Od kilku lat mowa jest o budowie nowego szlaku kolejowego, który z Szastarki przez Janów Lubelski pobiegnie do Biłgoraja. Na początek zaprojektowana zostanie część do Janowa Lubelskiego.
To do Kraśnika Fabrycznego bedą tory kłaść? Te same co wcześniej zwinęli?
Bęc
tak i poprowadzą przez środek ronda
bob
Zamiast budować konwencjonalną kolej powinniśmy postawić na gęstą sieć linii tramwajowych w okolicach Lublina jako lubelska kolej aglomeracyjna. W centrum miasta tramwaje powinny poruszać się tunelami jak to jest np. w Antwerpii czy Hanowerze. Moje propozycje linii: z Lublina do Puław przez Jastków, Garbów, Kurów i Końskowolę, z Lublina przez Świdnik i Mełgiew do Łęcznej oraz Piask i Żółkiewki, z Lublina do Bychawy, Z Lublina do Opola Lubelskiego przez Bełżyce i Poniatową.
Cebulak to stan umysłu
Skąd ten gościu się wziął. Z alternatywnej rzeczywistości?
Drużnik
A nie lepiej reaktywować furmanki na żelaznych kołach?
Ekologiczne i nieskomplikowane
Atomu nie trzeba
ssd
z PISu Sasin ma kierować pracami
Józew F.
A co w tym dziwnego? Nowy wał czy tam ład.
tararara
włodek wyjdzie z ciupy to wam zbuduje – razem z chyżym rójem i sławusiem
Józew F.
Tylko najpierw muszą spłacić dług po pissiorkach.
Bęc
te długi to jeszcze następne pokolenia będą spłacać
Mariano 84
Jaki Rudolf taki elektorat jego fałszywe bara.. pokazał Rudolf jak zachował się wobec swojego zwolennika .Nie wie co nawet mówi ryży kłamcą.
budować
POkradli a teraz trzeba od nowa budować jak w przypadku Kraśnika. Za łobuzów to całą trasę lublin Rozwadów chcieli likwidować bo nieekonomiczna a teraz patrzą i nie wierzą. Nasz Region bardzo wiele zyskał w ostatnich czasach i mam nadzieję że inni to też widzą.
Zuza
A skąd takie informacje o likwidacji? Chyba że piss chciał likwidować, bo to już za czasów rządów PO przygotowano remonty Lk7, LK30 i LK68… Nadmienię że to za rządów Piss sprzedano fabrykę łożysk w krasniku i zwinięto linię którą teraz chcą odbudowywać…
Łoki
Redaktorze! Nie można było jakiej mapki dołączyć do artykułu i pisać jakoś składniej?
abb666
Nie można. Mapy są tak ściśle tajne, że nawet pomysłodawcy i projektanci o nich nie wiedzą.
To właśnie to studium ma na celu opracowanie przebiegu linii i naniesieniu je na mapy. Później będą konsultacje, protesty, odwołania, odwołania od odwołań i koniec końców, linia nie powstanie. Nagle okaże się, że będzie przebiegała przez działki jakiegoś ważnego pana i nie będzie miał dojazdu do wychodka pod lasem. Będzie tak samo jak z wiaduktem w Miłocinie: komuś się nie spodobało, że będzie musiał nadłożyć parę metrów żeby gdziekolwiek dojechać a teraz wszyscy muszą grzecznie czekać pod szlabanem.
Yy
Kiedy pierwszy protest ? ?
ghy
najpierw powołają prezesa i spółkę , obsadzą swoich , pensyjki kolesie dojnej zmiany , Sasin będzie kierował po latach nic z tego nie wyjdzie następnie obarczą Tuska i może Putina winą za swe niepowodzenia , znany scenariusz jak w telenoweli TVP wiadomości ….
adrem
Ciekawe komu potrzebne połączenie kolejowe Janów – Biłgoraj . Odległość ok. 35 km , wystarczająca liczba busów . Nikt z Biłgoraja nie będzie jeździł naokoło do Lublina pociągiem , obecnie czas jazdy busem to niewiele ponad 1,5 godziny ( odległość to nie 106 a niecałe 90 km ) .
To do Kraśnika Fabrycznego bedą tory kłaść? Te same co wcześniej zwinęli?
tak i poprowadzą przez środek ronda
Zamiast budować konwencjonalną kolej powinniśmy postawić na gęstą sieć linii tramwajowych w okolicach Lublina jako lubelska kolej aglomeracyjna. W centrum miasta tramwaje powinny poruszać się tunelami jak to jest np. w Antwerpii czy Hanowerze. Moje propozycje linii: z Lublina do Puław przez Jastków, Garbów, Kurów i Końskowolę, z Lublina przez Świdnik i Mełgiew do Łęcznej oraz Piask i Żółkiewki, z Lublina do Bychawy, Z Lublina do Opola Lubelskiego przez Bełżyce i Poniatową.
Skąd ten gościu się wziął. Z alternatywnej rzeczywistości?
A nie lepiej reaktywować furmanki na żelaznych kołach?
Ekologiczne i nieskomplikowane
Atomu nie trzeba
z PISu Sasin ma kierować pracami
A co w tym dziwnego? Nowy wał czy tam ład.
włodek wyjdzie z ciupy to wam zbuduje – razem z chyżym rójem i sławusiem
Tylko najpierw muszą spłacić dług po pissiorkach.
te długi to jeszcze następne pokolenia będą spłacać
Jaki Rudolf taki elektorat jego fałszywe bara.. pokazał Rudolf jak zachował się wobec swojego zwolennika .Nie wie co nawet mówi ryży kłamcą.
POkradli a teraz trzeba od nowa budować jak w przypadku Kraśnika. Za łobuzów to całą trasę lublin Rozwadów chcieli likwidować bo nieekonomiczna a teraz patrzą i nie wierzą. Nasz Region bardzo wiele zyskał w ostatnich czasach i mam nadzieję że inni to też widzą.
A skąd takie informacje o likwidacji? Chyba że piss chciał likwidować, bo to już za czasów rządów PO przygotowano remonty Lk7, LK30 i LK68… Nadmienię że to za rządów Piss sprzedano fabrykę łożysk w krasniku i zwinięto linię którą teraz chcą odbudowywać…
Redaktorze! Nie można było jakiej mapki dołączyć do artykułu i pisać jakoś składniej?
Nie można. Mapy są tak ściśle tajne, że nawet pomysłodawcy i projektanci o nich nie wiedzą.
To właśnie to studium ma na celu opracowanie przebiegu linii i naniesieniu je na mapy. Później będą konsultacje, protesty, odwołania, odwołania od odwołań i koniec końców, linia nie powstanie. Nagle okaże się, że będzie przebiegała przez działki jakiegoś ważnego pana i nie będzie miał dojazdu do wychodka pod lasem. Będzie tak samo jak z wiaduktem w Miłocinie: komuś się nie spodobało, że będzie musiał nadłożyć parę metrów żeby gdziekolwiek dojechać a teraz wszyscy muszą grzecznie czekać pod szlabanem.
Kiedy pierwszy protest ? ?
najpierw powołają prezesa i spółkę , obsadzą swoich , pensyjki kolesie dojnej zmiany , Sasin będzie kierował po latach nic z tego nie wyjdzie następnie obarczą Tuska i może Putina winą za swe niepowodzenia , znany scenariusz jak w telenoweli TVP wiadomości ….
Ciekawe komu potrzebne połączenie kolejowe Janów – Biłgoraj . Odległość ok. 35 km , wystarczająca liczba busów . Nikt z Biłgoraja nie będzie jeździł naokoło do Lublina pociągiem , obecnie czas jazdy busem to niewiele ponad 1,5 godziny ( odległość to nie 106 a niecałe 90 km ) .