Niedziela, 12 maja 202412/05/2024
690 680 960
690 680 960

Nowe linie, inne trasy oraz częściej kursujące autobusy i trolejbusy. Wiadomo już, co się zmieni w komunikacji miejskiej

Ponad 2,7 tysiąca uwag od pasażerów wpłynęło do projektu nowej siatki połączeń lubelskiej komunikacji miejskiej. Część z nich uwzględniono i dziś ZTM przedstawił końcową koncepcję. Zmian będzie dużo, jednak na prośbę mieszkańców, z części z nich zrezygnowano.

39 komentarzy

  1. Już widzę te korki na Krochmalnej i Diamentowej !!!!! Brawo po raz kolejny dezorganizacja ruchu w mieście!!!!!

  2. Prosimy włodarzy tego miasta o likwidację buspasów w centrum Lublina. Chcemy aby można było dojechac do centrum bez korków sztucznie generownanym przez autobusy (zwłaszcza te złomy kupione z warszawy oraz inne szroty z całej Polski) akompaniamentu/ryku tych złomów.

    • Wyprowadź się na wieś, tam nie ma bus pasów.
      Najlepiej na taką wykluczoną komunikacyjnie to i autobusy nie będą ci przeszkadzały.

  3. Nic się nie zmieni. Największym problemem lubelskiego MPK i baraków przybocznych jest brak kierowców. Brak kierowców wynika ze śmiesznie niskich zarobków i buractwa na dyspozytorni.

    • a może to z Tobą był problem?

      • rotacja na poziomie 70% (na 10 nowych 7miu szybciutko zwija żagle) zarobki na poziomie 800€ (albo i nie+po latach nawet orki w tym kołchozie pokomuszym, niewiele „lepsze”) ale to „z nim” był problem ?

    • Pytanie co to są śmiesznie niskie zarobki. Problem polega na tym że wszędzie są śmiesznie niskie zarobki. Większość ludzi zarabia najniższą plus ewentualnie premie.

    • Bo niby kto normalny pójdzie do pracy za 2500zł…? mając zawodowe PJ…? Zapomnij. W byle kurier e na busiku na B dostanie się więcej. Mając kwity na C lokalnie już dostaniesz 4500-5000, a na CE na kraj 6000-7000 i to już nierzadko stała pensja a nie kilometrówka. Na zagranicy to już od 7000 w górę a nierzadko jak masz dośw np na skandynawii to pod 15000 podchodzi. Sieć sorry… niech sobie mpk zatrudnianie dalej bezrobotnych z pośredniaka 😉 prawdziwy fachowiec sobie zawsze znajdzie pracę w tym kraju.

  4. Co tu komentować? Jak śpiewał kiedyś Lombard…”Nad ogromną,betonową wsią…itd”

  5. Hahaa taka rewolucja, że w sumie to nic się nie zmieniło 🙂 ale przynajmniej zaprzyjaźnione firmy sobie pozarabiały heehee

  6. Czyli dalej tylko 45 będzie jechać na były Ursus, gdzie pracuje dużo ludzi. A z centrum nie mam czym dojechać. 155 jeździ przez dzielnicę cudów( osiedle Grupowej), a z 39 jest daleko na piechotę do pracy. W doopie macie ludzi ciężko pracujących. Chcecie żeby ludzie jeździli zbiorkomem to dajcie jeszcze coś na Metalurgiczną. Kiedyś jeździły 1, 57

  7. Jeśli komentarz coś pomoże ?? bardzo słabe jest połączenie z osiedla Sławin czyli przystanków Zielone Wzgórze czy Poligonowa. Odjeżdżają stąd tylko dwa autobusy nr 4 i 47, które mają strasznie długie i okrężne trasy. Niestety przez to mieszkańcy ul. Zielone Wzgórze czy Relaksowa najbliższy przystanek z wieloma połączeniami mają dopiero pod Ogrodem Botanicznym czyli min. 15 minut drogi na piechotę…przydałaby się tu jeszcze choć jedna linia która będzie przejeżdżać przez tą trasą, a nie jak wszystkie, które tu jadą w stronę ogrodu ul. Willowej. Zresztą wsiadając teraz w godzinach szczytu w linie nr 7 czy 2 jadących z Centrum, które są przepełnione ludźmi, że nie którzy nie mogą wsiąść już świadczy o tym jak słabe jest tu połączenie.

  8. ODDAWAĆ MI K**** 30 NA SMUGI

Skomentuj mol Anuluj pisanie odpowiedzi