Piątek, 26 kwietnia 202426/04/2024
690 680 960
690 680 960

Wkrótce na ulice Lublina wyjadą nowe autobusy

W najbliższych dniach do Lublina przyjedzie pierwsza partia przegubowych Solarisów. Część nowych pojazdów komunikacji miejskiej pojawi się na ulicach Lublina w połowie lutego.

29 komentarzy

  1. kiedy ktoś weźmie się za sprawę układu między firmami solaris i ursus. bo tu nie ma konkurencji – jest ustawka.

  2. Ale zaraz, przecież to nie są nowe Solarisy, tylko przestarzała III generacja, która nie jest produkowana od trzech lat. To jakiś żart?

  3. Znowu polskie autobusy? Czy naprawdę nie stać nas na Mercedesy albo chociaż Skody?

  4. 2mln za 1 nawet ponad a nowy merc 1,5mln

    • Bo MPK ich nie kupiło, a wydzierżawiło. Więc po 10 latach i zapłaceniu tych milionów autobusy i tak nie będą należeć do MPK ?

  5. Brawo MPK lublin 4 gen za murzynami mialy byc takie piekne nowoczesne jak zwykle bubel taki sam jak irex ma Jeszcze ursusy kanciaki wezcie przegubowe 10 generaci

  6. Miały być nowe 4 generacji i takie były pokazywane na zdjęciu na jesieni. Tutaj widzimy starą przestarzałą 3 generacje, którą wozi Irex i taką samą jaką są solarisy 12 metrowe z 2008 roku należące do MPK Lublin. Robią mieszkańców w bambuko jak tylko chcą. W Bolechowie pod Poznaniem mają niezły ubaw ze ściany wschodniej i Lublina. Powiało żenadą…

  7. Całe szczęście już emeryt

    Skąd ten odrzut produkcyjny? Od 4 lat klepią nową generację, a tu takie starocie? I jeszcze nie kupują, a wypożyczają!!

  8. Duże miasta w Polsce i te mniejsze kupują 4 generacje solarisa. Bardzo często się słyszy o zakupach autobusów na prąd,wodorowych a Lublin…..zenada stary solaris 3 generacji:).

  9. http://infobus.pl/kolejne-nowe-urbino-18-przyjada-do-lublina-mpk-juz-wybralo_more_98598.html
    W całej Polsce trąbili że do Lublina przyjadą nowej generacji Solarisy, bo i taka była cena zaoferowanych pojazdów. Jeśli MPK zamówiło za te pieniądze stare, to powinien ktoś za to beknąć stołkiem. Tu już nie chodzi o wstyd dla miasta ale marnowanie publicznej kasy.

  10. Mpk Lublin kierowało się pewnie mniejszym kosztem wynajmu z racji tego że to już stary model, pozatym pewnie mechaników mpk czwarta generacja by wykończyła( 80% mechanikow umie posługiwać się tylko młotkiem i przecinakiem i nawet obecnie nie radzą sobie z naprawami starych mercedesow i solarisów). W umowie dzierżawy zapewne był zapis żeby autobusy były serwisowane należycie przez okres 10 lat a serwisowanie należyte przez mechaników mpk przerasta ich o 4 głowy( musieli by zlecac niezależnym serwisom a to podraza koszty). Reasumując….idealnym autem i dla samego mpk Lublin jak i warsztatu pozostaje ikarus bądź jelcz m11 i taki wierzcie mi z wielką chęcia( jakby tylko mogli) by zakupili. Pozdrawiam serdecznie:).

    • To możemy też wspomnieć o inteligencji niektórych ,,kierowców” którzy nadają się co najwyżej do prowadzenia taczki….

      • No i widzicie czytelnicy sami….ani kierowców tam nie ma ani mechaników więc o czym Wy tu gadacie?….dobrze że nie zamówili 4 generacji bo taki kierowca zaraz by go rozbił a mechanik spieprzył elektrykę bądź uszkodził karburator:). Pozdrawiam serdecznie:)

      • Haha, dokładnie! 😀
        .
        Widzę, że w Lublinie jest podobnie, jak w innych miastach. Wielu kierowców oderwanych od pługa, tylko narzeka na serwis, podczas gdy sami nie znają nawet podstawowych zasad eksploatacji autobusu. O sprawach technicznych nie wspomnę. Słyszałem np. o takich osobnikach, którzy w automacie na neutralny chcieli wrzucać po rozpędzeniu autobusu! To nie Jelcz. 😉

Z kraju