Czwartek, 09 maja 202409/05/2024
690 680 960
690 680 960

Nie żyje pieszy potrącony przez fiata w Lublinie. Mężczyzna zmarł w szpitalu (zdjęcia)

Tragicznie w skutkach zakończył się popołudniowy wypadek na Drodze Męczenników Majdanka w Lublinie. Potrącony przez fiata mężczyzna zmarł w szpitalu.

53 komentarze

  1. Zimno, mokro, ślisko – a większość kierowców zapie…dala, jak tępe osły.

    • Dokładnie!!! To sobie posiedzi za kratkami…

      • Podejrzany wyrazi skruchę. Przeprosi rodzinę. Będzie mówił, że on nie chciał i żałuję, a Wysoki Sąd nie chcąc odbierać kilkunastu miesięcy życia skazanemu, zawiesi wykonanie kary.

  2. Gdzie są teraz te tępe ⛇ od komentarzy pod poprzednim artykułem?

  3. Prof. Tralczyk

    Kurier/dostawca miszcz kierownicy…

  4. Zryty leb pseudokierowcy nie wiazalbym ze zla pogoda. Na oznakowanym przejsciu gdy jest widno, w centrum miasta trudno potracic kogos chyba, ze ktos nie szanuje zycia innych.

    • Takie są konsekwencje jazdy „szybkiej ale bezpiecznej”.
      Czego by nie napisać o zachowaniu pieszego (choć na razie nie ma podstaw by zarzucić, że przechodził nieprawidłowo) to prędkość w miastach (czy w rejonie PdP) jest ograniczona do 50km/h właśnie po to by potrącenia nie kończyły się ciężkimi (w tym śmiertelnymi) obrażeniami u potrąconego.
      Gdy w momencie wjechania w pieszego ma się 60km/h a nie 40km/h to ta właśnie różnica prędkości 20km/h zmniejsza szanse przeżycia około 10 krotnie.

      • Dodam jeszcze że w mieście jest ograniczenie z zasady do 50 , ale w miejscach gdzie jest dużo pieszych czy też duże prawdopodobieństwo pojawienia się pieszego na pdp to zachowanie szczególnej ostroznosci wg mnie oznacza obniżenie prędkości nawet do 30/godz.
        Czy to jest taki problem żeby jeżdzić spokojnie , być przewidywalnym, tak aby piesi mieli do kierowców zaufanie.

      • Franio znawca teorii, ale praktyka zerowa.

  5. Czy kierowca był trzeźwy czy pod wpływem dopalaczy,nic nie piszę konkretnie?i na jakiej podstawie kamera w autobusie oblicza prędkość, może to suszarka była?

    • Na bardzo prostej zależności, że im coś się szybciej porusza w rzeczywistości – to tym bardziej przesuwa się na nagraniu względem obiektów nieruchomych zarejestrowanych na filmie.
      W jaki sposób Ty oceniasz czy dasz radę wyjechać z podporządkowanej? Fotoradarem mierzysz prędkość a dalmierzem odległość?
      Nie martw się. W sądzie biegły nie będzie ocenia prędkości „na oko”. Zmierzenie prędkości na podstawie filmu to zadanie z pierwszych klas podstawówki.

      • Obrażenia pieszego i uszkodzenia pojazdu dużą mówią o prędkości w chwili zderzenia. Nałożyć na to ślady hamowania i prędkość dojeżdżania do PdP znana i to z dość dużą dokładnością.

    • nie tylko kierowca

      Kamera w autobusie zarejestrowała zdarzenie a nie prędkość pojazdu samochodu sprawcy.
      Być może biegły na podstawie tego materiału ustali prędkość pojazdu (jest to możliwe).
      Jest jeszcze jedna bardzo ważna rzecz.
      Na ogół głupi tego nie zrozumie i zadaje jeszcze głupsze pytania.
      A w sądzie się dziwi, że tak można.

      • Drogi asfaltowej nie ukradli

        Sprawę już rozstrzygnięto i teraz śledztwo idzie w kierunku udowodnienia tezy o niewtargnięciu a nie wyjaśnieniu sprawy. Dziwne że kraj gdzie tak działają służby nazywa się demokratyczny

    • Jak z nagrania obliczyć prędkość? Ot patrzaj, jakie żądanie skomplikowane. Kiedyś wystarczyło podzielić odległość przez czas, teraz być może jakiś klucz jest potrzebny…

      • Drogi asfaltowej nie ukradli

        Nie znam się ale się wypowiem. Powinieneś wiedzieć że tak dokładnej prędkości nie wyznaczysz

  6. Kazdy kierowca powie w takiej sytuacji ze pieszy wtargnął bo z jego nadmierną prędkością to ON takie ma odczucia. Ale FAKTY sa takie że pewnie ze wszystkich potrąceń pieszych to 1% pieszych wtargnął na przejście , reszta to wina kierowcy , braku uwagi i nadmiernej prędkości a o zachowaniu szczególnej ostrożności przed PDP nie wspomnę bo 50% kierowców nie zachowuje się jak przepisy nakazują. Jeśli kierowca jechałby wolniej tj max 50/godz to moze by człowieka połamał ale nie zabił. Redakcję prosimy o monitorowanie sprawy i poiformowanie nas o KARZE jaką nasz sąd zasądzi za zabicie człowieka.

    • Drogi asfaltowej nie ukradli

      Nie. Gdyby pieszy nie wtargnął to by nie było wypadku bo pieszy czekałby przed przejściem. Ot i tyle.

  7. Fiat potrącił pieszego… nie wiedziałem, że produkują autonomiczne samochody!

  8. Powinien dostą wyrok jak za morderstwo zryty kierowczyna

  9. W monencie takim kiedy kierowca zbliza sie do przejścia dla pieszych tak jak i pieszy zbliża sie do przejścia gdy nadjeżdża pojazd to niech ten pojazd ( proszę) sie zatrzyma oraz przepusci pieszego aby pieszy spokojnie przeszedl na drugą stronę ulicy.
    Natomiast ta sama sytuacja kiedy nie ma pieszego niech lamie kierowca przepisy trudno sie pisze” olej w glowie” ale niech prubuje dać żyć innym.

  10. Czyli mam rozumieć że wszyscy komentując tutaj jeżdżą zgodnie z przepisami i nigdy nie przekraczają prędkości…… Dobrze że mamy w Lublinie takich kierowców aż dziw bierze że ich jeszcze na oczy nie widziałem.