Od poniedziałku rozpoczną się pierwsze utrudnienia związane z przebudową Al. Racławickich oraz ul. Lipowej i ul. Poniatowskiego. Zmiany w organizacji ruchu mają być wprowadzane sukcesywnie.
Przykre że ta inwestycja jednak dojdzie do skutku w takiej formie. Ale cóż jak ciągnąć miasto na dno to konsekwentnie. 🙁
Jarek
no to jedziemy po żuku bo nie z pisu jest hu.. ebany
Hd
Opcja polityczną nie ma znaczenia jak pomysł jest głupi.
Krzysztof
Właśnie pokazałeś jaką kulturę prezentują zwolennicy PiSu. Z takimi ludźmi napewno daleko zajdzie ten kraj.
GIS
Stoimy na krawędzi przepaści a Pis mówi „zróbmy śmiały krok na przód”
ja
W tym przypadku partia do jakiej należy nie ma znaczenia. Najgłupiej zaplanowana i niszcząca i tak kiepski układ drogowy inwestycja.
B.
będzie przykra powtórka z Dr M.M. Szkoda że żadna kontrola z UE nie sprawdza wykorzystania BUS pasów na które mocno się dołożyła.
Dejwid
Która firma wygrała przetarg?
Ciach
A Sowińskiego dalej w czarnej doopie.
Krzysztof K. (bo rodo)
Dam sobie rękę odciąć i jeszcze coś, że ta przebudowa skończy się wcześniej niż remont wiaduktu na Diamentowej.
aa
Chyba, że będzie to robiła ta sama firma i zostaniesz jednorękim bandytą 😛
Goguś
Wirus nie przeszkadza w pracach nad Racławickimi, ale przeszkadza w przedłużeniu Granitowej do dworca. Po co to tak ściemniać, można było podać do informacji jedynie to, że nie ma kasy.
wlodeg
Wiadukt nad Diamentową już 2,5 roku remontują, wiec Racławickim z rondem Krwiodawców i jeszcze Lipową wróżę tak z 5 wiosenek…
Michal
Rozumiem superBusPas na raclawickich się pojawi? Komu to potrzebne? Chyba ze to jeden z warunków uzyskania jakiejś dotacji na remont…
ja
Dokładnie. Acz należy się zastanowić po co nam w ogóle komunikacja miejska w takiej formie. Nie działa sprawnie, generuje milionowe straty, wozi powietrze a i tak przez większość czasu działa w ograniczonym zakresie i nie mówię tu o obecnym wirusie, a wakacjach, feriach, świętach itp. Układ linii jest niedostosowany do dzisiejszego rozbudowanego miasta i tkwi w ciągłym mieszaniu tego co było dobre 50 lat temu. Pomijam już pseudoekologię, bo trolejbusy jeżdżą na prąd z węgla, a stare prawie 15 letnie używane powarszawskie jelcze tkwią w minionej epoce, były dobre ale 25 lat temu. Dziś nie spełnia to żadnych wymogów dla pasażera, a przejazd tym podczas wycieczki krajoznawczej aby dostać się z punktu A do punktu B pozwala zwiedzić pół miasta, za jedyne 3,20, a jak wprowadzą od przystanków to trzeba będzie sprzedać nerkę albo brać chwilówkę aby dostać się sprawnie do pracy…
abc
@Michał
Na Lipowej też będą buspasy 🙂 nie jestem pewny na 100% ale Poniatowskiego chyba ma być poszerzone do 4 pasów i tam też mają być wyznaczone buspasy 🙂
mario
Ciekawe jak obejdą wycięcie drzew żeby nie przeszkadzał w instalacji 5G.
Przykre że ta inwestycja jednak dojdzie do skutku w takiej formie. Ale cóż jak ciągnąć miasto na dno to konsekwentnie. 🙁
no to jedziemy po żuku bo nie z pisu jest hu.. ebany
Opcja polityczną nie ma znaczenia jak pomysł jest głupi.
Właśnie pokazałeś jaką kulturę prezentują zwolennicy PiSu. Z takimi ludźmi napewno daleko zajdzie ten kraj.
Stoimy na krawędzi przepaści a Pis mówi „zróbmy śmiały krok na przód”
W tym przypadku partia do jakiej należy nie ma znaczenia. Najgłupiej zaplanowana i niszcząca i tak kiepski układ drogowy inwestycja.
będzie przykra powtórka z Dr M.M. Szkoda że żadna kontrola z UE nie sprawdza wykorzystania BUS pasów na które mocno się dołożyła.
Która firma wygrała przetarg?
A Sowińskiego dalej w czarnej doopie.
Dam sobie rękę odciąć i jeszcze coś, że ta przebudowa skończy się wcześniej niż remont wiaduktu na Diamentowej.
Chyba, że będzie to robiła ta sama firma i zostaniesz jednorękim bandytą 😛
Wirus nie przeszkadza w pracach nad Racławickimi, ale przeszkadza w przedłużeniu Granitowej do dworca. Po co to tak ściemniać, można było podać do informacji jedynie to, że nie ma kasy.
Wiadukt nad Diamentową już 2,5 roku remontują, wiec Racławickim z rondem Krwiodawców i jeszcze Lipową wróżę tak z 5 wiosenek…
Rozumiem superBusPas na raclawickich się pojawi? Komu to potrzebne? Chyba ze to jeden z warunków uzyskania jakiejś dotacji na remont…
Dokładnie. Acz należy się zastanowić po co nam w ogóle komunikacja miejska w takiej formie. Nie działa sprawnie, generuje milionowe straty, wozi powietrze a i tak przez większość czasu działa w ograniczonym zakresie i nie mówię tu o obecnym wirusie, a wakacjach, feriach, świętach itp. Układ linii jest niedostosowany do dzisiejszego rozbudowanego miasta i tkwi w ciągłym mieszaniu tego co było dobre 50 lat temu. Pomijam już pseudoekologię, bo trolejbusy jeżdżą na prąd z węgla, a stare prawie 15 letnie używane powarszawskie jelcze tkwią w minionej epoce, były dobre ale 25 lat temu. Dziś nie spełnia to żadnych wymogów dla pasażera, a przejazd tym podczas wycieczki krajoznawczej aby dostać się z punktu A do punktu B pozwala zwiedzić pół miasta, za jedyne 3,20, a jak wprowadzą od przystanków to trzeba będzie sprzedać nerkę albo brać chwilówkę aby dostać się sprawnie do pracy…
@Michał
Na Lipowej też będą buspasy 🙂 nie jestem pewny na 100% ale Poniatowskiego chyba ma być poszerzone do 4 pasów i tam też mają być wyznaczone buspasy 🙂
Ciekawe jak obejdą wycięcie drzew żeby nie przeszkadzał w instalacji 5G.