Piątek, 26 kwietnia 202426/04/2024
690 680 960
690 680 960

Prezydent Lublina: „Mamy już najistotniejsze pozwolenia na budowę Dworca Metropolitalnego w Lublinie”

W czwartek rano prezydent Lublina Krzysztof Żuk poinformował, że są już najistotniejsze pozwolenia na budowę Dworca Metropolitalnego w Lublinie. Inwestycja będzie kosztowała około 300 mln złotych.

26 komentarzy

  1. Na wizualizacji brakuje tylko kilkudziesięciu samochodów na chodnikach /trawnikach oraz rowerzystów na chodnikach.

    • Weź kredki i sobie domaluj.

      • Robienie wizualizacji to nie moje zadanie. A jeżeli ma być realistyczna, to tylko podpowiadam czego na niej brakuje.

      • Domalować nie wolno bo prawa autorskie ma jego ekscelencja wsidniczanin.

    • są rowery 🙂 a tak poważnie, to nie ma możliwości zrobienia np. parkingu podziemnego?

      • Powinien być parking podziemny z miejscami postojowymi ale dla autokarów.

      • Możliwości są zawsze. Tylko jeżeli koszty budowy parkingu mają się zwrócić w ciągu 20 lat, to przy pełnym zapełnieniu godzina parkowania powinna kosztować co najmniej 50 złotych. Opłaty poniżej 5PLN/h to nawet pewnie nawet na bieżące utrzymanie (pracownicy, prąd, remonty, sprzątanie, odśnieżanie) nie wystarczą.
        Miasto może wybudować to także ze swojego budżetu, ale uważam, że są pilniejsze wydatki niż wielomilionowy „domek” dla starych gratów.

        • Jeżeli budowa dróg dla rowerów ma się zwrócić należy wprowadzić opłaty za korzystanie z nich, uwzględniające również koszty ich utrzymania.

  2. Jakby luksusowo…

  3. I tylko 8 miejsc na taksówki….ha ha ha!Co za bałwan to wymyślił.

  4. ale będzie piknie i nowocześnie – nie mogę się doczekać
    a co z lumpami i kamienicami na 1go Maja ?
    ogólnie czy coś wiadomo z ust.447
    pewnie coś wiedzą w ZNK co z tymi kamienicami skoro nic nie robią tylko ona dalej niszczeją

  5. Tutaj widać więcej na pokaz niż na realistyczne podejście do tematu dworca. Większość dni w ciągu roku to są to dni chłodniejsze, więc perony na postój autobusów jak to w chwili obecnej w większości miast Polski są usytuowane w podziemnej części, dzięki czemu wiatr, deszcz czy śnieg nie przeszkadza w przejściu z poczekalni z bagażem do autobusu. To samo do połączenia pieszym przejściaddo pkp. No ale cóż liczy się czas, projekt na pokaz, przecięcie wstęgi, niż funkcjonalność i udogodnienie dla użytkowników.

  6. Deptaki, zielence… W sam raz dla okolicznych meneli zeby sie gdzies walnac z winkiem… A nazwa dworcs to juz w ogole kosmos, w okol brud smrod i prowincja, ale za to dworzec będzie Metropolitalny :V

  7. Rozrzutność tego pana to znam .Stop na wydawanie pieniędzy podatnika i kredytowania , kto będzie spłacać ?

  8. Ten dworzec to tak samo potrzebny jak i stadion buhehehe

  9. Dworzec powinien nazywać się prowincjonalny,a nie metropolitalny.
    Wyrzucanie kasy podatnika w błoto.

  10. wiadomo- projektant na zlecenie owada- budowniczego

Z kraju