Max za 2 tygodnie na otomoto.pl jako nie bita, używana, jeden właściciel, gorąca promocja….
Obywatel gorszego sortu
Serwis policja chyba ma swój??.Brudziński jak się dowie to kupi nową furę .
Ulung
Większość szrotu policyjnego stacjonującego w Lublinie była, a możliwe, że i dalej jest, serwisowana w PZMot na Prusa, niedaleko północnej.
Gnom
Dobrze musiał dostać w pi..de, że się zajarał. Brawo Wy ?
Kajtek
To tylko potwierdza to co mówią nieoficjalnie Policjanci że jeżdżą złomami a przeglądy zawsze przejdą bo firma je wykonująca ma z tego zysk. Takie mamy niestety realia, im wolno.
rudi_pl
Oj nie teafiłeś …
Wszystkie pojazdy KMP, KWP, SPPP, KGP, CBŚ, BSW oraz duża część powiatowych KP robi przegląd na w Wydziale Transportu KWP na ul. Grenadierów. I wcale nie jest łatwo dostać stępelek …
W starych Oplach jest R134a.
Zresztą w wielu Niemieckich autach był R134a aż po 2017 rok stosowany.
Lukasz
Ponoć niedawno miał robione sprzęgło
Niezależny
Odezwał się znawca tematów wszechwiedzący KODman lubelski…
Lu
Nie KODman tylko KONDONman.
Nal
Widmo Zakładów Futrzarskich Kurów 1 SA dalej zbiera swoje żniwo… pechowe to miejsce skoro na ich widok auta same płoną 😛
Oburzony
Bo ładują do fabrycznej instalacji elektrycznej dodatkowe wyposażenie: radiostacja, sygnały świetlne dźwiękowe, wideorejestrator + monitor, wyswietlacz co podaje sygnały „follow me” dodatkowe oświetlenie i gniazdka, do którego podłącza się suszare, urządzenie do sprawdzania i alkomat… Instalacja pod dużym obciążeniem + brak serwisu + duża eksploatacja, jak to ma poprawnie pracować? Zresztą te Ople jakies felerne, bo kiedyś chyba Vectra albo Astra się zapaliła. No, ale internetowe trole zawsze napiszą, że wina policjanta.
gość
Oburzony, akurat tutaj nie masz racji. A jak jest to zrobione, niech pozostanie tajemnicą.
QWERTY
Dlaczego ma to być tajemnicą? 🙂
rodowity lbn
ale szkoda……. 🙂
Ewa
Ha, bo w czasie postoju to trzeba silnik wyłączyć. Ale wiadomo… gorąco
Beemeczka haha 😀
Umiesz czytać ze zrozumieniem – Opel
Max za 2 tygodnie na otomoto.pl jako nie bita, używana, jeden właściciel, gorąca promocja….
Serwis policja chyba ma swój??.Brudziński jak się dowie to kupi nową furę .
Większość szrotu policyjnego stacjonującego w Lublinie była, a możliwe, że i dalej jest, serwisowana w PZMot na Prusa, niedaleko północnej.
Dobrze musiał dostać w pi..de, że się zajarał. Brawo Wy ?
To tylko potwierdza to co mówią nieoficjalnie Policjanci że jeżdżą złomami a przeglądy zawsze przejdą bo firma je wykonująca ma z tego zysk. Takie mamy niestety realia, im wolno.
Oj nie teafiłeś …
Wszystkie pojazdy KMP, KWP, SPPP, KGP, CBŚ, BSW oraz duża część powiatowych KP robi przegląd na w Wydziale Transportu KWP na ul. Grenadierów. I wcale nie jest łatwo dostać stępelek …
Pewnie klimatyzacja się zapaliła do pracy.
W starych Oplach jest R134a.
Zresztą w wielu Niemieckich autach był R134a aż po 2017 rok stosowany.
Ponoć niedawno miał robione sprzęgło
Odezwał się znawca tematów wszechwiedzący KODman lubelski…
Nie KODman tylko KONDONman.
Widmo Zakładów Futrzarskich Kurów 1 SA dalej zbiera swoje żniwo… pechowe to miejsce skoro na ich widok auta same płoną 😛
Bo ładują do fabrycznej instalacji elektrycznej dodatkowe wyposażenie: radiostacja, sygnały świetlne dźwiękowe, wideorejestrator + monitor, wyswietlacz co podaje sygnały „follow me” dodatkowe oświetlenie i gniazdka, do którego podłącza się suszare, urządzenie do sprawdzania i alkomat… Instalacja pod dużym obciążeniem + brak serwisu + duża eksploatacja, jak to ma poprawnie pracować? Zresztą te Ople jakies felerne, bo kiedyś chyba Vectra albo Astra się zapaliła. No, ale internetowe trole zawsze napiszą, że wina policjanta.
Oburzony, akurat tutaj nie masz racji. A jak jest to zrobione, niech pozostanie tajemnicą.
Dlaczego ma to być tajemnicą? 🙂
ale szkoda……. 🙂
Ha, bo w czasie postoju to trzeba silnik wyłączyć. Ale wiadomo… gorąco