Mieszkańcy Niedrzwicy Dużej w ramach protestu zablokowali linię kolejową Lublin – Kraśnik. W wyniku prowadzonej modernizacji zlikwidowano bowiem przejście przez tory, zaś kolejarze wycofali się z planów budowy obiecywanej im wcześniej kładki.
kolejarzom się poprzewracało, po ulicy mogę przejść chyba że do przejścia dla pieszych mam mniej niż 100m, a po torach nie mogę bo muszę dymać do najbliższego przejazdu nawet pół kilometra?
Nocnymarek
Kiedyś mnie na dworcu Północnym drapnęli za przechodzenie po torach po odjezdzie pociągu, Do tunelu z końca peronu, kto by tam dymał. Z zapłatą czekałem na wezwanie. Jak w końcu przyszło, musiałem uiścić równowartość paczki fajek. To były dobre czasy nie to co teraz.
hehe
To w czyjej kieszeni są pieniądze? Jeśli kładka była w planach to kasa była. Skoro zagrażała bezpieczeństwu i z budowy zrezygnowano, to kasy powinno wystarczyć na przejście z nawiązką. Na przejście nie ma. To kto przytulił? Na kolei, mimo wszystko komuna rządzi jak za dobrych starych czasów.
Blablabla
Przejścia tam nie było nigdy. I nie będzie znając życie.
Lkr
Po Niedrzwicy hula maseratti a na przejście nie ma funduszy…
dojna zmiana
kasa w kieszeniach ministrów , aby nagrody potrafią sobie przyznawać , czymś się róznia od POprzedników ?
jerbie
Co trolu, kwiczysz, kwiczysz i nic!
mieszkaniec
jak zablokowali jak na majdanie na moscie torów brak
Tamto Siamto
Nie ma przejścia, nie ma potrąceń przez pociągi – jest dalej, ale bezpieczniej.
Kładki sie nie dało, to może tunel… i żeby nie narzekali to co 50 metrów jak przejścia na porządnej ulicy w mieście.
Siostra Augusta
Albo jednak odżałować kasy i na całej długości tego ćwokowa, tory zrobić na estakadzie.
Dyrdymałko Eustachy
Z tymi przejściami tam, to jak z przystankiem PKS – każdy by chciał, żeby był na przeciwko jego chałupy.
trzymać się
Nie wolno ustąpić Jest kasa na tory-jest na przejścia.Następna przebudowa za 50 lat
hrabiaski
podobnie zrobili na trasie Lublin-Zemborzyce,zamknęli co drugi przejazd,a droga która umożliwia dojazd do pól(Tęczowa) jest tak wąska i rozjeżdżona przez ciężkie pojazdy wykonawcy modernizującego trasę,że nie sposób nią przejechać!
kolejarzom się poprzewracało, po ulicy mogę przejść chyba że do przejścia dla pieszych mam mniej niż 100m, a po torach nie mogę bo muszę dymać do najbliższego przejazdu nawet pół kilometra?
Kiedyś mnie na dworcu Północnym drapnęli za przechodzenie po torach po odjezdzie pociągu, Do tunelu z końca peronu, kto by tam dymał. Z zapłatą czekałem na wezwanie. Jak w końcu przyszło, musiałem uiścić równowartość paczki fajek. To były dobre czasy nie to co teraz.
To w czyjej kieszeni są pieniądze? Jeśli kładka była w planach to kasa była. Skoro zagrażała bezpieczeństwu i z budowy zrezygnowano, to kasy powinno wystarczyć na przejście z nawiązką. Na przejście nie ma. To kto przytulił? Na kolei, mimo wszystko komuna rządzi jak za dobrych starych czasów.
Przejścia tam nie było nigdy. I nie będzie znając życie.
Po Niedrzwicy hula maseratti a na przejście nie ma funduszy…
kasa w kieszeniach ministrów , aby nagrody potrafią sobie przyznawać , czymś się róznia od POprzedników ?
Co trolu, kwiczysz, kwiczysz i nic!
jak zablokowali jak na majdanie na moscie torów brak
Nie ma przejścia, nie ma potrąceń przez pociągi – jest dalej, ale bezpieczniej.
Kładki sie nie dało, to może tunel… i żeby nie narzekali to co 50 metrów jak przejścia na porządnej ulicy w mieście.
Albo jednak odżałować kasy i na całej długości tego ćwokowa, tory zrobić na estakadzie.
Z tymi przejściami tam, to jak z przystankiem PKS – każdy by chciał, żeby był na przeciwko jego chałupy.
Nie wolno ustąpić Jest kasa na tory-jest na przejścia.Następna przebudowa za 50 lat
podobnie zrobili na trasie Lublin-Zemborzyce,zamknęli co drugi przejazd,a droga która umożliwia dojazd do pól(Tęczowa) jest tak wąska i rozjeżdżona przez ciężkie pojazdy wykonawcy modernizującego trasę,że nie sposób nią przejechać!