Początkowo planowano, że prace przy przebudowie wiaduktu na ul. Diamentowej miały potrwać do końca 2018 roku. Prowadzone są do chwili obecnej. Właśnie poznaliśmy plany kolejnych zmian w organizacji ruchu.
Jest przecież oficjalna informacja, że prace mają zakończyć się na przełomie listopada i grudnia.
apor
Tak, ale którego roku?
aaa
żenada
Jareczek
Parodia a nie budowa.
Turysta
I nikt za to nie stracił stanowiska ? Dyrektor departamentu inwestycji powinien zostać już dawno odwołany.
pepperoni
Z Ministerstwa Infrastruktury? Bo przecież nie z Urzędu Miasta Lublin. To jest chyba jedyna obecnie inwestycja rządowa w tym mieście.
ewangelia według nowego ewangelisty
@pepperoni – jaka jedyna inwestycja? 🙂
Czy jeden wiadukt kolejowy jest w remoncie? 🙂
:)
kolega kolegi ma stracić stanowisko, który kolega tego kolegę powołał i przetarg przetargiem kolega kolegi. Nie żartujmy.
Kierowca
To skandal z tym remontem. Korki tragiczne.A końca nie ma. Jak przejeżdżam to nie widzę żeby coś się działo. Tylko zmiana pachołków.Kto się weźmie za porządek z tym że nic się nie dzieje.
balaton
A Janowska_ Długo tak jeszcze będą się grzebać?
Mickey66
Koleje polskie w postaci tych wszystkich spółek, to w ogóle od dawna kabaret. Czego innego można się spodziewać? Pamiętam, jak podczas budowy zachodniej obwodnicy Lublina zastosowano bardzo drogą i skomplikowaną technologię nasuwania gotowego wiaduktu na szlaku Lublin-Warszawa, żeby nie wstrzymywać ruchu pociągów ani chwili dłużej, niż to niezbędne. Niedługo potem rozwalili cały ten szlak kolejowy na lata. Do tej pory jest w remontach. Jest tam ktoś mądry?
olo
kasa, kasa, kasa – ktoś płaci ktoś przyjmuje wszyscy zadowoleni
RealnieMyślący
Ja wam powiem kiedy się skończy, tak z 5 lat jeszcze to potrwa. Tu chodzi o to by robić a nie zrobić.
Soplica
Szybciej i też zapewne taniej wybudowaliby nowy wiadukt…
sebix
PKP to takie państwo w państwie. Organizacyjnie i mentalnie to jeszcze PRL. Dodać do tego prawo przetargowe, gdzie liczy się najniższa cena i mamy remont wiaduktu trwający kilka lat. A na końcu okaże się, że nie zostanie odebrany przez inspektora nadzoru i kolejne kilka laty będą trwały poprawki.
Neron
Tory na tiry 😀
egon
w Korei Północnej wykonawcę i zleceniodawcę tego remontu już dawno by rostrzelali
boratpolska
Ot czego u nas brakuje. Nagle kraj zacząłby normalnie funkcjonować. Kradzież, przywłaszczenia, oszustwa, machlojki bardzo szybko byłyby rozwiązywane. Nikomu by nie przychodziły głupoty do głowy na szczeblu politycznym czy publicznym.
Jest przecież oficjalna informacja, że prace mają zakończyć się na przełomie listopada i grudnia.
Tak, ale którego roku?
żenada
Parodia a nie budowa.
I nikt za to nie stracił stanowiska ? Dyrektor departamentu inwestycji powinien zostać już dawno odwołany.
Z Ministerstwa Infrastruktury? Bo przecież nie z Urzędu Miasta Lublin. To jest chyba jedyna obecnie inwestycja rządowa w tym mieście.
@pepperoni – jaka jedyna inwestycja? 🙂
Czy jeden wiadukt kolejowy jest w remoncie? 🙂
kolega kolegi ma stracić stanowisko, który kolega tego kolegę powołał i przetarg przetargiem kolega kolegi. Nie żartujmy.
To skandal z tym remontem. Korki tragiczne.A końca nie ma. Jak przejeżdżam to nie widzę żeby coś się działo. Tylko zmiana pachołków.Kto się weźmie za porządek z tym że nic się nie dzieje.
A Janowska_ Długo tak jeszcze będą się grzebać?
Koleje polskie w postaci tych wszystkich spółek, to w ogóle od dawna kabaret. Czego innego można się spodziewać? Pamiętam, jak podczas budowy zachodniej obwodnicy Lublina zastosowano bardzo drogą i skomplikowaną technologię nasuwania gotowego wiaduktu na szlaku Lublin-Warszawa, żeby nie wstrzymywać ruchu pociągów ani chwili dłużej, niż to niezbędne. Niedługo potem rozwalili cały ten szlak kolejowy na lata. Do tej pory jest w remontach. Jest tam ktoś mądry?
kasa, kasa, kasa – ktoś płaci ktoś przyjmuje wszyscy zadowoleni
Ja wam powiem kiedy się skończy, tak z 5 lat jeszcze to potrwa. Tu chodzi o to by robić a nie zrobić.
Szybciej i też zapewne taniej wybudowaliby nowy wiadukt…
PKP to takie państwo w państwie. Organizacyjnie i mentalnie to jeszcze PRL. Dodać do tego prawo przetargowe, gdzie liczy się najniższa cena i mamy remont wiaduktu trwający kilka lat. A na końcu okaże się, że nie zostanie odebrany przez inspektora nadzoru i kolejne kilka laty będą trwały poprawki.
Tory na tiry 😀
w Korei Północnej wykonawcę i zleceniodawcę tego remontu już dawno by rostrzelali
Ot czego u nas brakuje. Nagle kraj zacząłby normalnie funkcjonować. Kradzież, przywłaszczenia, oszustwa, machlojki bardzo szybko byłyby rozwiązywane. Nikomu by nie przychodziły głupoty do głowy na szczeblu politycznym czy publicznym.