Rondo przy Gali jest jednym z miejsc na mapie Lublina, gdzie wielu kierowców ma problem z jego pokonaniem. Dzisiaj po raz kolejny zderzyły się tam dwa pojazdy.
Czyli wina ronda …a ja myślałem że bezmyślnych posiadaczy prawa jazdy którzy znaleźli się na tym rondzie
M
To samo miałem pisać, najłatwiej głupotę ludzka zgonić na infrastrukturę drogową.
Gwidon
W takim razie trzeba przebudować to rondo ,bo to wina ronda ,a kierowcy to jego niewinne ofiary …
Hałderju
Warto byłoby wyjaśnić co zrobił nie tak. Może chociaż jedna osoba po przeczytaniu uniknelaby takiej sytuacji w przyszłości.
P.
Prawdopodobna przyczyna: sygnalizacja wielofazowa i obserwowanie nie tego sygnalizatora, to trzeba.
---------
Było dobrze z oznakowaniem pasów przed remontem -a teraz kierowcy jadąc od Unii Lubelskiej w kierunku DMM z prawego pasa wjeżdżają na oślep na lewy pas.
Nie patrzą na oznakowanie poziome.
Trzeba zamiast pasów zrobić takie okucia jak na rondach turbinowych – żeby jeden z drugim widział jak jechać
AD
Dokładnie, albo separatory, bo zawsze gdy tam przejeżdżam, to jest taka sytuacja, że osoby z prawego pasa nie jadą na skrajny prawy, tylko wpychają się na środkowy.
Franio
Skutek nowych/starych przepisów. Ewentualnie Świętych Krów. Tych największych. Czyli tych w samochodach.
Zorientowany
Wcześniej z lewego skrajnego zjeżdżało się na środkowy lub prawy skrajny- było to możliwe i zgodne z przepisami, gdyż po skręcie w w lewo lub prawo zajmujemy pas dowolny….właśnie – wcześniej…Ludzie jeżdżą na pamięć i nie patrzą na znaki. Teraz zrobili dwa pasy do skrętu w lewo, gdzie przy takim układzie – ze skrajnego lewego można zawrócić, bądź pojechać w lewo na środkowy (DOKLADNIE WYMALOWANE LINIE), a z bardziej prawego do skrętu w lewo tylko i wyłącznie na prawy skrajny- KTORY UWAGA PRZECHODZI W BUS PAS!!! Stąd dużo kierowców nagle panikuje i z tego bardziej prawego do skrętu wjeżdża na środkowy – a to bardzo duży błąd, bo zajeżdża komuś drogę, doprowadza do kolizji a trzecia sprawa bus pas jest długim pasem zjazdowym, gdzie można spokojnie dalej pas zmienić. Koniec kropka! Co dziennie tamtędy jadę i już ręce załamuje na miszczów kierownicy, bo co dziennie ta sama sytuacja – pozdrawiam
eska
O to to! Dlatego podbijam wpis i dodatkowo, ku szerzeniu wiedzy, zwrócę uwagę na inny fenomen tej złej okolicy. Oto okazuje się, że już w przypadku jazdy Fabryczną w przeciwnym kierunku z zamiarem skrętu w prawo (w Unii Lubelskiej), ten sam efekt mrożący buspasa już nie działa. W ogóle! Do tego stopnia, że aż około 99,9% kierujących całkowicie bez obaw, lęków i stresów (oraz oczywiście bezkarnie), porusza się buspasem już od samego środka skrzyżowania z Bronowicką, a nie dopiero od momentu, kiedy ten buspas staje się jednocześnie pasem do skrętu w prawo – a miejsce to jest bardzo wyraźnie oznaczone (znaki pionowe i poziome!). To taka ciekawostka 🙂
ech kierowcy
jak sie nie umie jezdzic to niech jezdza inną trasą!!
loki
Przecież to klasyczne rondo, więc w czym problem,a ha już wiem, cwaniactwo jadącego lewym pasem i chce wjechać na środkowy, dowalić mandat 200 zł to zaraz zrozumie .
ABC
Poczytaj ze zrozumieniem ” Zorientowanego” który ma w pełni rację gdzie 90% przejeżdżających w tym miejscu wymusza i na siłę wbija na środkowy.
Zorientowany
Do Loki: jadący lewym skrajnym pasem z unii lubelskiej może skręcić na lewy skrajny lub na środkowy w Fabryczna. Z bardziej prawego z Unii tylko i wyłącznie na skrajny prawy, który jest bus pasem i pasem kończącym się, który wykorzystujemy do zmiany pasa na Fabrycznej zgodnie z przepisami i jest to DOZWOLONE! NIE SKRĘCAMY Z UNII LUBELSKIEJ W Z BARDZIEJ PRAWEGO PASA DO SKRĘTU W FABRYCZNĄ NA PAS ŚRODKOWY!!!!
Znaczy się – wjechał na czerwonym?
Czyli wina ronda …a ja myślałem że bezmyślnych posiadaczy prawa jazdy którzy znaleźli się na tym rondzie
To samo miałem pisać, najłatwiej głupotę ludzka zgonić na infrastrukturę drogową.
W takim razie trzeba przebudować to rondo ,bo to wina ronda ,a kierowcy to jego niewinne ofiary …
Warto byłoby wyjaśnić co zrobił nie tak. Może chociaż jedna osoba po przeczytaniu uniknelaby takiej sytuacji w przyszłości.
Prawdopodobna przyczyna: sygnalizacja wielofazowa i obserwowanie nie tego sygnalizatora, to trzeba.
Było dobrze z oznakowaniem pasów przed remontem -a teraz kierowcy jadąc od Unii Lubelskiej w kierunku DMM z prawego pasa wjeżdżają na oślep na lewy pas.
Nie patrzą na oznakowanie poziome.
Trzeba zamiast pasów zrobić takie okucia jak na rondach turbinowych – żeby jeden z drugim widział jak jechać
Dokładnie, albo separatory, bo zawsze gdy tam przejeżdżam, to jest taka sytuacja, że osoby z prawego pasa nie jadą na skrajny prawy, tylko wpychają się na środkowy.
Skutek nowych/starych przepisów. Ewentualnie Świętych Krów. Tych największych. Czyli tych w samochodach.
Wcześniej z lewego skrajnego zjeżdżało się na środkowy lub prawy skrajny- było to możliwe i zgodne z przepisami, gdyż po skręcie w w lewo lub prawo zajmujemy pas dowolny….właśnie – wcześniej…Ludzie jeżdżą na pamięć i nie patrzą na znaki. Teraz zrobili dwa pasy do skrętu w lewo, gdzie przy takim układzie – ze skrajnego lewego można zawrócić, bądź pojechać w lewo na środkowy (DOKLADNIE WYMALOWANE LINIE), a z bardziej prawego do skrętu w lewo tylko i wyłącznie na prawy skrajny- KTORY UWAGA PRZECHODZI W BUS PAS!!! Stąd dużo kierowców nagle panikuje i z tego bardziej prawego do skrętu wjeżdża na środkowy – a to bardzo duży błąd, bo zajeżdża komuś drogę, doprowadza do kolizji a trzecia sprawa bus pas jest długim pasem zjazdowym, gdzie można spokojnie dalej pas zmienić. Koniec kropka! Co dziennie tamtędy jadę i już ręce załamuje na miszczów kierownicy, bo co dziennie ta sama sytuacja – pozdrawiam
O to to! Dlatego podbijam wpis i dodatkowo, ku szerzeniu wiedzy, zwrócę uwagę na inny fenomen tej złej okolicy. Oto okazuje się, że już w przypadku jazdy Fabryczną w przeciwnym kierunku z zamiarem skrętu w prawo (w Unii Lubelskiej), ten sam efekt mrożący buspasa już nie działa. W ogóle! Do tego stopnia, że aż około 99,9% kierujących całkowicie bez obaw, lęków i stresów (oraz oczywiście bezkarnie), porusza się buspasem już od samego środka skrzyżowania z Bronowicką, a nie dopiero od momentu, kiedy ten buspas staje się jednocześnie pasem do skrętu w prawo – a miejsce to jest bardzo wyraźnie oznaczone (znaki pionowe i poziome!). To taka ciekawostka 🙂
jak sie nie umie jezdzic to niech jezdza inną trasą!!
Przecież to klasyczne rondo, więc w czym problem,a ha już wiem, cwaniactwo jadącego lewym pasem i chce wjechać na środkowy, dowalić mandat 200 zł to zaraz zrozumie .
Poczytaj ze zrozumieniem ” Zorientowanego” który ma w pełni rację gdzie 90% przejeżdżających w tym miejscu wymusza i na siłę wbija na środkowy.
Do Loki: jadący lewym skrajnym pasem z unii lubelskiej może skręcić na lewy skrajny lub na środkowy w Fabryczna. Z bardziej prawego z Unii tylko i wyłącznie na skrajny prawy, który jest bus pasem i pasem kończącym się, który wykorzystujemy do zmiany pasa na Fabrycznej zgodnie z przepisami i jest to DOZWOLONE! NIE SKRĘCAMY Z UNII LUBELSKIEJ W Z BARDZIEJ PRAWEGO PASA DO SKRĘTU W FABRYCZNĄ NA PAS ŚRODKOWY!!!!