Piątek, 10 maja 202410/05/2024
690 680 960
690 680 960

Myślała, że zadzwonił do niej pracownik banku. Straciła blisko 50 tys. złotych

51-latka wierząc, że prowadzi rozmowę z pracownikiem banku, została poinformowana, że jej środki finansowe są w niebezpieczeństwie. Zgodnie z instrukcjami oszusta, zdecydowała się na zaciągnięcie pożyczki o wartości prawie 50 000 złotych, po czym przelała tę kwotę na wskazane konto bankowe.

15 komentarzy

  1. Wierna słuchaczka Radia Ma... wieprzową twarz

    Najwidoczniej nie czyta 112 tylko ogląda TVP. A tam częściej o kolejnych mszach i wyborach niż o oszustach.

  2. Przykre jest to ze 51 lat i taka tępa szok..

  3. No a czemu w banku nikt nie zareagował jak brała kredyt

    • Dziadek ze Slamsowa

      I ja mam konto w banku, ale jakimś chyba cudownym zbiegiem okoliczności żaden oszust do mnie nie dzwonił i nie zadzwoni.
      W banku wiedzą, że „jadę”, na kredytach i debecie, a wszystkie telefony z banku mam poblokowane.

  4. Heheheh brak słów

  5. Ja rozmowy telefoniczne z bankami, kończę zaraz po udzieleniu mi informacji, że dla mojego bezpieczeństwa, rozmowa jest nagrywana.
    Ale ta, pożal się Boże, „pani” widocznie chciała se z kimś pogadać i…pogadała

  6. Myślała… i tu zachodzi pytanie: Czy aby na pewno ?

  7. Ileż można ostrzegać i tłumaczyć?!

  8. Trociny we łbie, nawet i tego raczej nie ma.I jeszcze nie wstydzi się przed Policją.

  9. Dlaczego od razu oszustwo? …”że jej środki finansowe są w niebezpieczeństwie” No przecież prawdę jej powiedzieli.

  10. A co teraz z podatkiem od darowizny na rzecz innego podmiotu????????

Dodaj komentarz