Coraz większy sprzeciw wobec planowanej linii kolejowej do Kraśnika Fabrycznego. Oprócz mieszkańców, na przyjęty do dalszych analiz wariant przebiegu torów nie zgadzają się władze miasta i województwa.
Nie chcemy tutej religii żydowskiej i tych kościołów.
Januszek
Nie chcemy Józka w katolickiej Polsce. Spiep do Moskwy.
Józek
Wynoś tą swoja religie do izraela i nie wracaj
Pola
Mów za siebie trollu deutschlandu
Józek
Opiłujemy was kościelne obłakańce z państwowej kasy aż będzie skomleć jak psy.
Józew F.
I tak oto kraśnik przyczyni się do wstrzymania inwestycji pt. CPK.
Januszek
Józew wszystko będzie jak należy. narazie Pis w sejmie ma już 225 posłów i brakuje im z 10, aby spokojnie rządzić i budować CPK.
jahira
Tępaku powski weź mapę POczytaj (jeśli umiesz) i sprawdź z jakiego to programu.
dde
za co PIS się nie weźmie takie efekty , banda nieudaczników
Józek
Zatańczą barkę dla rydzyka , wezmą się za ręce zatańczą w niebogłosy alle luja wszechomogący buk alle jaja.. 😀
Adamko
bbe uważaj bo za 3 miesiące zabulisz 200% więcej za prąd. To gwarantuje ci Tusk z resztą szumowin z opozycji.
Herbert Gnaś
Tytuł artykułu wprowadza czytelników w błąd, ponieważ mieszkańcy Kraśnika nie zgadzają się na jakikolwiek wariant tej nitki, po prostu jej nie chcą w jakiejkolwiek formie, a zatem każdy, kto jedynie mówi o zmianie trasy tak naprawdę nie jest za mieszkańcami. Swoje zaś zdanie kraśniczanie wyraźnie wyrazili podczas spotkania, którego przebieg można obejrzeć na profilu facebookowym I Love Powiat Kraśnicki.
XYZ
Co ma Kraśnik do CPK? Linia Lublin – Zamość – Lwów to oddzielny projekt od tej linia do Fabrycznego
gfds
Tej kolei wcale nie będzie
Krzysztof
Marszałek z Kraśnika to się ujęli za mieszkańcami. Szkoda, że Zamość i Kraśnik nie mają w Lublinie takiej siły przebicia i nikt ich nie „broni” i nie słucha ich argumentów w sprawie projektowanych szprych CPK. Ale spokojnie, wybory samorządowe już nie długo…
Krzysztof
Marszałek z Kraśnika to się ujęli za mieszkańcami. Szkoda, że Zamość i Krasnystaw nie mają w Lublinie takiej siły przebicia i nikt ich nie „broni” i nie słucha ich argumentów w sprawie projektowanych szprych CPK. Ale spokojnie, wybory samorządowe już nie długo…
Krzysztof
Chodziło o Zamość i Krasnystaw…
Lja
Spokojnie, za nowego rządu nie powstanie żadna nierozpoczęta jeszcze inwestycja kolejowa ani drogowa w tej części Polski a zatem również kolej do Janowa i północna obwodnica Janowa
Nie chcemy tutej religii żydowskiej i tych kościołów.
Nie chcemy Józka w katolickiej Polsce. Spiep do Moskwy.
Wynoś tą swoja religie do izraela i nie wracaj
Mów za siebie trollu deutschlandu
Opiłujemy was kościelne obłakańce z państwowej kasy aż będzie skomleć jak psy.
I tak oto kraśnik przyczyni się do wstrzymania inwestycji pt. CPK.
Józew wszystko będzie jak należy. narazie Pis w sejmie ma już 225 posłów i brakuje im z 10, aby spokojnie rządzić i budować CPK.
Tępaku powski weź mapę POczytaj (jeśli umiesz) i sprawdź z jakiego to programu.
za co PIS się nie weźmie takie efekty , banda nieudaczników
Zatańczą barkę dla rydzyka , wezmą się za ręce zatańczą w niebogłosy alle luja wszechomogący buk alle jaja.. 😀
bbe uważaj bo za 3 miesiące zabulisz 200% więcej za prąd. To gwarantuje ci Tusk z resztą szumowin z opozycji.
Tytuł artykułu wprowadza czytelników w błąd, ponieważ mieszkańcy Kraśnika nie zgadzają się na jakikolwiek wariant tej nitki, po prostu jej nie chcą w jakiejkolwiek formie, a zatem każdy, kto jedynie mówi o zmianie trasy tak naprawdę nie jest za mieszkańcami. Swoje zaś zdanie kraśniczanie wyraźnie wyrazili podczas spotkania, którego przebieg można obejrzeć na profilu facebookowym I Love Powiat Kraśnicki.
Co ma Kraśnik do CPK? Linia Lublin – Zamość – Lwów to oddzielny projekt od tej linia do Fabrycznego
Tej kolei wcale nie będzie
Marszałek z Kraśnika to się ujęli za mieszkańcami. Szkoda, że Zamość i Kraśnik nie mają w Lublinie takiej siły przebicia i nikt ich nie „broni” i nie słucha ich argumentów w sprawie projektowanych szprych CPK. Ale spokojnie, wybory samorządowe już nie długo…
Marszałek z Kraśnika to się ujęli za mieszkańcami. Szkoda, że Zamość i Krasnystaw nie mają w Lublinie takiej siły przebicia i nikt ich nie „broni” i nie słucha ich argumentów w sprawie projektowanych szprych CPK. Ale spokojnie, wybory samorządowe już nie długo…
Chodziło o Zamość i Krasnystaw…
Spokojnie, za nowego rządu nie powstanie żadna nierozpoczęta jeszcze inwestycja kolejowa ani drogowa w tej części Polski a zatem również kolej do Janowa i północna obwodnica Janowa