Początkowo planowano, że prace przy przebudowie wiaduktu na ul. Diamentowej miały potrwać do końca 2018 roku. Prowadzone są do chwili obecnej. Właśnie poznaliśmy plany kolejnych zmian w organizacji ruchu.
to jest jakaś paranoja, pytam się kto wydaje ciągłe pozwolenia na zajęcia pasa drogowoego?
Randalk
kolejarze to stan umysłu … i roboty dla picu za grubą kaskę.
zwykły przejazd potrafią remontować miesiąc !!!
Pieknie
A wszystkiemu się przygląda wasz prezydent żuk. Macie za swoje.
Mark211
To było pewne że znajdzie się pisowski trol i przytyk do Żuka. Miasto w tej inwestycji „ma do gadania tyle Żyd za okupacji” albo ” To jawne działania PKP -czytaj- „rządu” przeciw samorządom można tez skwitować cytatem z Barei
“Nie mamy pańskiego płaszcza i co pan nam zrobi?”
Rogerio
oj tam wszyscy się już przyzwyczaili może tak zostać na zawsze 😀 śmiech przez łzy, dramat po prostu.
P
Hyperloopa by do tej pory zrobili
VOLF
Ten remont zakończy się po reelekcji obecnego Prezydenta. Przyjedzie. Przetnie wstęgę. CZARNY poświeci wodą z Bystrzycy i będzie OK. Tylko co z tym wiaduktem na Janowskiej ??? Trzeba czekać do następnych wyborów – chyba .
ewangelia według nowego ewangelisty
Ale to jest @VOLF scenariusz, którego nawet Bareja by nie wymyślił.
Będziemy czekać aż kiedyś prezydentem miasta zostanie ktoś z „dobrej zmiany”.
Wtedy PKP ( jednoosobowa spółka Skarbu Państwa ) w dwa miesiące zakończy remont.
Przyjedzie nowo-ogłoszony przez biskupa ewangelista i powie, że dzięki niemu remont został tak szybko zakończony.
A tłum będzie bił brawo i dziękował, piętnując jednocześnie kogoś, kto w tej inwestycji nie ma nic do powiedzenia.
Ale przecież tłum nie jest od myślenia.
Tłum ma bić brawo i machać chorągiewką.
Jak dobrze, że tych wiaduktów kolejowych mamy tylko kilka 🙂
Marcin
Najlepiej zerwą tory, sprzedać stal na złom, przynajmniej strat nie będzie generować.
Po co socjalistyczna kolej w xxi wieku?
:)
Czekam tylko aż PKP upadnie, i wejdzie zagraniczny prywaciarz, któremu będzie sie wszystko opłacać, i bedzie robił remont w realnych ramach czasowych.
Wymagający
Na męczenników jest to samo, nie kończąca się historia ? chory kraj
Marcin
Przecież gołym okiem widać co jest do zrobienia , jeszcze cały segment nie ruszony ….no chyba że go poorostu wyburzą , w co nie chce mi się wierzyć …
Pablo
od razu widać, że kontrakt bez kar umownych. gdyby taką umowę zawierały ze sobą 2 prywatne spółki, to wykonawca zbankrutowałby w 2018…
to jest jakaś paranoja, pytam się kto wydaje ciągłe pozwolenia na zajęcia pasa drogowoego?
kolejarze to stan umysłu … i roboty dla picu za grubą kaskę.
zwykły przejazd potrafią remontować miesiąc !!!
A wszystkiemu się przygląda wasz prezydent żuk. Macie za swoje.
To było pewne że znajdzie się pisowski trol i przytyk do Żuka. Miasto w tej inwestycji „ma do gadania tyle Żyd za okupacji” albo ” To jawne działania PKP -czytaj- „rządu” przeciw samorządom można tez skwitować cytatem z Barei
“Nie mamy pańskiego płaszcza i co pan nam zrobi?”
oj tam wszyscy się już przyzwyczaili może tak zostać na zawsze 😀 śmiech przez łzy, dramat po prostu.
Hyperloopa by do tej pory zrobili
Ten remont zakończy się po reelekcji obecnego Prezydenta. Przyjedzie. Przetnie wstęgę. CZARNY poświeci wodą z Bystrzycy i będzie OK. Tylko co z tym wiaduktem na Janowskiej ??? Trzeba czekać do następnych wyborów – chyba .
Ale to jest @VOLF scenariusz, którego nawet Bareja by nie wymyślił.
Będziemy czekać aż kiedyś prezydentem miasta zostanie ktoś z „dobrej zmiany”.
Wtedy PKP ( jednoosobowa spółka Skarbu Państwa ) w dwa miesiące zakończy remont.
Przyjedzie nowo-ogłoszony przez biskupa ewangelista i powie, że dzięki niemu remont został tak szybko zakończony.
A tłum będzie bił brawo i dziękował, piętnując jednocześnie kogoś, kto w tej inwestycji nie ma nic do powiedzenia.
Ale przecież tłum nie jest od myślenia.
Tłum ma bić brawo i machać chorągiewką.
Jak dobrze, że tych wiaduktów kolejowych mamy tylko kilka 🙂
Najlepiej zerwą tory, sprzedać stal na złom, przynajmniej strat nie będzie generować.
Po co socjalistyczna kolej w xxi wieku?
Czekam tylko aż PKP upadnie, i wejdzie zagraniczny prywaciarz, któremu będzie sie wszystko opłacać, i bedzie robił remont w realnych ramach czasowych.
Na męczenników jest to samo, nie kończąca się historia ? chory kraj
Przecież gołym okiem widać co jest do zrobienia , jeszcze cały segment nie ruszony ….no chyba że go poorostu wyburzą , w co nie chce mi się wierzyć …
od razu widać, że kontrakt bez kar umownych. gdyby taką umowę zawierały ze sobą 2 prywatne spółki, to wykonawca zbankrutowałby w 2018…