Niebawem ma zostać rozwiązany problem korków, jakie tworzą się na ul. Dywizjonu 303 przed skrzyżowaniem z ul. Kunickiego. Kierowcy uzyskają dwa pasy jezdni do jazdy na wprost.
Nawet jazda na suwak się nie sprawdziła w tym miejscu??? Jak twierdzą najmądrzejsi to likwiduje korki, wszystkie problemy rozwiązały by się same.
dgi
Nie rozumiesz co to jazda na suwak i gdzie się ją stosuje.
Adam_OK
Jesli w Abramowicka w ciagu godziny jedzie 600 aut 2 pasami, a 1 pasem w strone Wrotkowskiej tez 600 aut to nasuwaja mi sie inne wnioski niz podane przez urzadnikow.
Ponadto, ludzie wiedzac jakie sa tam problemy z ruchem w tym rejonie zmieniaja trase.
Mysle, ze przyjete rozwiazanie jest niezle – byleby swiatla odpowiednio ustawic.
Badania trzeba we wrzesniu powtorzyc i wtedy bedzie dopiero wiadomo jak zrobic ostatecznie.
Powodzenia!!!
uki
Jaki qwa suwak? Na skrzyżowaniu? Weź sie jbnij w dekiel.
hahaha
Nareszcie…
Dymin
Takie rozwiązanie trzeba było wprowadzić w dniu oddania drogi do użytku. Wystarczyło przejechać pierwszego dnia tamtędy, żeby zauważyć, że powinna być możliwość jazdy ze środkowego pasa zarówno w lewo jak i na wprost. Wystarczy przekonfigurowac sygnalizację, żeby zapalała się razem, a nie jak teraz 2 sekundy później.
Morales
To trzeba jakieś interpelację pisać? W fazie projektowania już to było bez sensu i zapowiadało korki. Odnoszę wrażenie że władze Lublina i zarząd dróg są jacyś odrealnieni umysłowo. Chyba osoby decyzyjne nie poruszają się po Lublinie. Otworzyli nową trase z JP2 w kierunku Majdanku której już nie używam bo czas przejazdu jest nie do przyjęcia szybciej jest na około czyli Tysiaclatka.
abc z elementarza
To było oczywiste wraz z otwarciem tego odcinka, że należało zmienić kierunki jazdy. Ale dokonano przełomowego odkrycia, jak zwykle w mieście inspiracji
abc z elementarza
Z dogłębnej analizy artukułu można wnioskować, że do wprowadzenia tych „rewolucyjnych” zmian upłyną jeszcze ze 2 lata…
pawel
Ta radna Marta Wcisło nie ma pojęcia i zabiera głos…..
rysik
Ciekawe kto to policzył bo jakoś wizualnie wydaje się ze prosto jedzie więcej samochodów niż w lewo.
Nawet jazda na suwak się nie sprawdziła w tym miejscu??? Jak twierdzą najmądrzejsi to likwiduje korki, wszystkie problemy rozwiązały by się same.
Nie rozumiesz co to jazda na suwak i gdzie się ją stosuje.
Jesli w Abramowicka w ciagu godziny jedzie 600 aut 2 pasami, a 1 pasem w strone Wrotkowskiej tez 600 aut to nasuwaja mi sie inne wnioski niz podane przez urzadnikow.
Ponadto, ludzie wiedzac jakie sa tam problemy z ruchem w tym rejonie zmieniaja trase.
Mysle, ze przyjete rozwiazanie jest niezle – byleby swiatla odpowiednio ustawic.
Badania trzeba we wrzesniu powtorzyc i wtedy bedzie dopiero wiadomo jak zrobic ostatecznie.
Powodzenia!!!
Jaki qwa suwak? Na skrzyżowaniu? Weź sie jbnij w dekiel.
Nareszcie…
Takie rozwiązanie trzeba było wprowadzić w dniu oddania drogi do użytku. Wystarczyło przejechać pierwszego dnia tamtędy, żeby zauważyć, że powinna być możliwość jazdy ze środkowego pasa zarówno w lewo jak i na wprost. Wystarczy przekonfigurowac sygnalizację, żeby zapalała się razem, a nie jak teraz 2 sekundy później.
To trzeba jakieś interpelację pisać? W fazie projektowania już to było bez sensu i zapowiadało korki. Odnoszę wrażenie że władze Lublina i zarząd dróg są jacyś odrealnieni umysłowo. Chyba osoby decyzyjne nie poruszają się po Lublinie. Otworzyli nową trase z JP2 w kierunku Majdanku której już nie używam bo czas przejazdu jest nie do przyjęcia szybciej jest na około czyli Tysiaclatka.
To było oczywiste wraz z otwarciem tego odcinka, że należało zmienić kierunki jazdy. Ale dokonano przełomowego odkrycia, jak zwykle w mieście inspiracji
Z dogłębnej analizy artukułu można wnioskować, że do wprowadzenia tych „rewolucyjnych” zmian upłyną jeszcze ze 2 lata…
Ta radna Marta Wcisło nie ma pojęcia i zabiera głos…..
Ciekawe kto to policzył bo jakoś wizualnie wydaje się ze prosto jedzie więcej samochodów niż w lewo.