W ubiegłym roku się nie udało, urzędnicy ogłaszając nowy przetarg mieli nadzieję, że tym razem zostanie on rozstrzygnięty. Patrząc na oferty, jakie wpłynęły, jest spora szansa, że budowa w końcu będzie mogła ruszyć.
Dobrze, że jak zawsze wyrobią się w terminie np. Otwarcia dworca metropolitarnego, który swoją drogą powinien man służyć od ubiegłego roku hahaaa !!!
Ann
Czekają aż Lublin metropolia się stanie
pniak
Tylko pamiętajcie żeby tam ronda nie projektować tak jak tego z pniakiem!
LubelakCebulak
Nie umiesz jeździć na tym rondzie to się nie udzielaj i najlepiej oddaj prawo jazdy!
Ann
Ładne, duże, proste rondo. I do tego na szczęście jeszcze bez świateł. A wszystkich kierowców którzy sobie nie radzą z nim, wysłać na szkolenie do Warszawy, żeby o 9 rano sobie po mieście pojeździli
hc
Przecież to banalne rondo, prawidłowo oznakowane, proszę sobie zobaczyć rondo w Paryżu wokół Łuku Triumfalnego.
xxx
Wiadukt na Krochmalnej to marnotrawstwo pieniędzy. Jego budowa niewiele zmieniła. Taniej było zrobić normalne rondo. Korek jak był od Lubelli tak jest nadal. Należałoby jeszcze wyłączyć sygnalizację na rondzie z Nadbystrzycką i korki by zniknęły. Jak jest awaria sygnalizacji to korków nie ma.
8888
Bo światła na rondach to wymysł lewakuf, którym należy się PJ ale wiedza jest ich homontem 😉
Pot
Zgadza się. Prędzej należy przebudować skrzyżowanie Diamentowej z Wrotkowską i most na Bystrzycy razem z rondem JP Nadbystrzycka – te oba skrzyżowania to jest jedno wielkie nieporozumienie.
hc
Zgadza się: sygnalizacja na rondach to patologia inżynierii.
247
a co to usprawni 2 ulice rownolegle w tym samym kierunku
Kukuryku
Dokładnie, tym bardziej, że ten cały ruch będzie przekierowany w jeden pas wjazdowy w kierunku Diamentowej czy Jana Pawła jeżeli nic nie zmieni się obrębie wiaduktu.
Marek
Właśnie pociągnę temat, cały czas myślę jak będzie wyglądało przekierowanie ruchu z ulicy Krochmalnej i Lubelskiego Lipca do ronda w stronę JP, jednym pasem jak jest teraz ?
Konrad
Szkoda ze nowa droga nie wysiedli calej ulicy dzierżawnej.. Miałem (nie)przyjemność tam być z policją ponieważ tam znaleziono 2 razy moje skradzione pojazdy. Gorszej dzielnicy w Lublinie nie ma. Normalnym ludziom dać mieszkania za odstąpiąny grunt. Ogłosić eksmisję a patologię zrównać z gruzami.
Ann
Kto normalny odda grunt za mieszkanie ? xd
Kądzio
To są ogródki działkowe a na nich samowole budowlane,niektóre przez przypadek zalegalizowane. Oni by chcieli mieszkania ale nikt im nie da bo tam trzeba wydawać pieniądze na utrzymanie a nie na wódę i zioła.
!
Jak to? Wszystko idzie w górę, a oferty tańsze?
Chemiczna
Ja też czekam na inwestycję razem z Anką Walentynowicz.
Swojak
Żeby tylko buspasy były. I spowalniacze. I chociaż fotoradar lub odcinkowy pomiar prędkości.
Pot
I oczywiście progi zwalniające, bo bez tego przecież powymieramy jdk dinozaury.
Kierowca
Dzięki nowej drodze szybciej dojedziemy do korka na wiadukcie…
Jazda tamtędy to dramat, nowa droga jeszcze pogłębi ten stan.
Franio
Ale o to chodzi. Cały system komunikacji w mieście zmierza do jednego wielkiego korka łączącego zastawione samochodami hektarowe parkingi.
Pomiędzy tym, daje się gdzieniegdzie 100-metrowy odcinek bus-pasa, lub kawałek drogi rowerowej (którą nie da się nigdzie dojechać).
I najciekawsze. Buspas najlepiej jak jest pod miastem (patrz. Grygowej) a nie tam, gdzie autobusy stoją w korku.
Słowo – klucz: „ma szansę” hehee
Dobrze, że jak zawsze wyrobią się w terminie np. Otwarcia dworca metropolitarnego, który swoją drogą powinien man służyć od ubiegłego roku hahaaa !!!
Czekają aż Lublin metropolia się stanie
Tylko pamiętajcie żeby tam ronda nie projektować tak jak tego z pniakiem!
Nie umiesz jeździć na tym rondzie to się nie udzielaj i najlepiej oddaj prawo jazdy!
Ładne, duże, proste rondo. I do tego na szczęście jeszcze bez świateł. A wszystkich kierowców którzy sobie nie radzą z nim, wysłać na szkolenie do Warszawy, żeby o 9 rano sobie po mieście pojeździli
Przecież to banalne rondo, prawidłowo oznakowane, proszę sobie zobaczyć rondo w Paryżu wokół Łuku Triumfalnego.
Wiadukt na Krochmalnej to marnotrawstwo pieniędzy. Jego budowa niewiele zmieniła. Taniej było zrobić normalne rondo. Korek jak był od Lubelli tak jest nadal. Należałoby jeszcze wyłączyć sygnalizację na rondzie z Nadbystrzycką i korki by zniknęły. Jak jest awaria sygnalizacji to korków nie ma.
Bo światła na rondach to wymysł lewakuf, którym należy się PJ ale wiedza jest ich homontem 😉
Zgadza się. Prędzej należy przebudować skrzyżowanie Diamentowej z Wrotkowską i most na Bystrzycy razem z rondem JP Nadbystrzycka – te oba skrzyżowania to jest jedno wielkie nieporozumienie.
Zgadza się: sygnalizacja na rondach to patologia inżynierii.
a co to usprawni 2 ulice rownolegle w tym samym kierunku
Dokładnie, tym bardziej, że ten cały ruch będzie przekierowany w jeden pas wjazdowy w kierunku Diamentowej czy Jana Pawła jeżeli nic nie zmieni się obrębie wiaduktu.
Właśnie pociągnę temat, cały czas myślę jak będzie wyglądało przekierowanie ruchu z ulicy Krochmalnej i Lubelskiego Lipca do ronda w stronę JP, jednym pasem jak jest teraz ?
Szkoda ze nowa droga nie wysiedli calej ulicy dzierżawnej.. Miałem (nie)przyjemność tam być z policją ponieważ tam znaleziono 2 razy moje skradzione pojazdy. Gorszej dzielnicy w Lublinie nie ma. Normalnym ludziom dać mieszkania za odstąpiąny grunt. Ogłosić eksmisję a patologię zrównać z gruzami.
Kto normalny odda grunt za mieszkanie ? xd
To są ogródki działkowe a na nich samowole budowlane,niektóre przez przypadek zalegalizowane. Oni by chcieli mieszkania ale nikt im nie da bo tam trzeba wydawać pieniądze na utrzymanie a nie na wódę i zioła.
Jak to? Wszystko idzie w górę, a oferty tańsze?
Ja też czekam na inwestycję razem z Anką Walentynowicz.
Żeby tylko buspasy były. I spowalniacze. I chociaż fotoradar lub odcinkowy pomiar prędkości.
I oczywiście progi zwalniające, bo bez tego przecież powymieramy jdk dinozaury.
Dzięki nowej drodze szybciej dojedziemy do korka na wiadukcie…
Jazda tamtędy to dramat, nowa droga jeszcze pogłębi ten stan.
Ale o to chodzi. Cały system komunikacji w mieście zmierza do jednego wielkiego korka łączącego zastawione samochodami hektarowe parkingi.
Pomiędzy tym, daje się gdzieniegdzie 100-metrowy odcinek bus-pasa, lub kawałek drogi rowerowej (którą nie da się nigdzie dojechać).
I najciekawsze. Buspas najlepiej jak jest pod miastem (patrz. Grygowej) a nie tam, gdzie autobusy stoją w korku.