Zapadająca się jezdnia, spękana i pofalowana nawierzchnia – tak wygląda dopiero co wyremontowany odcinek drogi krajowej nr 17. Drogowcy ustalają, co jest tego powodem.
Na nowej 747 koło opola też sie doły po robiły na przepustach
Stefanek
I tak samo będzie z przedłużeniem ul Monte Cassino , szybko to można tylko w portki narobić.
Jajec
Bo wygrał najtańszy wykonawca. Jeśli cos kosztuje 100 zł a ktoś uważa że strzeda ci za 95zł to ma niezłe dojście, ale jeśli ktoś sprzeda/zrobi to za 50zł to albo ukradnie albo komuś nie zapłaci albo zrobi nie tak. Kur… do tego nie trzeba się doktoryzować!
jOOj
Ty pewnie byś bezkrytycznie wziął najdroższą firmę…? Nauka (też i doktorat) uczy brania pod uwagę innych ewentualności… Obecnie w wielu przetargach jednym z 3 podstawowych kryteriów (poza ceną, terminem realizacji) jest długość gwarancji na wykonaną robotę…! Miejmy nadzieję że w tym przypadku też tak było i firma naprawi fuszerę a jak nie to podatnik zapłaci jeszcze raz a urzędnik ma to w d…! Takich przypadków zapadanie się mostu lub gruntu przy moście czy wiadukcie jest mnóstwo… i trzeba w wyborach pamiętać kto z naszych podatków płacił za te „roboty”…
Wystarczy odrzucić najtańszą i wybrać drugą tanią w kolei.
Marco
Pracując w instytucji samorządowej wiem że do tej pory kryterium ceny było jedyne… Dlatego mamy taki kiepski sprzęt w naszej firmie…. Chyba że coś się zmieniło ale nie sądzę. Zatem znowu wygląda na chińszczyznę
konkretny
problem jest w tym, że wygrał ten co miał wygrać
ex_
nie ma się co dziwić, że nawierzchnia osiada, skoro firma która robiła ten remont nie potrafiła nawet ułożyć płyt na objeździe.
czas też chyba zmienić główne kryteria wyboru wykonawcy.
100% najniższej ceny dało o sobie znać niecałe pół roku od oddania
kto tanio kupuje ten dwa razy kupuje….
dzidek
partactwo nie popłaca panowie —- ci co robili i ci co odbierali
lucypher
To jest próg zwalniający przed terenem zabudowanym a nie fuszerka.
kloss
zamiast remontować należy wszędzie poustawiać ograniczenia predk. do minimum… będzie taniej
Stefanek
Tak i zwężenie na odcinku 600km
Od Zgorzelca do Terespola ; )
koleżka brejdaczki
Jak zwykle, zamiast zrobić raz a dobrze to fuszerka odwalona, aby taniej na odje..ł się pies. Powinno się napisać jaka to firma oraz jak nazywa się kierownik prac wykonawczych opowiedzialny za ten majstersztyk.
kierowca bombowca
No to sobie ulżę , jakieś prl-owskie pomarańczowe ludziki paprali się z tym mostkiem nad tą rzeczką (co płynie w niej tyle wody co niektórzy na kaca piją) , przez pół roku i jeszcze nie potrafili tego ogarnąć , zwrot kasy od wykonawcy w 100% i to od zaraz
IROMIR
To chyba logiczne że ziemia zimą zamarza i zwiększa swoją objętość,a na moście/przepuście pozostaje na niezmienionym poziomie…prawa fizyki…już niedługo wróci i będzie równa…
kierownik cytryny
DO IROMIRA ale to jest akurat odwrotny przypadek, czyli zapadnie się jeszcze bardziej jak woda odpłynie:-)
kierowca bombowca
Chciałeś zabłysnąć ale nie wyszło , przyjrzyj się na zdjęcia i pomyśl co napisałeś , bo jak rozumiem wg. twojej teorii spiskowej most/przepust pozostanie na tym poziomie a ziemia zmieni swoją objętość tzn. zmniejszy ją jak rozmarznie, to wg. mnie wyjdzie z tego prawie ,,Wielka Krokiew” na której będzie można skakać tyle że samochodem.
Stefanek
„To chyba logiczne że ziemia zimą zamarza i zwiększa swoją objętość”
IROMIR ma rację
Nawet nie wie a dobrze napisał
Ziemia tej zimy przemarzła na 70 cm i z drogą jest wszystko dobrze położona jest na kruszywie i nie ona się pofalowała
Problem jest w przyczółkach żelbetowych tego mostku które przemarzły i przez to zmroziły ziemie pod konstrukcją.
Oglądnijcie dokładnie pierwsze zdjęcie i zobaczcie co wystaje a co jest zapadnięte ; )
observer
Efekty dobrej zmiany 😀
500-
Nowe mosty się zapadają normalnie panie „Polska w ruinie”
Na nowej 747 koło opola też sie doły po robiły na przepustach
I tak samo będzie z przedłużeniem ul Monte Cassino , szybko to można tylko w portki narobić.
Bo wygrał najtańszy wykonawca. Jeśli cos kosztuje 100 zł a ktoś uważa że strzeda ci za 95zł to ma niezłe dojście, ale jeśli ktoś sprzeda/zrobi to za 50zł to albo ukradnie albo komuś nie zapłaci albo zrobi nie tak. Kur… do tego nie trzeba się doktoryzować!
Ty pewnie byś bezkrytycznie wziął najdroższą firmę…? Nauka (też i doktorat) uczy brania pod uwagę innych ewentualności… Obecnie w wielu przetargach jednym z 3 podstawowych kryteriów (poza ceną, terminem realizacji) jest długość gwarancji na wykonaną robotę…! Miejmy nadzieję że w tym przypadku też tak było i firma naprawi fuszerę a jak nie to podatnik zapłaci jeszcze raz a urzędnik ma to w d…! Takich przypadków zapadanie się mostu lub gruntu przy moście czy wiadukcie jest mnóstwo… i trzeba w wyborach pamiętać kto z naszych podatków płacił za te „roboty”…
Wystarczy odrzucić najtańszą i wybrać drugą tanią w kolei.
Pracując w instytucji samorządowej wiem że do tej pory kryterium ceny było jedyne… Dlatego mamy taki kiepski sprzęt w naszej firmie…. Chyba że coś się zmieniło ale nie sądzę. Zatem znowu wygląda na chińszczyznę
problem jest w tym, że wygrał ten co miał wygrać
nie ma się co dziwić, że nawierzchnia osiada, skoro firma która robiła ten remont nie potrafiła nawet ułożyć płyt na objeździe.
czas też chyba zmienić główne kryteria wyboru wykonawcy.
100% najniższej ceny dało o sobie znać niecałe pół roku od oddania
kto tanio kupuje ten dwa razy kupuje….
partactwo nie popłaca panowie —- ci co robili i ci co odbierali
To jest próg zwalniający przed terenem zabudowanym a nie fuszerka.
zamiast remontować należy wszędzie poustawiać ograniczenia predk. do minimum… będzie taniej
Tak i zwężenie na odcinku 600km
Od Zgorzelca do Terespola ; )
Jak zwykle, zamiast zrobić raz a dobrze to fuszerka odwalona, aby taniej na odje..ł się pies. Powinno się napisać jaka to firma oraz jak nazywa się kierownik prac wykonawczych opowiedzialny za ten majstersztyk.
No to sobie ulżę , jakieś prl-owskie pomarańczowe ludziki paprali się z tym mostkiem nad tą rzeczką (co płynie w niej tyle wody co niektórzy na kaca piją) , przez pół roku i jeszcze nie potrafili tego ogarnąć , zwrot kasy od wykonawcy w 100% i to od zaraz
To chyba logiczne że ziemia zimą zamarza i zwiększa swoją objętość,a na moście/przepuście pozostaje na niezmienionym poziomie…prawa fizyki…już niedługo wróci i będzie równa…
DO IROMIRA ale to jest akurat odwrotny przypadek, czyli zapadnie się jeszcze bardziej jak woda odpłynie:-)
Chciałeś zabłysnąć ale nie wyszło , przyjrzyj się na zdjęcia i pomyśl co napisałeś , bo jak rozumiem wg. twojej teorii spiskowej most/przepust pozostanie na tym poziomie a ziemia zmieni swoją objętość tzn. zmniejszy ją jak rozmarznie, to wg. mnie wyjdzie z tego prawie ,,Wielka Krokiew” na której będzie można skakać tyle że samochodem.
„To chyba logiczne że ziemia zimą zamarza i zwiększa swoją objętość”
IROMIR ma rację
Nawet nie wie a dobrze napisał
Ziemia tej zimy przemarzła na 70 cm i z drogą jest wszystko dobrze położona jest na kruszywie i nie ona się pofalowała
Problem jest w przyczółkach żelbetowych tego mostku które przemarzły i przez to zmroziły ziemie pod konstrukcją.
Oglądnijcie dokładnie pierwsze zdjęcie i zobaczcie co wystaje a co jest zapadnięte ; )
Efekty dobrej zmiany 😀
Nowe mosty się zapadają normalnie panie „Polska w ruinie”