Obecnie zaawansowanie prac związanych z przebudową Al. Racławickich wynosi blisko 40 proc, jak planują drogowcy, do końca roku ma to być już blisko 60 proc. Zakończenie inwestycji planowane jest w czerwcu 2021 r.
Jestem siostra Konsoleta zakonnica lecz kobieta, a ja jestem ojciec Kręć i na mszalne mam dziś chęć, joł cikirap..
Jakość słaba
Jakość fragmentów chodników, które są już wybudowane pozostawia wiele do życzenia
moze
Jeden pas w każdą stronę, poczekam i zobaczę co tam się będzie dzialo w godzinach szczytu.
Franio
Będzie się działo to samo co na drogach z 2 pasami w każdym kierunku w godzinach szczytu. Tutaj na szczęście sprawcy korków nie będą zmuszać do stania w korku autobusów.
Franio
Przepustowość dróg liczy się liczbą przewiezionych osób, a nie liczbą przejechanych samochodów. Dlatego ta przebudowa (dodanie buspasa) zdecydowanie poprawi przepustowość tej drogi – więcej osób będzie mogło nią przejechać w tym krótszym czasie.
A to, że tylko jedna część użytkowników dróg (poruszający się prywatnymi samochodami) będzie być może stała w większym korku – to jest ich wybór.
Zdecydowana większość tych osób mogłaby zamienić samochód na rower, autobus, e-hulajnogę, ale zamiast tego wolą robić korek i narzekać, że jest korek.
Hmmmm
A rondo Sikorskiego – Krwiodawców kiedy skończą? Niedługo trzeba będzie brać termos z herbatą i kanapki na drogę tyle się tam stoi.
Franio
To weź sobie nalej herbaty do bidonu i pojedź rowerem.
Spael
Raczej „do półmetka”, a nie „do półmetku”. Droga redakcjo.
boratpolska
W Japonii wyremontowaliby przez ten czas całe Tokio.
Norsk Arisk Black Metal
I co z tego, jak zaraz i tak by Godzilla zniszczyła?
leon
Na urlop tych robotników wysłać strasznie przemęczeni podpieraniem łopat i szczotek.Kpina to co robią ,ale pracę trzeba szanować.P.S.Ciekawe kiedy CBA wpadnie do urzędu skontrolować te wydatki drogowe?
Kajfasz
Dokładnie. Lenie śmierdzące snują się po tych budowach jak smród po kalesonach, a wszystko dookoła rozgrzebane i tonie w brudzie i błocie.
Kajfasz
„Polnische Wirtschaft” w całej okazałości. Razem z wiaduktem na Diamentowej i skrzyżowaniem Popiełuszki z Sowińskiego, remont Racławickich wyznacza zupełnie nowe, nieznane do tej pory, granice nieróbstwa, lenistwa, opieszałości i arogancji wykonawców tych inwestycji.
W Chinach za takie zaniedbania dostaliby 20 lat ciężkich robót, a tutaj robolstwo rozbabrało pół Lublina i śmieją się wszystkim w twarz, bo obijać się można ile wlezie, a pieniążki lecą.
sebix
Już kwiat chińskiej myśli budowlanej robił roboty drogowe w Polsce. Szału nie było.
LU
Prawdę piszesz.
arabgnoj
rzók kiedy wyremontujesz wiadukt na diamentowej?
Franio
Za kolejne sygnalizację świetlne to wiadomo komu trzeba podziękować. Dziękujemy Wam kochani kierowcy, którzy nie potraficie się poruszać w ruchu miejskim. Przez kilka (może kilkanaście) % kierowców nie potrafiących jeździć wszyscy będziemy stać na kolejnych skrzyżowaniach.
Ale są też dobre tego strony. Uspokaja, spowalnia to ruch oraz uczy poganiaczy jazdy z prędkością dostosowaną do zielonej fali. Jedziesz 50 – przejeżdżasz na zielonym, jedziesz 70- stoisz. Genialna sprawa w mieście i przeważnie ten system działa.
Moim ojcem jest Tadeusz, a matką Teresa
A od teraz BUS PAS bo będziesz stał w korku
Jestem siostra Konsoleta zakonnica lecz kobieta, a ja jestem ojciec Kręć i na mszalne mam dziś chęć, joł cikirap..
Jakość fragmentów chodników, które są już wybudowane pozostawia wiele do życzenia
Jeden pas w każdą stronę, poczekam i zobaczę co tam się będzie dzialo w godzinach szczytu.
Będzie się działo to samo co na drogach z 2 pasami w każdym kierunku w godzinach szczytu. Tutaj na szczęście sprawcy korków nie będą zmuszać do stania w korku autobusów.
Przepustowość dróg liczy się liczbą przewiezionych osób, a nie liczbą przejechanych samochodów. Dlatego ta przebudowa (dodanie buspasa) zdecydowanie poprawi przepustowość tej drogi – więcej osób będzie mogło nią przejechać w tym krótszym czasie.
A to, że tylko jedna część użytkowników dróg (poruszający się prywatnymi samochodami) będzie być może stała w większym korku – to jest ich wybór.
Zdecydowana większość tych osób mogłaby zamienić samochód na rower, autobus, e-hulajnogę, ale zamiast tego wolą robić korek i narzekać, że jest korek.
A rondo Sikorskiego – Krwiodawców kiedy skończą? Niedługo trzeba będzie brać termos z herbatą i kanapki na drogę tyle się tam stoi.
To weź sobie nalej herbaty do bidonu i pojedź rowerem.
Raczej „do półmetka”, a nie „do półmetku”. Droga redakcjo.
W Japonii wyremontowaliby przez ten czas całe Tokio.
I co z tego, jak zaraz i tak by Godzilla zniszczyła?
Na urlop tych robotników wysłać strasznie przemęczeni podpieraniem łopat i szczotek.Kpina to co robią ,ale pracę trzeba szanować.P.S.Ciekawe kiedy CBA wpadnie do urzędu skontrolować te wydatki drogowe?
Dokładnie. Lenie śmierdzące snują się po tych budowach jak smród po kalesonach, a wszystko dookoła rozgrzebane i tonie w brudzie i błocie.
„Polnische Wirtschaft” w całej okazałości. Razem z wiaduktem na Diamentowej i skrzyżowaniem Popiełuszki z Sowińskiego, remont Racławickich wyznacza zupełnie nowe, nieznane do tej pory, granice nieróbstwa, lenistwa, opieszałości i arogancji wykonawców tych inwestycji.
W Chinach za takie zaniedbania dostaliby 20 lat ciężkich robót, a tutaj robolstwo rozbabrało pół Lublina i śmieją się wszystkim w twarz, bo obijać się można ile wlezie, a pieniążki lecą.
Już kwiat chińskiej myśli budowlanej robił roboty drogowe w Polsce. Szału nie było.
Prawdę piszesz.
rzók kiedy wyremontujesz wiadukt na diamentowej?
Za kolejne sygnalizację świetlne to wiadomo komu trzeba podziękować. Dziękujemy Wam kochani kierowcy, którzy nie potraficie się poruszać w ruchu miejskim. Przez kilka (może kilkanaście) % kierowców nie potrafiących jeździć wszyscy będziemy stać na kolejnych skrzyżowaniach.
Ale są też dobre tego strony. Uspokaja, spowalnia to ruch oraz uczy poganiaczy jazdy z prędkością dostosowaną do zielonej fali. Jedziesz 50 – przejeżdżasz na zielonym, jedziesz 70- stoisz. Genialna sprawa w mieście i przeważnie ten system działa.