Piątek, 26 kwietnia 202426/04/2024
690 680 960
690 680 960

Wciąż występują problemy na przejazdach kolejowych w Motyczu i Miłocinie. „Dopiero naprawili, znów się zepsuł” (zdjęcia)

Na przejazdach kolejowych w Miłocinie i Motyczu wciąż ma dochodzić do niebezpiecznych sytuacji. Kierowcy alarmują, że od kiedy zamontowano nowe urządzenia, rogatki są cały czas zamknięte, bądź też wcale się nie zamykają.

27 komentarzy

  1. dojdzie do nieszczęścia to wezmą za łeb tech partaczy. bylejakość polska w drogowokolejowym wydaniu

    • To samo napisałem pod ostatnim poprzednim artykułem. Do pierwszego razu. Wejdzie prokurator i te głupkowate tłumaczenia kolejarzy i wykonawców się natychmiast skończą.

      • Prokurator już powinien wejść ! Po co czekać na tragedie? Jest zagrożzenie życia i zdrowia to już jest powód.

      • …wejdzie prokurator i razem z oskarżonym będą wnioskować do sądu o 2 lata w zawieszeniu

  2. to jakas masakra te czujniki i komputer to chyb a najtansze badziewie chinskie albo wspolczesna mysl polskich inz. za komuny w lublinie nigdddy czwgos takiego nie bylo a technika byla 100 lat za murzynami,

    • Otóż to cudowna myśl zachodniej techniki – dokładnie od naszych idealizowanych na każdym kroku sąsiadów z Niemiec. Polskie urządzenia są znacznie lepsze, ale niestety duża Niemiecka firma miała większą siłę przebicia niż nasze rodzime zakłady i teraz będziemy się męczyć z tym bublem.

      Inna sprawa, że na filmiku widać, jak pociąg przejeżdża z prędkością do 20km/h, także dokładnie tak jak powinien przy niedziałających urządzeniach. Nie ma co szukać na siłę sensacji.

  3. Sztuczna inteligencja nigdy nie dorówna naturalnej głupocie. Zwłaszcza gdy przez nią jest instalowana 😉

    • Pięknie to ująłeś… „Sztuczna inteligencja nigdy nie dorówna naturalnej głupocie”.
      Mnie sie ta natychmiast podoba sie (jak cholera, albo może nawet i bardziej).

  4. Chyba jest ktoś odpowiedzialny za ten bubel już czas żeby został ukarany.

  5. I pomyśleć, że ludzie se latają na Księżyc i po okolicach, że mamy dwudziesty pierwszy wiek (piszę słownie bo nie wszyscy wiedzą co oznacza dwa iksy i pionowa kreseczka), tymczasem w okolicach Miasta Inspiracji nie mogą sobie poradzić z urządzeniami dużo prostszymi niż komputer z Chin.

  6. Te parterze to ukraińskie brygady.

  7. Sam widziałem w Miłocinie zamknięty przejazd z samochodem w środku. Na szczęście pociąg się zatrzymał (Dart)

    • No akurat na głupotę ludzi nic się nie poradzi. Jeśli migają czerwone światła przed zamknięciem rogatek (13 sekund!), a ludzie jadą jak barany bo przecież „jeszcze zdążę” to później tak to się kończy. To nie wina systemu czy kolei, tylko kierowców.

      • Czy nie powinny się najpierw zamykać zapory które uniemożliwiają wjazd na przejazd, a po chwili dopiero zapory za przejazdem. Akurat w Miłocinie są cztery zapory, a wydaje mi się zamykają się wszystkie jednocześnie.

        • Powinny, ale to nie zwalnia kierowców z myślenia. Jeśli nie wjadą na przejazd przy czerwonym świetle o kolejności zamykania zapór nie trzeba będzie dywagować.

          • Każdy powinien myśleć. Ale przejazd w Miłocinie nie działa prawidłowo i mam na dzieję że nikogo nie będzie to kosztowało życia.

        • I tak się zamykają. Najpierw „wjazdowe” a później „zjazdowe”

        • „Myślniku” – a według ciebie z której strony przejazdu jest „przejazd”, a z której „za przejazdem”, bo jakoś mi sie zdaje, że jest to zależne z której strony sie stoi (albo jedzie).

  8. „W przypadku wystąpienia jakichkolwiek nieprawidłowości na miejsce natychmiast wysyłany jest serwis..”. Jasne ? Może budkę sobie powinni postawić, żeby być na miejscu cały czas ?

  9. Proponuję te rogatki ( wszystkie 4 ) zneutralizować tak aby nie było czego już naprawiać tylko zainstalować nowe bo te jest ewidentny bubel. Dodatkowo postawiliby znaki uszkodzone rogatki i stop to ludzie wiedzieli by że trzeba się zatrzymać.

    Jak można być tak nie odpowiedzialnym i tak ważne urządzenia instalować byle były tylko tanie?
    Tu z automatu powinien być prokurator to pani rzecznik i serwis momentalnie znaleźli by rozwiązanie problemu.

  10. I co na to Walduś P. – była chluba (i nie tylko) prezesa i całego Miłocina. Może radny-bezradny Marek W. mu coś podpowie?

Z kraju