Prace związane z przebudową trzech wiaduktów kolejowych na terenie Lublina trwały ponad 3 lata. Tyle czasu kierowcy musieli znosić utrudnienia w ruchu. Dla porównania, szybciej wybudowano drogę ekspresową S17.
„Inwestycja rozpoczęła się dokładnie 30 stycznia 2018 roku” – czy ktoś jeszcze pamięta, że przed tą datą zawijanie się na filarach tego wiaduktu było chlebem powszedni lubelskich kierowców?
abc
Spokojnie, jeszcze nie jeden tam „zaparkuje”.
olo
Bo żaden dezban nie wpadł na to aby ustawić bariery
abc
A może tak trochę wolniej jeździć? Bariery nie zwiększają przyczepności 😉
rysio
I cyk wjezdzamy z poprwkami na 3 lata
Ferdas
Chyba na godziny mieli płacone. W Japonii kilka miesiecy na takie cos.
Bartek
Do księgo rekordów Guinessa…
M
Budowa a remont to dwie inne bajki… jak to się mówi na budowie, najgorzej jest po kimś poprawiać. Łatwiej jest walnąć nową drogę niż pierdykać się z przebudową wiaduktu.
Papuga
Jak to – nie będzie już utrudnień na Diamentowej ???? Jak żyć jak żyć
Ewa33
nie martw się, na Janowskiej możesz liczyć na bajzel, pewnie jeszcze parę lat potrwa, to niedaleko, zapraszam 🙂
Jacek kawka
Ale wstyd
Bas
Cholera, na zachodzie te tunele w górach to chyba 130 lat kopali.
qwerty
Brawo PKP !!! Osoby odpowiedzialne za ten remont ,kórego czas trwania pobił wszelkie niechlubne rekordy , nawet za komuny były by pewnie oskarżone o tzw.”niegospodarnosć ” i skazane w trybie dorażnym .
antek
PKP powinno się starać o wpis tego żałosnego „wyczynu ” do ksiegi rekordów Guinesa .
„Inwestycja rozpoczęła się dokładnie 30 stycznia 2018 roku” – czy ktoś jeszcze pamięta, że przed tą datą zawijanie się na filarach tego wiaduktu było chlebem powszedni lubelskich kierowców?
Spokojnie, jeszcze nie jeden tam „zaparkuje”.
Bo żaden dezban nie wpadł na to aby ustawić bariery
A może tak trochę wolniej jeździć? Bariery nie zwiększają przyczepności 😉
I cyk wjezdzamy z poprwkami na 3 lata
Chyba na godziny mieli płacone. W Japonii kilka miesiecy na takie cos.
Do księgo rekordów Guinessa…
Budowa a remont to dwie inne bajki… jak to się mówi na budowie, najgorzej jest po kimś poprawiać. Łatwiej jest walnąć nową drogę niż pierdykać się z przebudową wiaduktu.
Jak to – nie będzie już utrudnień na Diamentowej ???? Jak żyć jak żyć
nie martw się, na Janowskiej możesz liczyć na bajzel, pewnie jeszcze parę lat potrwa, to niedaleko, zapraszam 🙂
Ale wstyd
Cholera, na zachodzie te tunele w górach to chyba 130 lat kopali.
Brawo PKP !!! Osoby odpowiedzialne za ten remont ,kórego czas trwania pobił wszelkie niechlubne rekordy , nawet za komuny były by pewnie oskarżone o tzw.”niegospodarnosć ” i skazane w trybie dorażnym .
PKP powinno się starać o wpis tego żałosnego „wyczynu ” do ksiegi rekordów Guinesa .