Niedziela, 19 maja 202419/05/2024
690 680 960
690 680 960

Prokuratura wszczęła śledztwo w sprawie tragicznego wypadku w Garbowie. Kierowcy mają zastrzeżenia do drogowców

Lubelska prokuratura prowadzi czynności wyjaśniające związane z czwartkowym wypadkiem na trasie Lublin – Puławy. W zderzeniu trzech pojazdów zginęła jedna osoba.

39 komentarzy

  1. Mimo takiej tragedii fotograf nie mógł się powstrzymać przy zdjęciu o numerze „107” aby sfotografować ładną pasażerkę – widać że fotografem był mężczyzna i mimo wypadku instynkt zwyciężył.

    • Akurat to nie pasażerka. Widać, że w przypadku pisania komentarza nie użyto należycie mocy obliczeniowej neuronów. Pasażerowie już dawno byli w szpitalu, a podczas policyjnych działań, nie mieliby prawa tam się kręcić. Zgaduj dalej.

  2. Brednie. Kierując auto w bariery też mógł wyhamować skutecznie. Zakładam jednak, że telefon mu wypadł z dłoni na chwilę przed zderzeniem i stąd nie zdołał nic rozumnego już zrobić.

    A co do masy, to już pisałem. IVECO 2 tony, zabudowa tona (to izoterma jest, a nie blaszak), agregat, kierowca, paliwo – 200 kg… zostaje 300 kg na towar.

    • Jaki Ty jesteś wspaniały Ty byś wychamowal wszędzie i wszystkim sile wiatru byś obliczyć i poleciał w przestworza.

      • Chamować to ty możesz.
        Ja co najwyżej hamuję 🙂

      • kuba wszystko wie najlepiej,jest biegłym ze wszystkich dziedzin,nawet tych jeszcze nieodkrytych-wykłada fizykę na najbardziej renomowanych uniwersytetach na świecie,a chemię wykłada w biedronce-zna się na rekonstrukcjach wypadków,unasienianiu zwierząt gospodarskich,wyczynowej grze na skrzypcach,a pierścienie tłokowe wymieni przez tłumik-kuba to jest taki miszcz nad miszcze,że „karnego” strzela nie z 11stu metrów tylko z 211stu metrów z parkingu przed stadionem stojąc przy budzie z kebabem z piwem w jednej ręce i kebsem w drugiej

        Aż dziwne,że nie zasiada w żadnej komisji śledczej

        • W komisjach to zasiadają teraz ci co „chamują”, lubią coś „wziąść”, posiadają „labladory” i ogólnie zjedli wszystkie rozumy.

          • Kuba jest w komisji eksperckiej Lublin112, na czele z Franiem, Aaronem, Lu i kilkama innymi jego pokroju.

    • Kubuś, jeżeli masz informację o faktach związanych ze zdarzeniem to zgłoś to prokuratorów, ewentualnie Policji, pomożesz wyjaśnić sprawę i unikniesz odpowiedzialności karnej związanej z zatajaniem informacji nt. przestępstwa. Jeżeli jednak to tylko Twoje domysły to wyraźnie to zaznacz.
      W kwestii ewentualnego wyhamowania na barierkach – może się udałoby a może nie… Równie dobrze mógłby się od niej odbić jak bila od bandy. Wszystko zależy od prędkości, kąta uderzenia i kąta położenia kół przednich…

    • Kuba zacznij liczyć.. zostaje jeszcze ponad tonę na załadunek. Busy są do 3,5 t a nie 2,5… Wracaj do szkoły

  3. Może zamiast zganiać na betony to wystarczyłoby jeździć wolniej.. To co pewnie z autostrad też by należło usunąć betony i powycinać wszystkie drzewa wokół dróg? Wystarczy troszkę myślenia na drodze a nie tylko but do podłogi nie myśląc o innych na drodze.. Teraz trzeba uważać nie tylko na siebie ale i na innych poruszających się po drogach..

  4. Okropne… Te zdjęcia przypominają mi zdarzenie z 2014r w Stawku…Gdzie życie stracił mój dobry kolega…Identyczna sytuacja, bus pasażerski i dostawczak…

  5. drogi kubo nawet nie masz pojęcia ile warzy takie iveco 2150kg chłodnia zbiornik ja mam 65s18 max100la i nie ma większych kierowca to nie maciora że 300kg powagi troszkę to nie dyskoteka a to było 35c?

    • Tyle to masz w dowód wbite.
      A warzyć to może browar, twoje IVECO (mam nadzieję) zwaŻy ITD kiedyś.

      Na stronie Fiata i Iveco są dane gołych ram i kabin – max wychodzi 1950 kg.
      Na stronach producentów kontenerów też – kontener bez windy to 700-900 kg, z windą 1000-1200 kg.

      Dlaczego ja mam wrażenie, że non-stop dyskutuje ze mną jeden i ten sam analfabeta?

  6. Gdyby zginął pieszy pewnie ktoś napisałby że to wina drogowcow

  7. Te bariery to porażka, ale w tym przypadku zawinił kierowca nie dostosowywując odległości do prędkości. Pamiętajcie bezpieczna odległość to taka w której ilość km/h na liczniku dzielimy na dwa, wynik to odległość w metrach jaką macie zachować przed pojazdem. Przyklad, przy 90 km/h bezpieczna odległość to 45 metrów. Niestety kupa idiotów bawi się w BOR, i trenuje jazdę na zderzaku.

  8. jeden "lublin112" i dwie wersje wypadku

    „lublin112” zdecydujcie się na jedną wersję.

    http://www.lublin112.pl/katastrofa-drogowa-trasie-lublin-pulawy-jedna-osoba-zyje-duzo-rannych-zdjecia/
    Wersja z 13.09.2018:
    Jak udało nam się ustalić kierujący seatem mężczyzna, jadąc w kierunku Puław, wykonywał manewr skrętu w prawo, do pobliskiej hurtowni. Jadący z tyłu kierowca ciężarowego iveco zaczął zwalniać. Poruszający się za nim kierowca dostawczego busa nie zachował ostrożności i uderzył w tył ciężarówki. Następnie pojazd odbił się, zjechał na przeciwległy pas ruchu, gdzie czołowo zderzył się z nadjeżdżającym z naprzeciwka rejsowym pasażerskim busem relacji Puławy – Lublin.

    http://www.lublin112.pl/prokuratura-wszczela-sledztwo-sprawie-tragicznego-wypadku-garbowie-kierowcy-maja-zastrzezenia-drogowcow-zdjecia-wideo/
    Wersja z 15.09.2018:
    Wstępne ustalenia wskazują, że kierujący seatem mężczyzna, jadąc w kierunku Puław, wykonywał manewr skrętu w prawo, do pobliskiej hurtowni. Jadący z tyłu kierowca dostawczego auta zaczął zwalniać. Poruszający się za nim kierowca dostawczego iveco, 25-letni mieszkaniec gminy Borzechów, wjechał w tył poprzedzającego go pojazdu. Następnie iveco zjechało na przeciwległy pas ruchu, gdzie czołowo zderzyło się z nadjeżdżającym z naprzeciwka busem.

  9. Co w Garbowie robi Sztyrlic ?

    • Sztyrlic ma umowę z policją itd prokuraturą itp. na holowanie i parking – tam cała aleja aut po tragicznych wypadkach.

  10. Kur….jakie bariery . A jak by nie było barier to by odbił w prawo na pobocze a gdyby tam byli piesi albo rowerzysci , to co ? Zabił by ich. czemu usprawiedliwiacie tego gnoja, ewidentnie jest winny i nic go nie usprawiedliwia .

    • Ale w tym momencie nie było. A jak by barier nie było to seatem skręcał by z pobocza i nikt by nie musiał hamować.