Nasz czytelnik zamieści w serwisie YouTube nagranie groźnej sytuacji drogowej z udziałem pojazdu komunikacji miejskiej. Jak pisze, gdyby nie jego przytomna reakcja doszłoby do wypadku.
MPK-owcowi należy się przecież medal. Bohatersko próbował skasować pasożyta który mógł zacząć rozprzestrzeniać Disco polo :). Kierowcy autobusów z naszego miasta inspiracji to najgorsze gó**o na drogach. Wymuszenie pierwszeństwa, skręcanie ze złego pasa czy blokowanie pasów jest na porządku dziennym. Moją ulubioną praktyką jest wyjeżdżanie z zatoczki na Piłsudskiego i zamiast grzecznie wrzucić kierunek od razu i poczekać aż ktoś was wpuści na właściwy pas, to gaz i jazda do końca pasa do jazdy prosto pod górę, a przed samymi światłami kierunek i wyciskanie się na siłę lub skręcanie z prasa do jazdy prosto. Po co stać w korku skoro można się westchnął bo jestem duży. Guzik mnie obchodzą wasze tłumaczenia, że was czas goni albo żebym sam spróbował jeździć jakim samochodem. Mam do czynienia z jazdą większymi samochodami i można zachować kulturę za kierownicą, bez najmniejszego problemu. Czekam na fale hejtu od Panóf w zielonych kubraczkach 🙂
Studętkom jezdem to wiem że....
Popieram Twoją wypowiedź panie Panda – na Piłsudskiego i ja często spotykam sie z sytuacją, że autobusy i trolejbusy z pasa do jazdy na wprost, wciskają się na siłę skręcając w lewo.
Dla ułatwienia identyfikacji:
Codziennie jeżdżę tamtędy czerwoną „foczką” kombi.
MM
To następnym razem jak będziesz tamtędy jechać, zastosuj się do przepisów ruchu drogowego, umożliw autobusowi/trolejbusowi włączenie się do ruchu, ułatw wyjazd z zatoki i wpuść go przed siebie na pas do lewoskrętu. Kierowca MPK będzie Ci wdzięczny, że nie będzie musiał wykonywać ryzykownych manewrów z nie tego pasa co powinien.
EIE
I dobrze że tam tak jeżdżą bo w jednym autobusie jest więcej ludzi niż we wszystkich samochodach stojących w korku. Tylko w taki sposób da się jako tako trzymać rozładu/
JANosik
To niech wyjeżdża wcześniej. Ja też mam rozkład jazdy !!
Panda 3.5
Nigdzie nie napisałam, że nie wpuszczam ich jak wyjadą z zatoczki. Takie zachowanie uważam za zupełnie normalne i nie widzę problemu w ustąpienia im miejsca. Zupełnie inaczej podchodzę do sprawy jak widzę, że taki zielony kubeczek wypada z zatoczki i grzeje ile fabryka dała pod górę, a następnie pod samymi światłami kierunek i wyciska się na chama. Nie wyciągaj proszę wniosków na bazie swoich domysłów.
shadow
Na szczęście takich jak wy, których boli dolna część ciała jest niewielu, większość wpuszcza autobusy czy trajtki i nie żalą się później na forum.
Janusz
Co to za nuta leci w aucie pytanie do szofera.
chłop ze wsi
ciemno było, nie widział
Ciuralla
Mógł nie widzieć, na pasie obok jechał autobus, który się pierwszy zatrzymał. Chociaż wygląda na to, że wystawał na tyle aby zobaczyć. A prawda jest taka że skoro nie był w stanie określić czy coś jedzie czy nie to powinien się zatrzymać i poczekać aż ten z autobusu wjedzie pierwszy.
To jest ryzyko jak w taki sposób zasłoni Ci drogę autobus czy ciężarówka, bo jak ruszysz równo z nią i coś wyjdzie, to uderzy w niego, a taki gabaryt powinien nas osłonić. Gorzej jak wyjedzie druga ciężatówka czy autobus.
Niedorzecznik prasowy służb niespecjalnych
Gościu z trolejbusu na prawym pasie wyprzedzał tuż przed skrzyżowaniem o ruchu nieregulowanym światłami trolejbus, który był na pasie lewym i skończył wymuszeniem, jeśli kamerzysta tego wyprzedzania nie zauważył, to musiał „szybko” i „przytomnie” reagować. Dobrze, że nie zasnął ani nie zasłabł.
AA
Czy autor tej sfilmowanej chwili grozy filmiki ze swoich wykroczeń drogowych również umieszcza w internecie? Jeżeli nie to jest hipokrytą. Znalazł się szeryf z kamerką z biedronki. Problem w tym, że jest zwykłym konfidentem (w pewnych kręgach: frajerem) i karma wróci. Nic nikomu się nie stało więc o co chodzi? Lepsze numery odwalają taksiarze czy niedzielni kierowcy i jakoś filmów na tym portalu nie wstawiacie. Dalej uczcie ludzi podpieprzania jeden na drugiego. Psiarnia się cieszy, diabeł również.
christo
Rzeczywiście bez sensu wjechać na górę aby z niej zjechać ? Po co ? Może po to aby nagrać film dla sprawdzenia swojej nagrywajki ? Może oni się umówili że jeden będzie jechał a drugi trąbił ,a wpływy z reklam podzielą miedzy sobą .:).
JANosik
Nie masz racji. Pojedź tak to się dowiesz czemu tak się jeździ. A nawet jak bez sensu to nie usprawiedliwia pirata z MPK i nie pozwala na wymuszanie pierwszeństwa.
Lubik
Takich sytuacji z osobowkami to mógłbym kilka dziennie wysyłać. Dobrze ze nagrywajacy zareagowal,ale to nie jest powód do robienia show.
g
chciałabym tylko zauważyć, że nie ma w Lublinie takiej ulicy jak „Grygowa”
technik
Czasami się człowiek zagapi… a ściska autora filmu jak to by było oszukać przeznaczenie. Stało ci się coś? Dlaczego nikt nie katuje tak specjalistów od wyprzedzania na podwójnej ciągłej?
Los
No .. panowie i panie nie zauważyliście . W trajtku jechała pani premier .
mial wlaczony kierunek w prawo wiec trajtek jechal a konfident wlaczyl go za wczesnie jeszcze przed wjechaniem na rondo i tym samym wprowadzil w blad kierowce trajtka – gamoniu kierunek wlaczaj przy zjezdzie z ronda
Marian Kowalski
kierunek używa się jeżeli opuszcza się pas ruchu! a nie zawsze wtedy kiedy opuszcza się rondo! znak o ruchu okrężnym w tym przypadku jest traktowany jako informacyjny aby pod prąd nie wjechać na pierwszym skrzyżowaniu
MPK-owcowi należy się przecież medal. Bohatersko próbował skasować pasożyta który mógł zacząć rozprzestrzeniać Disco polo :). Kierowcy autobusów z naszego miasta inspiracji to najgorsze gó**o na drogach. Wymuszenie pierwszeństwa, skręcanie ze złego pasa czy blokowanie pasów jest na porządku dziennym. Moją ulubioną praktyką jest wyjeżdżanie z zatoczki na Piłsudskiego i zamiast grzecznie wrzucić kierunek od razu i poczekać aż ktoś was wpuści na właściwy pas, to gaz i jazda do końca pasa do jazdy prosto pod górę, a przed samymi światłami kierunek i wyciskanie się na siłę lub skręcanie z prasa do jazdy prosto. Po co stać w korku skoro można się westchnął bo jestem duży. Guzik mnie obchodzą wasze tłumaczenia, że was czas goni albo żebym sam spróbował jeździć jakim samochodem. Mam do czynienia z jazdą większymi samochodami i można zachować kulturę za kierownicą, bez najmniejszego problemu. Czekam na fale hejtu od Panóf w zielonych kubraczkach 🙂
Popieram Twoją wypowiedź panie Panda – na Piłsudskiego i ja często spotykam sie z sytuacją, że autobusy i trolejbusy z pasa do jazdy na wprost, wciskają się na siłę skręcając w lewo.
Dla ułatwienia identyfikacji:
Codziennie jeżdżę tamtędy czerwoną „foczką” kombi.
To następnym razem jak będziesz tamtędy jechać, zastosuj się do przepisów ruchu drogowego, umożliw autobusowi/trolejbusowi włączenie się do ruchu, ułatw wyjazd z zatoki i wpuść go przed siebie na pas do lewoskrętu. Kierowca MPK będzie Ci wdzięczny, że nie będzie musiał wykonywać ryzykownych manewrów z nie tego pasa co powinien.
I dobrze że tam tak jeżdżą bo w jednym autobusie jest więcej ludzi niż we wszystkich samochodach stojących w korku. Tylko w taki sposób da się jako tako trzymać rozładu/
To niech wyjeżdża wcześniej. Ja też mam rozkład jazdy !!
Nigdzie nie napisałam, że nie wpuszczam ich jak wyjadą z zatoczki. Takie zachowanie uważam za zupełnie normalne i nie widzę problemu w ustąpienia im miejsca. Zupełnie inaczej podchodzę do sprawy jak widzę, że taki zielony kubeczek wypada z zatoczki i grzeje ile fabryka dała pod górę, a następnie pod samymi światłami kierunek i wyciska się na chama. Nie wyciągaj proszę wniosków na bazie swoich domysłów.
Na szczęście takich jak wy, których boli dolna część ciała jest niewielu, większość wpuszcza autobusy czy trajtki i nie żalą się później na forum.
Co to za nuta leci w aucie pytanie do szofera.
ciemno było, nie widział
Mógł nie widzieć, na pasie obok jechał autobus, który się pierwszy zatrzymał. Chociaż wygląda na to, że wystawał na tyle aby zobaczyć. A prawda jest taka że skoro nie był w stanie określić czy coś jedzie czy nie to powinien się zatrzymać i poczekać aż ten z autobusu wjedzie pierwszy.
To jest ryzyko jak w taki sposób zasłoni Ci drogę autobus czy ciężarówka, bo jak ruszysz równo z nią i coś wyjdzie, to uderzy w niego, a taki gabaryt powinien nas osłonić. Gorzej jak wyjedzie druga ciężatówka czy autobus.
Gościu z trolejbusu na prawym pasie wyprzedzał tuż przed skrzyżowaniem o ruchu nieregulowanym światłami trolejbus, który był na pasie lewym i skończył wymuszeniem, jeśli kamerzysta tego wyprzedzania nie zauważył, to musiał „szybko” i „przytomnie” reagować. Dobrze, że nie zasnął ani nie zasłabł.
Czy autor tej sfilmowanej chwili grozy filmiki ze swoich wykroczeń drogowych również umieszcza w internecie? Jeżeli nie to jest hipokrytą. Znalazł się szeryf z kamerką z biedronki. Problem w tym, że jest zwykłym konfidentem (w pewnych kręgach: frajerem) i karma wróci. Nic nikomu się nie stało więc o co chodzi? Lepsze numery odwalają taksiarze czy niedzielni kierowcy i jakoś filmów na tym portalu nie wstawiacie. Dalej uczcie ludzi podpieprzania jeden na drugiego. Psiarnia się cieszy, diabeł również.
Rzeczywiście bez sensu wjechać na górę aby z niej zjechać ? Po co ? Może po to aby nagrać film dla sprawdzenia swojej nagrywajki ? Może oni się umówili że jeden będzie jechał a drugi trąbił ,a wpływy z reklam podzielą miedzy sobą .:).
Nie masz racji. Pojedź tak to się dowiesz czemu tak się jeździ. A nawet jak bez sensu to nie usprawiedliwia pirata z MPK i nie pozwala na wymuszanie pierwszeństwa.
Takich sytuacji z osobowkami to mógłbym kilka dziennie wysyłać. Dobrze ze nagrywajacy zareagowal,ale to nie jest powód do robienia show.
chciałabym tylko zauważyć, że nie ma w Lublinie takiej ulicy jak „Grygowa”
Czasami się człowiek zagapi… a ściska autora filmu jak to by było oszukać przeznaczenie. Stało ci się coś? Dlaczego nikt nie katuje tak specjalistów od wyprzedzania na podwójnej ciągłej?
No .. panowie i panie nie zauważyliście . W trajtku jechała pani premier .
mial wlaczony kierunek w prawo wiec trajtek jechal a konfident wlaczyl go za wczesnie jeszcze przed wjechaniem na rondo i tym samym wprowadzil w blad kierowce trajtka – gamoniu kierunek wlaczaj przy zjezdzie z ronda
kierunek używa się jeżeli opuszcza się pas ruchu! a nie zawsze wtedy kiedy opuszcza się rondo! znak o ruchu okrężnym w tym przypadku jest traktowany jako informacyjny aby pod prąd nie wjechać na pierwszym skrzyżowaniu