W rejonie Rodzinnych Ogrodów Działkowych „Dąbrowa” w Lublinie powstaną przejścia dla pieszych. Działkowcy apelowali o trzy, miasto nie zgadza się z jedną z lokalizacją.
Na Sowińskiego od Głębokiej do kładki jest trzy przejscia , 3 !!!!!!!!!!!!! + kładka.
Po huk sie pytam to pomiędzy kładką z przejsciem na dole a Głęboką ?
O kładce nie wspomnę 2 bańki na remont a wiekszość chodzi przez przejcie .
jkl
Zgadza się, kaleki tamtędy nie chodzą żeby to przejście pod kładką miało rację bytu – dla niepełnosprawnych stoi przy kłądce winda. To przejście paraliżuje ruch bo nieokrzesane studenciaki wchodzą bezczelnie prosto pod koła bo jak postawią nogę na przejśćiu to niestety już chroni ich prawo.
Franio
Tyle samo razy PdP przecina jezdnie, co jezdnia przecina. Może to jezdnia (i ruch pojazdów) tam jest problemem, a nie ruch pieszy. To nie studenci wchodzą Ci w twoją drogę, lecz to Ty przejeżdżasz przez miasteczko akademickie. Nie musisz tamtędy jechać (chyba, że jedziesz autobusem – dlatego jestem za wyłączeniem z zakazu ruchu np. komunikacji miejskiej). Natomiast po miasteczku akademickim ruch pieszy musi się odbywać i ludzie mają do takiego (wygodnego i szybkiego) poruszania się prawo.
Franio
To pokazuje tyle, że głupki rządzą.
Zxc
Jeszcze ścieżkę rowerowa i drogę wodna dla kajakow
Franio
13 komentarzy i każdy krytyczny. A tu chodzi tylko o to, że ludzie chcą móc bezpiecznie przejść przez jezdnię. Przejście dla pieszych (dla osób poruszających się pieszo) jest taką samą jakby drogą, jak jezdnia dla pojazdów. Skoro do każdego obiektu zapewniony jest dojazd pojazdem, to jak samo powinien on być zapewniony dla osób chcących się tam dostać pieszo. Miasto to taki obszar, w którym człowiek ma prawo (nawet 7-letnie dziecko) ma prawo bezpiecznie przejść przez jezdnię.
Dylo
Franiu – przejście tylko pogarsza bezpieczeństwo
Franio
Dokładnie. Tak samo jak jazda pod prąd ekspresówką. Bo wtedy kierujący bardziej uważają.
anonimowy Anonim
A powiem bez kozery „pińcet” przejść.
Milicjant
Dlaczego tylko trzy?
Bercik
Nie lepiej jedno długości 200 metrów
Grzybiarz z Wolińskiego
Proponuję wykonanie ogólnodostępnego przejścia rekreacyjnego przez teren Ogrodu Działkowego prowadzącego od ul. Żeglarskiej do lasu Dąbrowa.
nie kryty krytyk
to tylko polska, zróbcie im co 50 metrów żeby biedni lewo prawo stopowcy nie musieli daleko chodzić.
jeszcze potem niech napiszą że pierwszenstwo na przejsciach w wielu krajach jest, ale już nie dodajcie że tam nie ma 20 przejść na 1 kilometrze, bo to głupio będzie wyglądać, np. takie Niemcy do których się tak uwielbiają ameby odnosić. tam na kilometrze jest 2-3 przejścia, u nas na 400 metrach tyle się zmieści.
Na Sowińskiego od Głębokiej do kładki jest trzy przejscia , 3 !!!!!!!!!!!!! + kładka.
Po huk sie pytam to pomiędzy kładką z przejsciem na dole a Głęboką ?
O kładce nie wspomnę 2 bańki na remont a wiekszość chodzi przez przejcie .
Zgadza się, kaleki tamtędy nie chodzą żeby to przejście pod kładką miało rację bytu – dla niepełnosprawnych stoi przy kłądce winda. To przejście paraliżuje ruch bo nieokrzesane studenciaki wchodzą bezczelnie prosto pod koła bo jak postawią nogę na przejśćiu to niestety już chroni ich prawo.
Tyle samo razy PdP przecina jezdnie, co jezdnia przecina. Może to jezdnia (i ruch pojazdów) tam jest problemem, a nie ruch pieszy. To nie studenci wchodzą Ci w twoją drogę, lecz to Ty przejeżdżasz przez miasteczko akademickie. Nie musisz tamtędy jechać (chyba, że jedziesz autobusem – dlatego jestem za wyłączeniem z zakazu ruchu np. komunikacji miejskiej). Natomiast po miasteczku akademickim ruch pieszy musi się odbywać i ludzie mają do takiego (wygodnego i szybkiego) poruszania się prawo.
To pokazuje tyle, że głupki rządzą.
Jeszcze ścieżkę rowerowa i drogę wodna dla kajakow
13 komentarzy i każdy krytyczny. A tu chodzi tylko o to, że ludzie chcą móc bezpiecznie przejść przez jezdnię. Przejście dla pieszych (dla osób poruszających się pieszo) jest taką samą jakby drogą, jak jezdnia dla pojazdów. Skoro do każdego obiektu zapewniony jest dojazd pojazdem, to jak samo powinien on być zapewniony dla osób chcących się tam dostać pieszo. Miasto to taki obszar, w którym człowiek ma prawo (nawet 7-letnie dziecko) ma prawo bezpiecznie przejść przez jezdnię.
Franiu – przejście tylko pogarsza bezpieczeństwo
Dokładnie. Tak samo jak jazda pod prąd ekspresówką. Bo wtedy kierujący bardziej uważają.
A powiem bez kozery „pińcet” przejść.
Dlaczego tylko trzy?
Nie lepiej jedno długości 200 metrów
Proponuję wykonanie ogólnodostępnego przejścia rekreacyjnego przez teren Ogrodu Działkowego prowadzącego od ul. Żeglarskiej do lasu Dąbrowa.
to tylko polska, zróbcie im co 50 metrów żeby biedni lewo prawo stopowcy nie musieli daleko chodzić.
jeszcze potem niech napiszą że pierwszenstwo na przejsciach w wielu krajach jest, ale już nie dodajcie że tam nie ma 20 przejść na 1 kilometrze, bo to głupio będzie wyglądać, np. takie Niemcy do których się tak uwielbiają ameby odnosić. tam na kilometrze jest 2-3 przejścia, u nas na 400 metrach tyle się zmieści.