim dziadostwie. Podejrzewam tutaj kierowcy nawet nie mają do kogo zgłosić nieprawidłowości a jeśli nawet to nikt z tym nic nie robi :D.
Dokładnie tak jest jak piszesz. Autobusy niesprawne już przy wyjeździe z zajezdni: „jeździj bo nie mam ci na co podmienić”. Usterki się zgłasza codziennie te same i… oczywiście nic się nie dzieje. Kierowcy jeżdżą nawet po 250 godzin co jest oczywiście niezgodne z prawem. A z tym zobowiązaniem do uregulowania spraw pracowniczych czyli wypłacaniem wynagrodzenia w terminie to oczywiście w dalszym ciągu czeka się na wynagrodzenie ponad miesiąc. Sprawy zgłaszane w PIPie czy w ITD, nawet wielokrotne prośby o zajęcie się sprawą przez lubelskie gazety – nic nie daje. Problemy zdaje się z miesiąca na miesiąc się nawarstwiają i tylko czekać aż to wszystko pi…olnie. Problem pozostanie bo kierowcy będą mieli wielkie problemy by odzyskać wynagrodzenia a pasażerowie bo z dnia na dzień odpadnie aż 30 rozkładów i to będzie dramat!
Lubelski pip to jest jakieś nieporozumienie, oni nic nie może – sk******** siedzą tylko i pieniądze za nic biorą…
Lubelski pip to jest jakieś nieporozumienie, oni „ten pan w okularkach, na dole” nic nie może – sk******** siedzą tylko i pieniądze za nic biorą…
wywalić takich dziadów zostawić mpk
myślisz że MPK to lepsze ??
Płaci na czas, masz wszystkie świadczenia, paliwa nigdy nie brakuje.
To krótko w tej firmie robisz…
11 lat, jakieś pytania jeszcze?
Wypowiedź fryty pozwala przypuszczać, że przybyła z kosmosu…
Nie. Pracuję po prostu w innej branży i mam przez to nieco inne doświadczenia. Jak pracodawca nie zapewnia odpowiedniego stanowiska do pracy to się nie pracuje – proste. Gdy załoga nie pracuje firma nie zarabia, a gdy firma nie zarabia to dyro wylatuje. Są odpowiednie standardy i pewne minimum musi być przestrzegane. Zmieniałem swego czasu pracodawcę między innymi dlatego, że poprzedni nie zapewniał odpowiedniego standardu socjalnego i przestawał płacić terminowo. W 6 miesięcy uciekła mu cała załoga, a po 12 zwinął interes 🙂
Żaden kierowca nie otrzymal jeszcze wynagrodzenia. Nie starcza nawet na paliwo.
Mpk to nie stać nawet na zakup autobusów
Oni mają typie w taborze ok. 220 pojazdów, Warbus 33, Irex 18, lla i podwykonawcy kilkanaście. MPK to około 73 % taboru ZTM, więc na pewno mogliby sprzedać niektóre autobusy i wymienić na nowe. Nie narzekaj tak na MPK, bo gdyby nie ten przewoźnik, to w Lublinie kursowałoby tylko 79 autobusów, czyli około 1,43 autobusu na linię… Brzmi może zabawnie, ale to jest prawda, że bez MPK ZTM w Lublinie nie dał by po prostu rady…