Niedziela, 19 maja 202419/05/2024
690 680 960
690 680 960

Stracił ponad 100 000 złotych. Uwierzył, że musi przelać pieniądze na „bezpieczne konto”

32-latek uwierzył, że rozmawia z pracownikami banku. Mężczyzna przelał blisko 50 tysięcy złotych na wskazane przez oszustów „bezpieczne konto”. Następnie wypłacił z bankomatu ponad 50 tysięcy złotych i całą kwotę po chwili wpłacił we wpłatomacie za pomocą kodów BLIK otrzymanych od oszustów.

28 komentarzy

  1. a podobno operatorzy mieli blokować takie coś jak spoofing xD

  2. tak na zdrowy chłopski rozum … przecież to wiadomo ze ludzie z banku dają cynk ze ktoś ma taka kasę. Czemu do mnie nikt nie zadzwoni 😀 pomojajac ze osoba która podaje dane przez telefon jest niespełna rozumu …

    • Do takich też dzwonią, tylko w ich przypadku scenariusz jest nieco trudniejszy, wymaga przejęcia dostępu do konta i narzędzi autoryzacyjnych i kończy się zaciągnięciem kredytów lub kradzieżą tożsamości, a bywa, że ich rachunki bankowe wykorzystają w roli słupa/muła i wówczas dodatkowo można odpowiadać za współudział 🙂

  3. CORAZ GŁUPSZY TEN NARÓD!!!!!!

  4. Pieniądze szczęścia nie dają..!!

  5. To jeden z tych co to ich nie sieją

  6. I to się jeszcze może rozmnożyć. Straszne

  7. niedorosły głupolek, czyli banan !!!!

  8. Rządy peło patologia czuje się bezkarna

Skomentuj STC Anuluj pisanie odpowiedzi