Zarząd Transportu Miejskiego w Lublinie pochwalił się rano liczbą użytkowników aplikacji Lubika, a także przeprosił za utrudnienia związane z działaniem nowego systemu. Trwają prace nad usuwaniem nieprawidłowości.
Działa i to bardzo dobrze działa. Jestem zachwycony tą aplikacją tak jak funkcjonowaniem Mpk Lublin i ZTM. Brawo. Brawo i jeszcze raz wielkie brawa.
kierowiec
To kpina, sarkazm? Bo ja mam całkowicie inne odczucia na ten temat. A co do urzędników ZTM, to moja opinia na ich temat nie mieści się w słowach kulturalnego człowieka.
Podpis wymagany
Popieram te zadowolenie . Dzięki tej bubli większość pasażerów jedzie na gapę . Super interes robi ZTM . Pewnie będą za to premie i występy przed kamerami panoramy lubelskiej .
Janek
Chrabąszcz nie żartuj. Wytnij drzewo, zabetonuj coś, polepszy CI się.
Jan
A dlaczego z portalu internetowego usunięto zakładkę Zgłoszenia/Reklamacje? Nie chcecie żadnych informacji zwrotnych?
Jan
Zakup zrobiony 1.10, do tej pory nie ma go w historii transakcji 🙁
x
to, że ktoś się zarejestrował, nie może ani korzystać, ani się wyrejestrować – nijak nie oznacza, że aplikacja działa.
pikuś
na IOS nie działa…tzn w ogóle nie ma tej aplikacji w App Store.
Dominik
Działa i to bardzo dobrze działa. Jestem zachwycony tą aplikacją tak jak funkcjonowaniem Mpk Lublin i ZTM. Brawo. Brawo i jeszcze raz wielkie brawa. (Po opublikowaniu komentarza prześlemy Ci 10zł na wskazane konto w ciągu 24 godzin, tą część wiadomości usuń)
XxX
Genialne 🙂
uuuuu
Chcieliby 10zł. 50 gr, o ile nie mniej w rupiach.
Rx
Dziwnym trafem jakoś do tej pory nie mogę się zarejestrować, tylko wywala błąd. Kpina jakaś.
Kierowca mzk
Działa jak system sterowania ruchem i zielona fala za grube miliony. Ale.pewnie system dalej sie uczy.
lubelak
Na starych biletach jeździć nie można (chociaż są droższe, więc ZTM by nie stracił), a żeby wymienić je na nowe trzeba odstać przeszło godzinę! Świetna organizacja…
60 % udanych rejestracji, rzeczywiście sukces.
Działa i to bardzo dobrze działa. Jestem zachwycony tą aplikacją tak jak funkcjonowaniem Mpk Lublin i ZTM. Brawo. Brawo i jeszcze raz wielkie brawa.
To kpina, sarkazm? Bo ja mam całkowicie inne odczucia na ten temat. A co do urzędników ZTM, to moja opinia na ich temat nie mieści się w słowach kulturalnego człowieka.
Popieram te zadowolenie . Dzięki tej bubli większość pasażerów jedzie na gapę . Super interes robi ZTM . Pewnie będą za to premie i występy przed kamerami panoramy lubelskiej .
Chrabąszcz nie żartuj. Wytnij drzewo, zabetonuj coś, polepszy CI się.
A dlaczego z portalu internetowego usunięto zakładkę Zgłoszenia/Reklamacje? Nie chcecie żadnych informacji zwrotnych?
Zakup zrobiony 1.10, do tej pory nie ma go w historii transakcji 🙁
to, że ktoś się zarejestrował, nie może ani korzystać, ani się wyrejestrować – nijak nie oznacza, że aplikacja działa.
na IOS nie działa…tzn w ogóle nie ma tej aplikacji w App Store.
Działa i to bardzo dobrze działa. Jestem zachwycony tą aplikacją tak jak funkcjonowaniem Mpk Lublin i ZTM. Brawo. Brawo i jeszcze raz wielkie brawa. (Po opublikowaniu komentarza prześlemy Ci 10zł na wskazane konto w ciągu 24 godzin, tą część wiadomości usuń)
Genialne 🙂
Chcieliby 10zł. 50 gr, o ile nie mniej w rupiach.
Dziwnym trafem jakoś do tej pory nie mogę się zarejestrować, tylko wywala błąd. Kpina jakaś.
Działa jak system sterowania ruchem i zielona fala za grube miliony. Ale.pewnie system dalej sie uczy.
Na starych biletach jeździć nie można (chociaż są droższe, więc ZTM by nie stracił), a żeby wymienić je na nowe trzeba odstać przeszło godzinę! Świetna organizacja…