Niedziela, 19 maja 202419/05/2024
690 680 960
690 680 960

Radny ma pomysł, jak zlikwidować korki na Drodze Męczenników Majdanka. Chodzi o buspasy

Propozycję mającą upłynnić ruch, a tym samym zlikwidować korki jakie tworzą się na Drodze Męczenników Majdanka złożył jeden z miejskich radnych. Na razie urzędnicy nie odnieśli się jeszcze do jego pomysłu.

55 komentarzy

  1. Długo nad tym myślał?

  2. Korzystając z komunikacji miejskiej mam stać w korku w godzinach szczytu bo tak wymyślił pan radny? Pomysł całkowicie bez sensu w myśl zasady dasz palec a wezmą całą rękę.

    • I w drugą stronę tak samo. Płacę podatek drogowy więc dla czego nie mogę korzystać z całej szerokości jezdni.

      • To nie płać i przestań jęczeć, przesiadaj się do mpk i nie stój w korku. Nie ty decydujesz o dostępnosci bus pasa, ale masz wybór własnym autem w korku lub mpk bez stania w korku. Proste czy czegoś jeszcze nie rozumiesz.

    • Dlaczego nie?

    • Możesz chodzić z przodu do tyłu i z powrotem, lub na odwrót. Przecież w autobusach jest przejście przez środek.

    • Yepnij się w łeb, zmień pracę, weź kredyt i kup samochód. Aha zdolności umysłowe nie te

  3. To radny jest

  4. zrob pan przy gali zielona strzalke w prawa, albo dluzsze zielone po pieszych i po korkach

    • Jedyny sensowny komentarz pod tym artykułem

    • Trzeba ustawić zieloną falę, tak by i komunikacja zdążyła przejechać. Światło zielone przy Gali jest za krótkie. Piesi i rowerzysci blokują pojazdy.

      • wysiadaj z auta i bądź pieszym lub rowerzystą jeśli uwazasz że są jakoś uprzywilejowani, czy masz problem z tym że w ogóle SĄ

  5. Tam tak samo potrzebne te buspasy jak na wiaduktach na Grygowej, gdzie jedzie max 5 MPKów na godzinę

    • a policzyłeś ile osób tam przejeżdza , zapewne kilkaset, to teraz wyobraź sobie że nie ma autobusów ale jest kilkaset samochodów dodatkowo

  6. Jeśli Radni dopuściliby ruch po buspasach w sugerowanych godzinach oznaczłoby to że buspasy są niepotrzebne a na to zgody że względów ekopolitycznych być nie może. Skoro przy dużym natężeniu pojazdów jazda buspasami nie wpłynie negatywnie na pojazdy MPK to tym bardziej po godzinach szczytu więc buspasy to ekościema.

  7. To po co BUS pas wogole ? Po godzinach szczytu maja jeździć ? Po co ? Lepiej niech ten idiota co wymyślił skręt w prawo koło Gali rypnie się łbem w najbliższa latarnie. Tam trzeba pilnie dopuścić możliwość skrętu w prawo na skrajny lewy pas w kierunku Zamojskiej ze środkowego pasa przy Gali. Przecież to jest jakiś idiotyzm. 90% samochodów skręca w prawo, a nie jedzie w kierunku stadionu żużlowego…

  8. I w drugą stronę tak samo. Płacę podatek drogowy więc dla czego nie mogę korzystać z całej szerokości jezdni.

  9. Należy w najbardziej zatłoczonych miejscach w Lublinie wybudować więcej buspasów, najlepiej na każdej drodze gdzie są przynajmniej dwa pasy zrobić na jednym buspas. To rozwiąże problemy korków w mieście inspiracji.

  10. A bus pas na nowym moście przy skrzyżowaniu z Narutowicza i Głęboką to jest tylko po to aby polować na kierowcòw ktòrzy czekają aby jechać prosto w Głęboką w kolejce dla skręcających w Nadbystrzycką