Taka sytuacja u czytelnika tylko raz w tygodniu – kiepsko…
dgi
Tylko? Co najmniej!
Bolo
No i?
Maja
Gucio se gitare stroi.
Bolo
I gitara!
Paw.
Ten parking to wstyd. Oczywiście lepszy taki, niż żaden, ale skoro już biorą za niego kilka zł/godz, to mogliby wyrównać teren, albo chociażby wyznaczyć jakieś pasy do parkowania. Tymczasem koleina na koleinie, a po deszczu jedno wielkie błoto.
XYZ
typowy przykład kapitalizmu. póki parking pełen i na siebie zarabia, nic nie będą zmieniać…
Franio
Raczej monopol.
Gdyby parkingi ze sobą konkurowały jakością, to część osób wolałaby dopłacić by zaparkować suchym (i sobie butów nie pobrudzić), albo z wyznaczonymi miejscami (żeby nikt nie zastawił).
Teraz nie ma wyboru, więc bierze się co jest, a do kapitalizmu w takiej sytuacji bardzo daleko.
Qtas
Zlikwidować ZUS i będzie po kłopocie.
Out
Nie tylko do zusu ludzie przyjeżdżają qutasie
antoni
Prawdopodobnie to wszystkich tych blokujacych ,powinni pozbawić prawa jazdy i wysłać na badania mózgu
XYZ
a spróbuj udowodnić z której strony zastawili, a z której ustawiali się normalnie w 2 rzędach…
jerzy
A co na to ekspert Franio?
Franio
Upchnąłbym jeszcze kilkanaście samochodów na tym klepisku oraz wyciął szpecące okolice te małe kuliste drzewka. Tam na skarpie weszłoby jeszcze kilka. Tym sposobem „wybawiłbym” mieszkańców od tego sporadycznie występującego problemu parkingowego. Zapomniałem dodać, że co godzinę przez 24h/dobę trzeba by wycinać po kilkanaście drzew, żeby robić miejsca pod nowe (15-letnie) samochody.
qwerty
chciałeś Jurek porady eksperta to i masz 🙂 , chociaż te wypowiedzi przypominają mi gadkę nikosia dyzmy
banan
nie ilość a jakość.. wystarczy ten parking zorganizować za pomocą słupków/płotków czy czegoś co w jasny sposób wyznaczy miejsca parkowania, i będzie dobrze, ale to się wiąże z inwestycjami.. a na to już szkoda..
XYZ
inwestycja kapitału + ograniczenie ilości miejsc = spadek rentowności. powodzenia w znalezieniu takiego biznesmena, który na to dobrowolnie pójdzie…
banan
a widzisz ze w jednym miejscu jest jeden rząd samochodów, a w drugim trzy? możne te słupki czy coś pokazało by ze w obu powinno być po dwa rzędy aut.. miejsc tyle samo a jednak jak by logiczniej..
Franio
Zawsze można jedną z kilkunastu linii autobusowych tam dojechać
jerzy
No pewnie, jest też TAXI ! Skoro mamy jeździć autobusami czy TAXI to po co utrzymywać auto?
Sebix
No właśnie, po co bez sensu utrzymywać samochód. Mam znajomych którzy świadomie zrezygnowali z samochodów. Jak poruszasz sie głównie po mieście to i tak taniej jest uber/bolt czy mpk.
Franio
Także, nie wiem po co utrzymywać auto, którym nie ma gdzie zaparkować.
Stefanek
problem jest
jak ktoś chce wcześniej z pracy wyjść 😉
Pan Leclerc wprowadził płatny parking to teraz nie ma gdzie porzucić pojazdu na 8h 🙂
1234
Ale w czym problem? Parking płatny wiec jest osoba odpowiedzialna za to
Ja
Płatny niestrzeżony, więc poza udostępnieniem miejsca, nikt tam niczego nie pilnuje, a tym bardziej nie informuje kierowców podczas wjazdu i pobierania opłaty, czy znajdzie jakieś wolne miejsce do zaparkowania.
Taka sytuacja u czytelnika tylko raz w tygodniu – kiepsko…
Tylko? Co najmniej!
No i?
Gucio se gitare stroi.
I gitara!
Ten parking to wstyd. Oczywiście lepszy taki, niż żaden, ale skoro już biorą za niego kilka zł/godz, to mogliby wyrównać teren, albo chociażby wyznaczyć jakieś pasy do parkowania. Tymczasem koleina na koleinie, a po deszczu jedno wielkie błoto.
typowy przykład kapitalizmu. póki parking pełen i na siebie zarabia, nic nie będą zmieniać…
Raczej monopol.
Gdyby parkingi ze sobą konkurowały jakością, to część osób wolałaby dopłacić by zaparkować suchym (i sobie butów nie pobrudzić), albo z wyznaczonymi miejscami (żeby nikt nie zastawił).
Teraz nie ma wyboru, więc bierze się co jest, a do kapitalizmu w takiej sytuacji bardzo daleko.
Zlikwidować ZUS i będzie po kłopocie.
Nie tylko do zusu ludzie przyjeżdżają qutasie
Prawdopodobnie to wszystkich tych blokujacych ,powinni pozbawić prawa jazdy i wysłać na badania mózgu
a spróbuj udowodnić z której strony zastawili, a z której ustawiali się normalnie w 2 rzędach…
A co na to ekspert Franio?
Upchnąłbym jeszcze kilkanaście samochodów na tym klepisku oraz wyciął szpecące okolice te małe kuliste drzewka. Tam na skarpie weszłoby jeszcze kilka. Tym sposobem „wybawiłbym” mieszkańców od tego sporadycznie występującego problemu parkingowego. Zapomniałem dodać, że co godzinę przez 24h/dobę trzeba by wycinać po kilkanaście drzew, żeby robić miejsca pod nowe (15-letnie) samochody.
chciałeś Jurek porady eksperta to i masz 🙂 , chociaż te wypowiedzi przypominają mi gadkę nikosia dyzmy
nie ilość a jakość.. wystarczy ten parking zorganizować za pomocą słupków/płotków czy czegoś co w jasny sposób wyznaczy miejsca parkowania, i będzie dobrze, ale to się wiąże z inwestycjami.. a na to już szkoda..
inwestycja kapitału + ograniczenie ilości miejsc = spadek rentowności. powodzenia w znalezieniu takiego biznesmena, który na to dobrowolnie pójdzie…
a widzisz ze w jednym miejscu jest jeden rząd samochodów, a w drugim trzy? możne te słupki czy coś pokazało by ze w obu powinno być po dwa rzędy aut.. miejsc tyle samo a jednak jak by logiczniej..
Zawsze można jedną z kilkunastu linii autobusowych tam dojechać
No pewnie, jest też TAXI ! Skoro mamy jeździć autobusami czy TAXI to po co utrzymywać auto?
No właśnie, po co bez sensu utrzymywać samochód. Mam znajomych którzy świadomie zrezygnowali z samochodów. Jak poruszasz sie głównie po mieście to i tak taniej jest uber/bolt czy mpk.
Także, nie wiem po co utrzymywać auto, którym nie ma gdzie zaparkować.
problem jest
jak ktoś chce wcześniej z pracy wyjść 😉
Pan Leclerc wprowadził płatny parking to teraz nie ma gdzie porzucić pojazdu na 8h 🙂
Ale w czym problem? Parking płatny wiec jest osoba odpowiedzialna za to
Płatny niestrzeżony, więc poza udostępnieniem miejsca, nikt tam niczego nie pilnuje, a tym bardziej nie informuje kierowców podczas wjazdu i pobierania opłaty, czy znajdzie jakieś wolne miejsce do zaparkowania.
o to to