Poniedziałek, 06 maja 202406/05/2024
690 680 960
690 680 960

Prokuratura wszczęła śledztwo w sprawie tragicznego wypadku w Garbowie. Kierowcy mają zastrzeżenia do drogowców

Lubelska prokuratura prowadzi czynności wyjaśniające związane z czwartkowym wypadkiem na trasie Lublin – Puławy. W zderzeniu trzech pojazdów zginęła jedna osoba.

39 komentarzy

  1. A ten ze sztyrlica śmiesznie wygląda w tych portkach :-))

  2. Sztyrlic ma sprzet do sciagania samochodów o wiekszych gabarytach,w piatek byłem u nich na placu stoja tam obydwa rozbite auta

  3. Garbów – teren zabudowany szybkość ?. Gdyby zachował przepisową szybkość i odległość od pojazdu a nie jechał na zderzaku nie trzeba uciekać na pobocze itp.Następny miszcz jazdy „dostawczakiem”.

    • Do terenu zabudowanego to stamtąd jest kawał drogi.
      Stacja artusa jest z 500m. od stawów za którymi zaczyna się Garbów.

  4. redaktor naczelny rm

    Winne oczywiście betony – nie dolały oleju do mózgu kierowcy dostawczaka – który przecież normalnie jechał siedząc drugiemu na tyłku, oczywiście z dozwoloną prędkością i nie bawił się telefonem podczas jazdy… Betony, zakręty, drzewa, bariery, rowy, wszystko winne i to wszystko powoduje zanik mózgu u kierowców… Żenada redaktorzyno. Zawinił człowiek, który zabił drugiego niewinnego człowieka, a nie betony – betony nie wybiegły na drogę – stały tam zgodnie z prawem i przepisami – w przeciwieństwie do sprawcy wypadku. Po co takie lanie wody…

  5. A w innym momencie by byli i ratownicy zastaliby na miejscu kilka trupów. Te bariery są tam potrzebne dopóki kierowcy nie nauczą się, że ograniczenie do 60 to nie ograniczenie do 120.

  6. do Marka z artykułu

    Wiadomość do Pana Marka z artykułu – do tragedii by nie doszło jakby tacy kierowcy jak Pan i kierowca tego busa dostawczego myśleli o tym co robią na drodze. Pewnie od niedawna tamtędy Panie jeździsz, bo na tym odcinku przed postawieniem tych betonów zginęło wielu pieszych, wielu zostało też ciężko rannych- niestety nie przez betony które tak Panu przeszkadzają tylko przez wodogłowie takich kierowców jak Pan, którzy wyprzedzając na trzeciego itp. powodowali wypadki. Niestety w tym przypadku selekcja naturalna nie zadziałała, bo zginął niewinny człowiek, chociaż stan tego drugiego „kierowcy” podobno jest niezaciekawy, więc różnie może jeszcze być…

    I jeszcze redakcja lublin112 szukająca taniej sensacji – rozumiem, że propagują Państwo zabójczą jazdę i bronią takich drogowych zabójców…
    Może to ktoś z rodziny, czy znajomych spowodował ten wypadek? Przypadek – nie sądzę…

  7. Mundury genialnego pomysłu tych barier powinien odpowiedzieć za śmierć kierowcy

  8. betony zapewniaja pieszym i rowerzystom ochrone przed samochodami. kierowcom proponuje nauczyc sie jezdzic zgodnie z przepisami (ograniczenie preedkosci, zachowanie odpowiedniej odelglosci od pojazdu z przodu i nie bedzie wtedy wypadkow. kierowca iveco jechal niezgodnie z przepisami, przede wszystkim za szybko i za blisko samochodu ktory byl przed nim, i to bylo powodem tej strasznej tragedii

    • Otóż to , ostatnio jadąc tam z predkoscią PRZEPISOWĄ dało się odczuć wściekliznę pani która jechała mi na zderzaku z pianą na buzi nie mogąc mnie wyprzedzić

  9. myśłenie nie boli

    Widze ze wedlug co niektorych to winne są bariery ,a nie bezmyslny dureń za kierownicą ..”.jakby barier nie bylo ,to by sobie odbił na pobocze …i być może ubił kogoś kto by się tam znajdował ,a jak by sie nie znajdował to by mu się”udało ” i nikt by nie zginał ” …..gratuluję toku „myłsenia ” ….to idąc tym tokiem” myślenia” …jakby nie produkowali nozy ,to wielu ludzi zadzganych nożami nadal by żyło….ja pierd…le….ale trzeba mieć zrytą banie zeby tak „mysleć”

  10. cham z krakoskiego

    Pierdzielenie kotka za pomocą młotka… a gdyby betonów nie było i tuż za jezdnią głęboki staw, to dobiero by lament był, czemu nie było barier żadnych; gdybać sobie można a 60 to 60.;