Ponad 2,7 tysiąca uwag od pasażerów wpłynęło do projektu nowej siatki połączeń lubelskiej komunikacji miejskiej. Część z nich uwzględniono i dziś ZTM przedstawił końcową koncepcję. Zmian będzie dużo, jednak na prośbę mieszkańców, z części z nich zrezygnowano.
Już widzę te korki na Krochmalnej i Diamentowej !!!!! Brawo po raz kolejny dezorganizacja ruchu w mieście!!!!!
Zuza
Prosimy włodarzy tego miasta o likwidację buspasów w centrum Lublina. Chcemy aby można było dojechac do centrum bez korków sztucznie generownanym przez autobusy (zwłaszcza te złomy kupione z warszawy oraz inne szroty z całej Polski) akompaniamentu/ryku tych złomów.
won
Wyprowadź się na wieś, tam nie ma bus pasów.
Najlepiej na taką wykluczoną komunikacyjnie to i autobusy nie będą ci przeszkadzały.
Były kierowca
Nic się nie zmieni. Największym problemem lubelskiego MPK i baraków przybocznych jest brak kierowców. Brak kierowców wynika ze śmiesznie niskich zarobków i buractwa na dyspozytorni.
mol
a może to z Tobą był problem?
NICK
rotacja na poziomie 70% (na 10 nowych 7miu szybciutko zwija żagle) zarobki na poziomie 800€ (albo i nie+po latach nawet orki w tym kołchozie pokomuszym, niewiele „lepsze”) ale to „z nim” był problem ?
Asa
Pytanie co to są śmiesznie niskie zarobki. Problem polega na tym że wszędzie są śmiesznie niskie zarobki. Większość ludzi zarabia najniższą plus ewentualnie premie.
8888
Bo niby kto normalny pójdzie do pracy za 2500zł…? mając zawodowe PJ…? Zapomnij. W byle kurier e na busiku na B dostanie się więcej. Mając kwity na C lokalnie już dostaniesz 4500-5000, a na CE na kraj 6000-7000 i to już nierzadko stała pensja a nie kilometrówka. Na zagranicy to już od 7000 w górę a nierzadko jak masz dośw np na skandynawii to pod 15000 podchodzi. Sieć sorry… niech sobie mpk zatrudnianie dalej bezrobotnych z pośredniaka 😉 prawdziwy fachowiec sobie zawsze znajdzie pracę w tym kraju.
Noe
Co tu komentować? Jak śpiewał kiedyś Lombard…”Nad ogromną,betonową wsią…itd”
8888
Hahaa taka rewolucja, że w sumie to nic się nie zmieniło 🙂 ale przynajmniej zaprzyjaźnione firmy sobie pozarabiały heehee
Robi
Czyli dalej tylko 45 będzie jechać na były Ursus, gdzie pracuje dużo ludzi. A z centrum nie mam czym dojechać. 155 jeździ przez dzielnicę cudów( osiedle Grupowej), a z 39 jest daleko na piechotę do pracy. W doopie macie ludzi ciężko pracujących. Chcecie żeby ludzie jeździli zbiorkomem to dajcie jeszcze coś na Metalurgiczną. Kiedyś jeździły 1, 57
Pasażerka
Jeśli komentarz coś pomoże ?? bardzo słabe jest połączenie z osiedla Sławin czyli przystanków Zielone Wzgórze czy Poligonowa. Odjeżdżają stąd tylko dwa autobusy nr 4 i 47, które mają strasznie długie i okrężne trasy. Niestety przez to mieszkańcy ul. Zielone Wzgórze czy Relaksowa najbliższy przystanek z wieloma połączeniami mają dopiero pod Ogrodem Botanicznym czyli min. 15 minut drogi na piechotę…przydałaby się tu jeszcze choć jedna linia która będzie przejeżdżać przez tą trasą, a nie jak wszystkie, które tu jadą w stronę ogrodu ul. Willowej. Zresztą wsiadając teraz w godzinach szczytu w linie nr 7 czy 2 jadących z Centrum, które są przepełnione ludźmi, że nie którzy nie mogą wsiąść już świadczy o tym jak słabe jest tu połączenie.
Już widzę te korki na Krochmalnej i Diamentowej !!!!! Brawo po raz kolejny dezorganizacja ruchu w mieście!!!!!
Prosimy włodarzy tego miasta o likwidację buspasów w centrum Lublina. Chcemy aby można było dojechac do centrum bez korków sztucznie generownanym przez autobusy (zwłaszcza te złomy kupione z warszawy oraz inne szroty z całej Polski) akompaniamentu/ryku tych złomów.
Wyprowadź się na wieś, tam nie ma bus pasów.
Najlepiej na taką wykluczoną komunikacyjnie to i autobusy nie będą ci przeszkadzały.
Nic się nie zmieni. Największym problemem lubelskiego MPK i baraków przybocznych jest brak kierowców. Brak kierowców wynika ze śmiesznie niskich zarobków i buractwa na dyspozytorni.
a może to z Tobą był problem?
rotacja na poziomie 70% (na 10 nowych 7miu szybciutko zwija żagle) zarobki na poziomie 800€ (albo i nie+po latach nawet orki w tym kołchozie pokomuszym, niewiele „lepsze”) ale to „z nim” był problem ?
Pytanie co to są śmiesznie niskie zarobki. Problem polega na tym że wszędzie są śmiesznie niskie zarobki. Większość ludzi zarabia najniższą plus ewentualnie premie.
Bo niby kto normalny pójdzie do pracy za 2500zł…? mając zawodowe PJ…? Zapomnij. W byle kurier e na busiku na B dostanie się więcej. Mając kwity na C lokalnie już dostaniesz 4500-5000, a na CE na kraj 6000-7000 i to już nierzadko stała pensja a nie kilometrówka. Na zagranicy to już od 7000 w górę a nierzadko jak masz dośw np na skandynawii to pod 15000 podchodzi. Sieć sorry… niech sobie mpk zatrudnianie dalej bezrobotnych z pośredniaka 😉 prawdziwy fachowiec sobie zawsze znajdzie pracę w tym kraju.
Co tu komentować? Jak śpiewał kiedyś Lombard…”Nad ogromną,betonową wsią…itd”
Hahaa taka rewolucja, że w sumie to nic się nie zmieniło 🙂 ale przynajmniej zaprzyjaźnione firmy sobie pozarabiały heehee
Czyli dalej tylko 45 będzie jechać na były Ursus, gdzie pracuje dużo ludzi. A z centrum nie mam czym dojechać. 155 jeździ przez dzielnicę cudów( osiedle Grupowej), a z 39 jest daleko na piechotę do pracy. W doopie macie ludzi ciężko pracujących. Chcecie żeby ludzie jeździli zbiorkomem to dajcie jeszcze coś na Metalurgiczną. Kiedyś jeździły 1, 57
Jeśli komentarz coś pomoże ?? bardzo słabe jest połączenie z osiedla Sławin czyli przystanków Zielone Wzgórze czy Poligonowa. Odjeżdżają stąd tylko dwa autobusy nr 4 i 47, które mają strasznie długie i okrężne trasy. Niestety przez to mieszkańcy ul. Zielone Wzgórze czy Relaksowa najbliższy przystanek z wieloma połączeniami mają dopiero pod Ogrodem Botanicznym czyli min. 15 minut drogi na piechotę…przydałaby się tu jeszcze choć jedna linia która będzie przejeżdżać przez tą trasą, a nie jak wszystkie, które tu jadą w stronę ogrodu ul. Willowej. Zresztą wsiadając teraz w godzinach szczytu w linie nr 7 czy 2 jadących z Centrum, które są przepełnione ludźmi, że nie którzy nie mogą wsiąść już świadczy o tym jak słabe jest tu połączenie.
ODDAWAĆ MI K**** 30 NA SMUGI