Czwartek, 25 kwietnia 202425/04/2024
690 680 960
690 680 960

ZTM Lublin: „Aplikacja Lubika jest i działa, co potwierdza liczba zarejestrowanych kont”

Zarząd Transportu Miejskiego w Lublinie pochwalił się rano liczbą użytkowników aplikacji Lubika, a także przeprosił za utrudnienia związane z działaniem nowego systemu. Trwają prace nad usuwaniem nieprawidłowości.

Od momentu wprowadzenia aplikacji Lubika w serwisie Google Play pojawiło się dużo komentarzy z informacjami o nieprawidłowościach w jej funkcjonowaniu. Użytkownicy ocenili ją na 1,8 pozostawiają w swoich wpisach istotne zastrzeżenia, co do działania.

– Aplikacja Lubika jest i działa, co potwierdza liczba zarejestrowanych kont. Odnośnie użytkowników środowiska IOS podmiot wdrażający system (którego oczywiście na bieżąco monitujemy w tym temacie) informuje nas, że zewnętrzny podmiot publikujący, jakim jest amerykańska firma App Store, pomimo wcześniejszej weryfikacji przed publikacyjnej, zastosował wobec wykonawcy niestandardową procedurę, polegająca na przekazaniu dodatkowych informacji. Informacje te oczywiście zostały przekazane, a wykonawca oczekuje na publikację, co jest uzależnione od firmy App Store – poinformował Zarząd Transportu Miejskiego.

Jednocześnie ZTM pochwalił się liczbą zarejestrowanych użytkowników, których na godzinę 10 było już prawie 10 tys., z czego 6 620 osób pozytywnie zarejestrowało się w aplikacji. Kasownik EMV obsłużył z kolei 1600 płatności zbliżeniowych.

– Chcemy również podkreślić, iż wszystkie wnioski pasażerów, które zostały złożone w naszych punktach 1 października, zostały na bieżąco obsłużone. Chcielibyśmy podkreślić również fakt, że wiele przypadków problemów dotyczących logowania wynikało z czynności pasażerów, które były wykonywane niezgodnie z instrukcjami czy też regulaminem. Przypominamy, że założenie konta w aplikacji nie jest tożsame z rejestracją na portalu pasażera – wyjaśnia ZTM Lublin.

Jednocześnie pojawiły się słowa przeprosin za utrudnienia na jakie natrafili w aplikacji użytkownicy.

– Zapewniamy, że nasze służby pracują na bieżąco w celu usuwania wszelkich nieprawidłowości i udzielania informacji pasażerom. Monitujemy również wykonawcę systemu, co do usuwania wszelkich usterek – dodaje ZTM.

Od rana przed siedzibą firmy przy ul. Nałęczowskiej ustawia się kolejka kilkudziesięciu osób, które chcą załatwić formalności związane z biletami, ale jak tłumaczy nasza Czytelniczka, pracownicy sami jeszcze średnio są zorientowani w systemie.

– Za plecami dwóch chyba informatyków, którzy chodzą między stanowiskami i pomagają pracownikom klikać. Mają już wnioski o aktywację karty, bo głównie z tym jest problem. Potem do okienka po doładowanie. Nie można też wymienić biletów jednorazowych (przynajmniej na Nałęczowskiej 14), bo systemy stary i nowy nie komunikują się – relacjonuje Czytelniczka.

– W związku dużym zainteresowaniem ze strony pasażerów i liczną liczbą osób odwiedzających nasz Punkt przy ul. Nałęczowskiej 14, zdecydowaliśmy się zmienić lokalizację naszego mobilnego punktu informacyjnego. W dniach od 4 do 8 października będzie on usytuowany przy ul. Nałęczowskiej 14, a nie jak pierwotnie zakładaliśmy, na Placu Litewskim – wyjaśnia ZTM Lublin.

ZTM Lublin: „Aplikacja Lubika jest i działa, co potwierdza liczba zarejestrowanych kont”

(fot. nadesłane, lublin112.pl)

19 komentarzy

  1. A jak mam IOSa, to nie płacę, tak? 😀

  2. To pewnie kwestia czasu aż u wszystkich będzie ok. Ja póki co nie mam żadnych problemów. Wszystko działa jak należy. Z biletem przystankowym zamiast 12.80 za przejazdy zapłaciłam 10zl. Spoko. W skali miesiąca 84 zł to duża oszczędność jak dla mnie.
    Pozdrawiam.

  3. Nie działa? A taka piękna,amerykancka była. Szkoooda!

Z kraju