Wtorek, 21 maja 202421/05/2024
690 680 960
690 680 960

Coraz bliżej do likwidacji wąskiego gardła na ekspresówce z Lublina do Rzeszowa. Wykonawca czeka na podpis wojewody

Jest szansa, że już za kilka miesięcy, a dokładnie na wiosnę, ruszy rozbudowa jednojezdniowego odcinka drogi ekspresowej między Lublinem a Rzeszowem. Zgodnie z umową, wszystkie prace powinny zostać ukończone w III kwartale 2026 r.

25 komentarzy

  1. A kiedy zlikwidują idiotyczne ograniczenia prędkości na Solidarności przy wjeździe do Lublina? Na ekspresówce jest 120, później nagle 60! poza miastem i ternem zabudowanym, 3 pasy, węzły bezkolizyjne, brak przejść dla pieszych. Przecież tam powinno być 100 jak na tego typu drogach poza terenem zabudowanym, a na terenie zabudowanym 70. A jak zaczynają się skrzyżowania, przejścia dla pieszych to jest już 70 jak na innych wielu drogach Lublinie.

    • Wycierają sobie twarze rzekomymi normami hałasu. Ale zgadzam się – to 60 to kpina, a jeszcze bardziej żałosne są urządzane tam łapanki na prędkość przez naszych, pożal się Boże, „stróżów prawa”.

      • To już było można postawić znak 50 km/h (taki jak jest na wszystkich ulicach w centrum lublina między kamienicami, a to tylko 10 mniej) i zaoszczędzić na kilometrach ekranów akustycznych. Tyle milinów aby podnieść prędkość o 10.

    • Kasa, mówi to Panu coś? 😉

    • No chyba nie do końca. Na ekspresówce jest 120 , później jest znak „koniec drogi ekspresowej” (przy węźle Słąwinek) i masz 90, później 70 a dopiero po tym pojawia się 60km/h -na wysokości skansenu.Nie wiem gdzie ci się pojawia 60km/h zraz po ekspresówce.

  2. Takie rzeczy tylko w Polsce :DDDD

  3. Nie ma to jak dwa razy remontować drogę. Tak się zarabia kasę przez politykierów, pośredników i wykonawców tych, którzy mają zarobić. Łapka myje łapkę, a ludzie potulnie płacą i jeszcze klaszczą.

  4. Nie zapomnijcie zrobić BUS-pasu

  5. a od Lublina do Lubartowa od piętnastu lat nadal nic… Wciąż projektują….

Skomentuj Paweł Anuluj pisanie odpowiedzi