Niedziela, 05 maja 202405/05/2024
690 680 960
690 680 960

Lublin: Które ulice zostaną przebudowane oraz gdzie powstaną nowe w tym i przyszłym roku

W ostatnich latach w Lublinie wykonano wiele inwestycji drogowych, które znacznie ułatwiły poruszanie się po mieście. Wiele z nich wciąż jest prowadzonych. Miasto planuje też kolejne.

48 komentarzy

  1. osiedlowe drogi należy robić. są już 2 obwodnice i jest ok. ul Balladyny tysiące ludzi tan mieszka a druga tragedia. to samo ulica junoszy woła o pomstę do nieba.

    • No to widzę, że przedłużenie Zelwerowicza do Zbożowej już zupełnie wypadło z planów inwestycji…a to tylko 800m do dokończenia zostało…

  2. Ul. Kalinowszczyzna tzw stara kalina od ponad 10 lat wyglada jak droga polna.

    • Spróbowałem tamtędy pojechać 50 km/h myślałem, że urwę koła! Omijam jak mogę, bo ta ulica to dramat!

      • propaganda sukcesu musi być, jak za PRLu, a dług miasta rośnie…

        • PRL-bis rządzi w Lublinie i podtrzymuje tradycję zadłużania. Kiedy koncert przebojów ciamajdanu na Arenie? Warto wydać parę baniek na promocję miasta. Mucha już do recitalu się przygotowała.

  3. na co tyle sygnalizacji na tej trasie zielonej bezsensu

  4. Żeby pieniądze wydane naj Wyścigową nie były wyrzucone w błoto to trzeba jeszcze bezkolizyjny lewoskręt z Diamentowej we Wrotkowską wybudować. Budowa wielkiej ulicy, do której żeby wjechać w szczycie trzeba odstać kilkanaście albo kilkadziesiąt minut w korku, lekko mija się z logiką. Miejsca na zrobienie takiej estakady jest aż nadto.

  5. A kiedy ul.Osmolicka?

  6. kiedy będzie remont ul. Osmolickiej? Jedyny wjazd do lublina który woła o pomstę do nieba…

    • Osmolicka nie jest najgorsza.
      Krężnicka przez samo centrum Zemborzyc to jest tragedia.

  7. Światła, światła, światła. Czerwona fala. A może by tak gdzieś zamiast świateł zrobić rondo bez sygnalizacji?

  8. Nie dla czerwonej fali!

    Najlepszą inwestycją która „ułatwia” jazdę po mieście to system inteligentnego zarządzania ruchem. WYŁĄCZYĆ TO!!! tylko utrudnia jazdę bo trzeba się zatrzymywać na każdym skrzyżowaniu

  9. kreatif techolożi

    najpłynniej się jeździ po rondach bez sygnalizacji

  10. Sowińskiego trzeba zostawić bo tam okoliczni mieszkańcy chcą wąchać spaliny z silników ciągle podjeżdżających pod górę aut. Naprawdę tam szkoda czasu i pieniędzy. Ta ulica nadaje się na typowy deptak bo nawierzchnia jezdni niewiele już różni się od schodów.

    • Sowińskiego nie musi być szersza…wystarczy zagrodzić przejścia dla pieszych ze Skłodowskiej…po co wydano tyle kasy na kładkę???poszerzyć trzeba Poniatowskiego…

      • Gdzie tam jest skrzyżowanie ze Skłodowskiej???? Po drugie nie można zagrodzić przejść przy skrzyżowaniu z ulica Radziszewskiego i skierować ruchu na kładkę, ponieważ obok są zwykle bloki mieszkalne i te przejścia stanowią dla mieszkańców m. in. dojścia do przystanków MPK. Po trzecie należy poszerzyć Sowinskiego , żeby zlikwidować problem z wjazdem z Głębokiej. Po poszerzeniu Sowinskiego maja powstać światła na skrzyżowaniu z Radziszewskiego ?

        • PO proteście mieszkańców Sowińskiego i Poniatowskiego od Racławickich nie będzie poszerzana. Po drugie wystarczyło by zamknąć tylko przejście pod kładką, i zrobić prawoskręt od strony Głębokiej w Radziszewskiego. Znając życie znowu pięć drzew stanęło by na przeszkodzie. Generalnie ruch wstrzymuje to nieszczęsne przejście i samochody skręcające w prawo. Studenty za ciężkie tyłki mają by chodzić górą, a pedaliści w najlepsze po tym przejściu przejeżdżają.