Lubelska prokuratura prowadzi czynności wyjaśniające związane z czwartkowym wypadkiem na trasie Lublin – Puławy. W zderzeniu trzech pojazdów zginęła jedna osoba.
Mimo takiej tragedii fotograf nie mógł się powstrzymać przy zdjęciu o numerze „107” aby sfotografować ładną pasażerkę – widać że fotografem był mężczyzna i mimo wypadku instynkt zwyciężył.
Garbowianin
Akurat to nie pasażerka. Widać, że w przypadku pisania komentarza nie użyto należycie mocy obliczeniowej neuronów. Pasażerowie już dawno byli w szpitalu, a podczas policyjnych działań, nie mieliby prawa tam się kręcić. Zgaduj dalej.
Tomek
Kobieta na tym zdjęciu to Pani prokurator. Mam nadzieję, że pomogłem. Miłego dnia.
Nal
Nie napisałem że to była pasażerka któregoś z tych busów. Zgadujmy dalej.
Nal
Ok dziękuję za odpowiedź, zatem należy jej unikać jak ognia.
Brednie. Kierując auto w bariery też mógł wyhamować skutecznie. Zakładam jednak, że telefon mu wypadł z dłoni na chwilę przed zderzeniem i stąd nie zdołał nic rozumnego już zrobić.
A co do masy, to już pisałem. IVECO 2 tony, zabudowa tona (to izoterma jest, a nie blaszak), agregat, kierowca, paliwo – 200 kg… zostaje 300 kg na towar.
Atomowy tampon
Jaki Ty jesteś wspaniały Ty byś wychamowal wszędzie i wszystkim sile wiatru byś obliczyć i poleciał w przestworza.
kuba wszystko wie najlepiej,jest biegłym ze wszystkich dziedzin,nawet tych jeszcze nieodkrytych-wykłada fizykę na najbardziej renomowanych uniwersytetach na świecie,a chemię wykłada w biedronce-zna się na rekonstrukcjach wypadków,unasienianiu zwierząt gospodarskich,wyczynowej grze na skrzypcach,a pierścienie tłokowe wymieni przez tłumik-kuba to jest taki miszcz nad miszcze,że „karnego” strzela nie z 11stu metrów tylko z 211stu metrów z parkingu przed stadionem stojąc przy budzie z kebabem z piwem w jednej ręce i kebsem w drugiej
Aż dziwne,że nie zasiada w żadnej komisji śledczej
W komisjach to zasiadają teraz ci co „chamują”, lubią coś „wziąść”, posiadają „labladory” i ogólnie zjedli wszystkie rozumy.
Franio112
Kuba jest w komisji eksperckiej Lublin112, na czele z Franiem, Aaronem, Lu i kilkama innymi jego pokroju.
Marianescu
Kubuś, jeżeli masz informację o faktach związanych ze zdarzeniem to zgłoś to prokuratorów, ewentualnie Policji, pomożesz wyjaśnić sprawę i unikniesz odpowiedzialności karnej związanej z zatajaniem informacji nt. przestępstwa. Jeżeli jednak to tylko Twoje domysły to wyraźnie to zaznacz.
W kwestii ewentualnego wyhamowania na barierkach – może się udałoby a może nie… Równie dobrze mógłby się od niej odbić jak bila od bandy. Wszystko zależy od prędkości, kąta uderzenia i kąta położenia kół przednich…
Malpa
Kuba zacznij liczyć.. zostaje jeszcze ponad tonę na załadunek. Busy są do 3,5 t a nie 2,5… Wracaj do szkoły
Pomidorek
Może zamiast zganiać na betony to wystarczyłoby jeździć wolniej.. To co pewnie z autostrad też by należło usunąć betony i powycinać wszystkie drzewa wokół dróg? Wystarczy troszkę myślenia na drodze a nie tylko but do podłogi nie myśląc o innych na drodze.. Teraz trzeba uważać nie tylko na siebie ale i na innych poruszających się po drogach..
Królowa ula
Okropne… Te zdjęcia przypominają mi zdarzenie z 2014r w Stawku…Gdzie życie stracił mój dobry kolega…Identyczna sytuacja, bus pasażerski i dostawczak…
krzysiek
drogi kubo nawet nie masz pojęcia ile warzy takie iveco 2150kg chłodnia zbiornik ja mam 65s18 max100la i nie ma większych kierowca to nie maciora że 300kg powagi troszkę to nie dyskoteka a to było 35c?
Tyle to masz w dowód wbite.
A warzyć to może browar, twoje IVECO (mam nadzieję) zwaŻy ITD kiedyś.
Na stronie Fiata i Iveco są dane gołych ram i kabin – max wychodzi 1950 kg.
Na stronach producentów kontenerów też – kontener bez windy to 700-900 kg, z windą 1000-1200 kg.
Dlaczego ja mam wrażenie, że non-stop dyskutuje ze mną jeden i ten sam analfabeta?
Lysy
Gdyby zginął pieszy pewnie ktoś napisałby że to wina drogowcow
Te bariery to porażka, ale w tym przypadku zawinił kierowca nie dostosowywując odległości do prędkości. Pamiętajcie bezpieczna odległość to taka w której ilość km/h na liczniku dzielimy na dwa, wynik to odległość w metrach jaką macie zachować przed pojazdem. Przyklad, przy 90 km/h bezpieczna odległość to 45 metrów. Niestety kupa idiotów bawi się w BOR, i trenuje jazdę na zderzaku.
jeden "lublin112" i dwie wersje wypadku
„lublin112” zdecydujcie się na jedną wersję.
http://www.lublin112.pl/katastrofa-drogowa-trasie-lublin-pulawy-jedna-osoba-zyje-duzo-rannych-zdjecia/
Wersja z 13.09.2018:
Jak udało nam się ustalić kierujący seatem mężczyzna, jadąc w kierunku Puław, wykonywał manewr skrętu w prawo, do pobliskiej hurtowni. Jadący z tyłu kierowca ciężarowego iveco zaczął zwalniać. Poruszający się za nim kierowca dostawczego busa nie zachował ostrożności i uderzył w tył ciężarówki. Następnie pojazd odbił się, zjechał na przeciwległy pas ruchu, gdzie czołowo zderzył się z nadjeżdżającym z naprzeciwka rejsowym pasażerskim busem relacji Puławy – Lublin.
http://www.lublin112.pl/prokuratura-wszczela-sledztwo-sprawie-tragicznego-wypadku-garbowie-kierowcy-maja-zastrzezenia-drogowcow-zdjecia-wideo/
Wersja z 15.09.2018:
Wstępne ustalenia wskazują, że kierujący seatem mężczyzna, jadąc w kierunku Puław, wykonywał manewr skrętu w prawo, do pobliskiej hurtowni. Jadący z tyłu kierowca dostawczego auta zaczął zwalniać. Poruszający się za nim kierowca dostawczego iveco, 25-letni mieszkaniec gminy Borzechów, wjechał w tył poprzedzającego go pojazdu. Następnie iveco zjechało na przeciwległy pas ruchu, gdzie czołowo zderzyło się z nadjeżdżającym z naprzeciwka busem.
To jest jedna i ta sama wersja. Oba auta dostawcze były marki Iveco.
red.
iks
Co w Garbowie robi Sztyrlic ?
rudi_pl
Sztyrlic ma umowę z policją itd prokuraturą itp. na holowanie i parking – tam cała aleja aut po tragicznych wypadkach.
mp
Kur….jakie bariery . A jak by nie było barier to by odbił w prawo na pobocze a gdyby tam byli piesi albo rowerzysci , to co ? Zabił by ich. czemu usprawiedliwiacie tego gnoja, ewidentnie jest winny i nic go nie usprawiedliwia .
ZS
Ale w tym momencie nie było. A jak by barier nie było to seatem skręcał by z pobocza i nikt by nie musiał hamować.
Mimo takiej tragedii fotograf nie mógł się powstrzymać przy zdjęciu o numerze „107” aby sfotografować ładną pasażerkę – widać że fotografem był mężczyzna i mimo wypadku instynkt zwyciężył.
Akurat to nie pasażerka. Widać, że w przypadku pisania komentarza nie użyto należycie mocy obliczeniowej neuronów. Pasażerowie już dawno byli w szpitalu, a podczas policyjnych działań, nie mieliby prawa tam się kręcić. Zgaduj dalej.
Kobieta na tym zdjęciu to Pani prokurator. Mam nadzieję, że pomogłem. Miłego dnia.
Nie napisałem że to była pasażerka któregoś z tych busów. Zgadujmy dalej.
Ok dziękuję za odpowiedź, zatem należy jej unikać jak ognia.
Brednie. Kierując auto w bariery też mógł wyhamować skutecznie. Zakładam jednak, że telefon mu wypadł z dłoni na chwilę przed zderzeniem i stąd nie zdołał nic rozumnego już zrobić.
A co do masy, to już pisałem. IVECO 2 tony, zabudowa tona (to izoterma jest, a nie blaszak), agregat, kierowca, paliwo – 200 kg… zostaje 300 kg na towar.
Jaki Ty jesteś wspaniały Ty byś wychamowal wszędzie i wszystkim sile wiatru byś obliczyć i poleciał w przestworza.
Chamować to ty możesz.
Ja co najwyżej hamuję 🙂
kuba wszystko wie najlepiej,jest biegłym ze wszystkich dziedzin,nawet tych jeszcze nieodkrytych-wykłada fizykę na najbardziej renomowanych uniwersytetach na świecie,a chemię wykłada w biedronce-zna się na rekonstrukcjach wypadków,unasienianiu zwierząt gospodarskich,wyczynowej grze na skrzypcach,a pierścienie tłokowe wymieni przez tłumik-kuba to jest taki miszcz nad miszcze,że „karnego” strzela nie z 11stu metrów tylko z 211stu metrów z parkingu przed stadionem stojąc przy budzie z kebabem z piwem w jednej ręce i kebsem w drugiej
Aż dziwne,że nie zasiada w żadnej komisji śledczej
W komisjach to zasiadają teraz ci co „chamują”, lubią coś „wziąść”, posiadają „labladory” i ogólnie zjedli wszystkie rozumy.
Kuba jest w komisji eksperckiej Lublin112, na czele z Franiem, Aaronem, Lu i kilkama innymi jego pokroju.
Kubuś, jeżeli masz informację o faktach związanych ze zdarzeniem to zgłoś to prokuratorów, ewentualnie Policji, pomożesz wyjaśnić sprawę i unikniesz odpowiedzialności karnej związanej z zatajaniem informacji nt. przestępstwa. Jeżeli jednak to tylko Twoje domysły to wyraźnie to zaznacz.
W kwestii ewentualnego wyhamowania na barierkach – może się udałoby a może nie… Równie dobrze mógłby się od niej odbić jak bila od bandy. Wszystko zależy od prędkości, kąta uderzenia i kąta położenia kół przednich…
Kuba zacznij liczyć.. zostaje jeszcze ponad tonę na załadunek. Busy są do 3,5 t a nie 2,5… Wracaj do szkoły
Może zamiast zganiać na betony to wystarczyłoby jeździć wolniej.. To co pewnie z autostrad też by należło usunąć betony i powycinać wszystkie drzewa wokół dróg? Wystarczy troszkę myślenia na drodze a nie tylko but do podłogi nie myśląc o innych na drodze.. Teraz trzeba uważać nie tylko na siebie ale i na innych poruszających się po drogach..
Okropne… Te zdjęcia przypominają mi zdarzenie z 2014r w Stawku…Gdzie życie stracił mój dobry kolega…Identyczna sytuacja, bus pasażerski i dostawczak…
drogi kubo nawet nie masz pojęcia ile warzy takie iveco 2150kg chłodnia zbiornik ja mam 65s18 max100la i nie ma większych kierowca to nie maciora że 300kg powagi troszkę to nie dyskoteka a to było 35c?
Tyle to masz w dowód wbite.
A warzyć to może browar, twoje IVECO (mam nadzieję) zwaŻy ITD kiedyś.
Na stronie Fiata i Iveco są dane gołych ram i kabin – max wychodzi 1950 kg.
Na stronach producentów kontenerów też – kontener bez windy to 700-900 kg, z windą 1000-1200 kg.
Dlaczego ja mam wrażenie, że non-stop dyskutuje ze mną jeden i ten sam analfabeta?
Gdyby zginął pieszy pewnie ktoś napisałby że to wina drogowcow
Te bariery to porażka, ale w tym przypadku zawinił kierowca nie dostosowywując odległości do prędkości. Pamiętajcie bezpieczna odległość to taka w której ilość km/h na liczniku dzielimy na dwa, wynik to odległość w metrach jaką macie zachować przed pojazdem. Przyklad, przy 90 km/h bezpieczna odległość to 45 metrów. Niestety kupa idiotów bawi się w BOR, i trenuje jazdę na zderzaku.
„lublin112” zdecydujcie się na jedną wersję.
http://www.lublin112.pl/katastrofa-drogowa-trasie-lublin-pulawy-jedna-osoba-zyje-duzo-rannych-zdjecia/
Wersja z 13.09.2018:
Jak udało nam się ustalić kierujący seatem mężczyzna, jadąc w kierunku Puław, wykonywał manewr skrętu w prawo, do pobliskiej hurtowni. Jadący z tyłu kierowca ciężarowego iveco zaczął zwalniać. Poruszający się za nim kierowca dostawczego busa nie zachował ostrożności i uderzył w tył ciężarówki. Następnie pojazd odbił się, zjechał na przeciwległy pas ruchu, gdzie czołowo zderzył się z nadjeżdżającym z naprzeciwka rejsowym pasażerskim busem relacji Puławy – Lublin.
http://www.lublin112.pl/prokuratura-wszczela-sledztwo-sprawie-tragicznego-wypadku-garbowie-kierowcy-maja-zastrzezenia-drogowcow-zdjecia-wideo/
Wersja z 15.09.2018:
Wstępne ustalenia wskazują, że kierujący seatem mężczyzna, jadąc w kierunku Puław, wykonywał manewr skrętu w prawo, do pobliskiej hurtowni. Jadący z tyłu kierowca dostawczego auta zaczął zwalniać. Poruszający się za nim kierowca dostawczego iveco, 25-letni mieszkaniec gminy Borzechów, wjechał w tył poprzedzającego go pojazdu. Następnie iveco zjechało na przeciwległy pas ruchu, gdzie czołowo zderzyło się z nadjeżdżającym z naprzeciwka busem.
To jest jedna i ta sama wersja. Oba auta dostawcze były marki Iveco.
red.
Co w Garbowie robi Sztyrlic ?
Sztyrlic ma umowę z policją itd prokuraturą itp. na holowanie i parking – tam cała aleja aut po tragicznych wypadkach.
Kur….jakie bariery . A jak by nie było barier to by odbił w prawo na pobocze a gdyby tam byli piesi albo rowerzysci , to co ? Zabił by ich. czemu usprawiedliwiacie tego gnoja, ewidentnie jest winny i nic go nie usprawiedliwia .
Ale w tym momencie nie było. A jak by barier nie było to seatem skręcał by z pobocza i nikt by nie musiał hamować.