Na kilku skrzyżowaniach wprowadzone zostały zmiany w cyklu sygnalizacji świetlnych. W jednym miejscu zakorkowało to wczoraj główną ulicę. Dziś na szczęście jest już lepiej. Podobne zmiany czekają kolejne skrzyżowania.
Przecież ta nowoczesna sygnalizacja miała sama się uczyć… Zielona fala itp…
noo
Pis ukradł pieniądze z tej puli i przekazał sekcie w Toruniu.
jojo
jak oni ustawią światła xD to będzie gorzej
Qwwrty
Ja mam propozycję, likwidacji jednej strzałki na ulicy lipowej skręt w Narutowicza. Przez tą strzałkę blokuje się lewoskręt z Piłsudskiego w Narutowicza. A druga strzałkę zamontować bądź zmienić cykl świateł na dywizjonów skręt w prawo w ulicę długa.
;
Może ktoś się przyjrzy się zielonej strzałce do skrętu w prawo. Zjeżdżając z drogi ekspresowej od strony Kraśnika i wjeżdżając na drogę 747 w Konopnicy . Bo ta strzałka to chyba na kacu była projektowana.
UPRośćmyTO
Raczej obwodnica na kacu. Pomijając, że obwodnica zamyka obwód w 2/3, to zjazdy nie są bezkolizyjne, gdyż wykonane często w połowie i połowa to lewoskręty, co powodowało kraksy. By im zapobiec zainstalowano sygnalizację świetlną. Jej budowa i eksploatacja niedługo przekroczy oszczędności z niewykonania odpowiednich zjazdów. Czas kierowców, płynność ruchu też ma wymiar ekonomiczny, ale z tym nikt się nie liczy.
Oglądałem kiedyś projekt dojazdu do obwodnicy i miałem wrażenie, że robił go syn projektanta.
Dlaczego np. nie ma pasa zjazdowego z tej 747 na obwodnicę (jadąc od zachodu)? Czy tylko ja mam często „szczęście” czekać na światłach, choć tam bezkolizyjnie można byłoby zjeżdżać w prawo? Czemu na zjeździe z zachodniej nitki obwodnicy w kierunku Opola Lubelskiego jest strzałka warunkowa nakazująca zatrzymanie. Przecież w prawo są 2 pasy rozbiegowe na 747.
8888
Znów yntelygentny system będzie uczył się 12 kolejnych lat…?? 😉
Laki
Trzeba przyznać że sygnalizacja jest tak ustawiona aby stać na każdych światłach. Penie by spowolnić ruch co by się co niektórzy za bardzo nie rozpędzali. Tak jest na Krasnickiej Spółdzielczości Mełgiewskiej. Trzeba przyznać że skutecznie im się udało i nie ma jakiś dużych wypadków spowodowanych nadmierną prędkością.
8888
Efekt jest więź zupełnie odwrotny od zamierzonego, bo skoro ludzie zorientują się, że jadąc 50-60/h dojezdzają non-stop do czerwonego, zaczną jeździć 90-100 żeby załapać się na zielone. Z resztą było tak na Zelwerowicza do czasu aż nieco poprawiono cykle świateł…
lubelak
Dokładnie! Jadąc al. Solidarności i Tysiąclecia trzeba lecieć minimum 80 km/h (przy ograniczenie do 70 km/h a miejscami 50 km/h), żeby przejechać na każdych światłach. Paranoja!
8888
Urzędasy na rowery. Wywalić parkingi pod urzędami, niech rowerem do pracy przyjeżdżają. A jak któryś dojeżdża z prowincji to albo parking P+R albo niech się zatrudni w swojej Wólce albo innym Dysie i tam zarządza składowaniem ziemniaka…
noo
Nie umieją jeździć to się korkuje. Sami sobie robią zatory.
Ja
Korzystając ze zdjęcia ilustracyjnego może by tak na widocznym skrzyżowaniu Zbożowej z Aleją warszawską przywrócić zieloną strzałkę do skrętu w prawo którą zlikwidowano na rzecz jakiegoś wyimaginowanego wjazdu dla rowerzystów z którego i tak nikt nie korzysta
lubelak
Tam jest śluza rowerowa (to że nikt z niej nie korzysta a i sami pedalarze nie wiedzą jak to działa i myślą, że to zwykły przejazd dla rowerów to inna sprawa), więc nie może być zielonej strzałki. Mam nadzieję, że coraz więcej strzałek będzie likwidowanych, bo kierowcy nie umieją z nich korzystać – zatrzymują się tylko elki i ja i częstokroć jestęm za to obrtąbiony.
Dziki
Jeśli jest bezkolizyjny skręt w prawo, to w jakim celu montuje się strzałki warunkowe? Głupota?
Paweł
To jakaś porażka te światła w Lublinie. Taka sytuacja z dzisiaj. Jest korek, stoję na czerwonym na Jana Pawła , zapala się zielone i co ? Za 50 metrów na środku ronda już muszę się zatrzymać bo czerwone. Przejechały 2 auta na wprost. Nie wiem czy to jakaś specjalna akcja nie jest żeby kasę z mandatów zebrać na koniec roku. Porażka
Przecież ta nowoczesna sygnalizacja miała sama się uczyć… Zielona fala itp…
Pis ukradł pieniądze z tej puli i przekazał sekcie w Toruniu.
jak oni ustawią światła xD to będzie gorzej
Ja mam propozycję, likwidacji jednej strzałki na ulicy lipowej skręt w Narutowicza. Przez tą strzałkę blokuje się lewoskręt z Piłsudskiego w Narutowicza. A druga strzałkę zamontować bądź zmienić cykl świateł na dywizjonów skręt w prawo w ulicę długa.
Może ktoś się przyjrzy się zielonej strzałce do skrętu w prawo. Zjeżdżając z drogi ekspresowej od strony Kraśnika i wjeżdżając na drogę 747 w Konopnicy . Bo ta strzałka to chyba na kacu była projektowana.
Raczej obwodnica na kacu. Pomijając, że obwodnica zamyka obwód w 2/3, to zjazdy nie są bezkolizyjne, gdyż wykonane często w połowie i połowa to lewoskręty, co powodowało kraksy. By im zapobiec zainstalowano sygnalizację świetlną. Jej budowa i eksploatacja niedługo przekroczy oszczędności z niewykonania odpowiednich zjazdów. Czas kierowców, płynność ruchu też ma wymiar ekonomiczny, ale z tym nikt się nie liczy.
Oglądałem kiedyś projekt dojazdu do obwodnicy i miałem wrażenie, że robił go syn projektanta.
Dlaczego np. nie ma pasa zjazdowego z tej 747 na obwodnicę (jadąc od zachodu)? Czy tylko ja mam często „szczęście” czekać na światłach, choć tam bezkolizyjnie można byłoby zjeżdżać w prawo? Czemu na zjeździe z zachodniej nitki obwodnicy w kierunku Opola Lubelskiego jest strzałka warunkowa nakazująca zatrzymanie. Przecież w prawo są 2 pasy rozbiegowe na 747.
Znów yntelygentny system będzie uczył się 12 kolejnych lat…?? 😉
Trzeba przyznać że sygnalizacja jest tak ustawiona aby stać na każdych światłach. Penie by spowolnić ruch co by się co niektórzy za bardzo nie rozpędzali. Tak jest na Krasnickiej Spółdzielczości Mełgiewskiej. Trzeba przyznać że skutecznie im się udało i nie ma jakiś dużych wypadków spowodowanych nadmierną prędkością.
Efekt jest więź zupełnie odwrotny od zamierzonego, bo skoro ludzie zorientują się, że jadąc 50-60/h dojezdzają non-stop do czerwonego, zaczną jeździć 90-100 żeby załapać się na zielone. Z resztą było tak na Zelwerowicza do czasu aż nieco poprawiono cykle świateł…
Dokładnie! Jadąc al. Solidarności i Tysiąclecia trzeba lecieć minimum 80 km/h (przy ograniczenie do 70 km/h a miejscami 50 km/h), żeby przejechać na każdych światłach. Paranoja!
Urzędasy na rowery. Wywalić parkingi pod urzędami, niech rowerem do pracy przyjeżdżają. A jak któryś dojeżdża z prowincji to albo parking P+R albo niech się zatrudni w swojej Wólce albo innym Dysie i tam zarządza składowaniem ziemniaka…
Nie umieją jeździć to się korkuje. Sami sobie robią zatory.
Korzystając ze zdjęcia ilustracyjnego może by tak na widocznym skrzyżowaniu Zbożowej z Aleją warszawską przywrócić zieloną strzałkę do skrętu w prawo którą zlikwidowano na rzecz jakiegoś wyimaginowanego wjazdu dla rowerzystów z którego i tak nikt nie korzysta
Tam jest śluza rowerowa (to że nikt z niej nie korzysta a i sami pedalarze nie wiedzą jak to działa i myślą, że to zwykły przejazd dla rowerów to inna sprawa), więc nie może być zielonej strzałki. Mam nadzieję, że coraz więcej strzałek będzie likwidowanych, bo kierowcy nie umieją z nich korzystać – zatrzymują się tylko elki i ja i częstokroć jestęm za to obrtąbiony.
Jeśli jest bezkolizyjny skręt w prawo, to w jakim celu montuje się strzałki warunkowe? Głupota?
To jakaś porażka te światła w Lublinie. Taka sytuacja z dzisiaj. Jest korek, stoję na czerwonym na Jana Pawła , zapala się zielone i co ? Za 50 metrów na środku ronda już muszę się zatrzymać bo czerwone. Przejechały 2 auta na wprost. Nie wiem czy to jakaś specjalna akcja nie jest żeby kasę z mandatów zebrać na koniec roku. Porażka