Sobota, 27 kwietnia 202427/04/2024
690 680 960
690 680 960

Pasy są dwa, ale kierowcy mogą jeździć tylko jednym. Do wiosny ma się to zmienić

Od kilku lat kierowcy jadący od strony al. Sikorskiego w kierunku ronda 100-lecia KUL mogą korzystać tylko z jednego pasa jezdni. Drugi cały czas pozostaje wyłączony z ruchu. Wiosną mają być tam wprowadzone zmiany.

23 komentarze

  1. Polska wizja 😀

  2. jak zwykle urzędole mundre „po szkodzie”! a nie można było od razu tak zrobić? łaskawcy …..

    • Laweciarze ręce zacierają . Kilku może stać przy rondzie ” z pniakiem ” i dla każdego będzie robota , bo ” Gęsia ” będzie ścigała się kto pierwszy dojedzie do Al. Racławickich .

  3. Czy Wydział Zarządzania Ruchem Drogowym i Mobilnością też jest odpowiedzialny za działanie sygnalizacji świetlnej w Lublinie? Jeśli tak to niech w końcu sprawią żeby sygnalizacja działała tak jak powinna. Nie mam tu na myśli zielonej fali, bo czegoś takiego nie ma i nie wciskajcie ludziom kitu, że jest. Lepszy pożytek byłby gdyby działały pętle indukcyjne, żeby światło zielone zapalało się tylko wtedy gdy wykryje pojazd. Dobrym przykładem spowalniacza jest sygnalizacja na skrzyżowaniu Zemborzycka-Budowlana. Najlepiej zobaczyć jak to coś działa późnym wieczorem, gdy ruch jest znikomy. Zmiana świateł następuje w stałym cyklu. Po co jest zmiana świateł skoro nikt nie wyjeżdża z Budowlanej a pieszy nie nacisnął przycisku? Takich skrzyżowań w Lublinie jest mnóstwo. Niedawno dwuosobowa ekipa z laptopem grzebała coś przy sygnalizacji na skrzyżowaniu Głęboka-Wileńska. Światła były wyłączone. Po ponownym włączeniu działają w stałym cyklu, pojazdy nie są wykrywane gdy wjeżdżają na pętlę indukcyjną. Ktoś kto rzadko tamtędy jeździ nie dostrzeże różnicy w funkcjonowaniu tej sygnalizacji. Pisałem kiedyś, że to jedno z nielicznych skrzyżowań, które działa wzorowo. Teraz już nie. Dziękujemy.

  4. A kiedy system sterowania światłami za miliony mieszkańców Lublina nauczy się zielonej fali ?

    • Był na wiosnę lockdown i się rozprogramował. Teraz sieć neuronowa uczy się od nowa. Za 5 lat zpbaczymy.

  5. Tak to super. 17 i 19 i inne budują prawie cały rok. Panie Żuk proszę o żyletki rozdam je znajomym i w 1 popołudnie zetrzemy te pasy i linie. Bez przesady ku,,,, do roboty bo korki są ktoś może stracić życie. NIE wiedzieliście wcześniej, że będzie remont Racławickich i Lipowej.

  6. Prawie pół roku na usunięcie i na malowanie nowych pasów dramat zmienią pasy jak sie skończy remont al.Raclawickie

  7. i wówczas będą się tłuki na potęgę pod pniakiem !

  8. W końcu ktoś pomyślał

  9. A czy przy Media Market (jadąc od strony Leclerca) można postawić zakaz skrętu w lewo do tzw. gray office ? Gdy światła zmieniają się na zielone to prawy pas stoi bo 3/4 skręca w Jana Sawy, a lewy bo ktoś chce skręcać w lewo przy zastawionym z przeciwka skrzyżowaniu. Niech zawracają skręcając do ZUSu albo objeżdżają rondo.

    • Można postawić zakaz jazdy prosto.

      • i jeszcze ci cwaniacy włączają kierunek w lewo dopiero gdy zapali się zielone światło. Tam faktycznie powinien być zakaz skrętu skoro można objechać rondem. W Warszawie jest bardzo dużo takich ulic gdzie od ronda do ronda stoją zakazy skrętu w lewo i to też stosunkowo niedawno wprowadzili.

  10. …do tego prawie codziennie znajdzie się tam jakiś ***** ktory/a zwalnia na tym zjeździe do 30km/h tworząc za sobą korek aż na wiadukt

    • Dokładnie to jest wkur…. zamiast jechać normalnie ze stałą prędkością 60/70 km/h to jedzie cymbał 30…

Z kraju