Piątek, 26 kwietnia 202426/04/2024
690 680 960
690 680 960

Na tym rondzie co chwila dochodzi do niebezpiecznych sytuacji. Dzisiaj citroen zderzył się z fordem (zdjęcia)

Rondo przy Gali jest jednym z miejsc na mapie Lublina, gdzie wielu kierowców ma problem z jego pokonaniem. Dzisiaj po raz kolejny zderzyły się tam dwa pojazdy.

21 komentarzy

  1. Znaczy się – wjechał na czerwonym?

  2. Czyli wina ronda …a ja myślałem że bezmyślnych posiadaczy prawa jazdy którzy znaleźli się na tym rondzie

    • To samo miałem pisać, najłatwiej głupotę ludzka zgonić na infrastrukturę drogową.

  3. W takim razie trzeba przebudować to rondo ,bo to wina ronda ,a kierowcy to jego niewinne ofiary …

  4. Warto byłoby wyjaśnić co zrobił nie tak. Może chociaż jedna osoba po przeczytaniu uniknelaby takiej sytuacji w przyszłości.

    • Prawdopodobna przyczyna: sygnalizacja wielofazowa i obserwowanie nie tego sygnalizatora, to trzeba.

  5. Było dobrze z oznakowaniem pasów przed remontem -a teraz kierowcy jadąc od Unii Lubelskiej w kierunku DMM z prawego pasa wjeżdżają na oślep na lewy pas.
    Nie patrzą na oznakowanie poziome.
    Trzeba zamiast pasów zrobić takie okucia jak na rondach turbinowych – żeby jeden z drugim widział jak jechać

    • Dokładnie, albo separatory, bo zawsze gdy tam przejeżdżam, to jest taka sytuacja, że osoby z prawego pasa nie jadą na skrajny prawy, tylko wpychają się na środkowy.

  6. Skutek nowych/starych przepisów. Ewentualnie Świętych Krów. Tych największych. Czyli tych w samochodach.

  7. Wcześniej z lewego skrajnego zjeżdżało się na środkowy lub prawy skrajny- było to możliwe i zgodne z przepisami, gdyż po skręcie w w lewo lub prawo zajmujemy pas dowolny….właśnie – wcześniej…Ludzie jeżdżą na pamięć i nie patrzą na znaki. Teraz zrobili dwa pasy do skrętu w lewo, gdzie przy takim układzie – ze skrajnego lewego można zawrócić, bądź pojechać w lewo na środkowy (DOKLADNIE WYMALOWANE LINIE), a z bardziej prawego do skrętu w lewo tylko i wyłącznie na prawy skrajny- KTORY UWAGA PRZECHODZI W BUS PAS!!! Stąd dużo kierowców nagle panikuje i z tego bardziej prawego do skrętu wjeżdża na środkowy – a to bardzo duży błąd, bo zajeżdża komuś drogę, doprowadza do kolizji a trzecia sprawa bus pas jest długim pasem zjazdowym, gdzie można spokojnie dalej pas zmienić. Koniec kropka! Co dziennie tamtędy jadę i już ręce załamuje na miszczów kierownicy, bo co dziennie ta sama sytuacja – pozdrawiam

    • O to to! Dlatego podbijam wpis i dodatkowo, ku szerzeniu wiedzy, zwrócę uwagę na inny fenomen tej złej okolicy. Oto okazuje się, że już w przypadku jazdy Fabryczną w przeciwnym kierunku z zamiarem skrętu w prawo (w Unii Lubelskiej), ten sam efekt mrożący buspasa już nie działa. W ogóle! Do tego stopnia, że aż około 99,9% kierujących całkowicie bez obaw, lęków i stresów (oraz oczywiście bezkarnie), porusza się buspasem już od samego środka skrzyżowania z Bronowicką, a nie dopiero od momentu, kiedy ten buspas staje się jednocześnie pasem do skrętu w prawo – a miejsce to jest bardzo wyraźnie oznaczone (znaki pionowe i poziome!). To taka ciekawostka 🙂

  8. jak sie nie umie jezdzic to niech jezdza inną trasą!!

  9. Przecież to klasyczne rondo, więc w czym problem,a ha już wiem, cwaniactwo jadącego lewym pasem i chce wjechać na środkowy, dowalić mandat 200 zł to zaraz zrozumie .

    • Poczytaj ze zrozumieniem ” Zorientowanego” który ma w pełni rację gdzie 90% przejeżdżających w tym miejscu wymusza i na siłę wbija na środkowy.

  10. Do Loki: jadący lewym skrajnym pasem z unii lubelskiej może skręcić na lewy skrajny lub na środkowy w Fabryczna. Z bardziej prawego z Unii tylko i wyłącznie na skrajny prawy, który jest bus pasem i pasem kończącym się, który wykorzystujemy do zmiany pasa na Fabrycznej zgodnie z przepisami i jest to DOZWOLONE! NIE SKRĘCAMY Z UNII LUBELSKIEJ W Z BARDZIEJ PRAWEGO PASA DO SKRĘTU W FABRYCZNĄ NA PAS ŚRODKOWY!!!!

Z kraju