Czwartek, 25 kwietnia 202425/04/2024
690 680 960
690 680 960

Lublin: Które ulice zostaną przebudowane oraz gdzie powstaną nowe w tym i przyszłym roku

W ostatnich latach w Lublinie wykonano wiele inwestycji drogowych, które znacznie ułatwiły poruszanie się po mieście. Wiele z nich wciąż jest prowadzonych. Miasto planuje też kolejne.

48 komentarzy

  1. Co za idioci, kolejne sygnalizacje…

  2. OK. Niech sobie budują tylko niech mają na uwadze by później zapewnić właściwy poziom finansowania zimowego utrzymania dróg (w tym chodników bo droga to nie tylko jezdnia)

    W dalszym ciągu brak należytego traktowania kierowców poprzez rozbudowę sieci parkingów.

    • Żuk ma plany budowania parkingów na końcowych podmiejskich MPK. by kierowcy zostawiali samochody i przesiadali do autobusów lub na rower. Oczami wyobrazni, już widzę zapełnione te parkingi i ulice świecące pustkami w mieście.

      • Może nie pustkami, ale ulice odetchną , a mieszkańcy miast równiez odetchną bo są juz nadmiarem aut, spalin i hałasu zmęczeni bardzo. Nie mieszkasz w Lublinie nie oczekuj że miasto ma obowiązek zabezpieczyc ci parkowanie no chyba że to płatne a powinno byc wysoko płatne tzn znacznie droższe bo te ceny jesszcze są za niskie . Z niecierpiliwoscia czekam na te parkingi i zakazy wjazdu do miasta diesli lub aut spoza lublina.

  3. Warszawska od Zbożowej do granic miasta juz calkiem zapomniana przez wladze

  4. KIEDY WRESZCIE REMONT BALLADYNY BO JEZDZIĆ JUŻ SIĘ NIE DA !?

    • Zbyt mała medialnie inwestycja jak dla Żuka. Obieca remont przed wyborami. Tak jak Wallenroda.

  5. Czyli wychodzi, że światła, światła, wszędzie światła, najlepiej co 50 metrów …

    • Głęboka wypadła z dwóch powodów a już by była czteropasmowa, jeszcze przed otwarciem mostu. Powód pierwszy- „protest” mieszkańców w sprawie wycięcia kilku drzew ( jak by nie można było zrobić nowych nasadzeń) Powód drugi a w zasadzie właściwy- Żukowi nikt kolejnego kredytu nie da więc pojawił się dziwny, na rękę prezydentowi, ten protest Tym oto prostym sposobem, wycofał się z kolejnej obietnicy. Robi mieszkańców w balona a lemingi i tak na niego będą głosować, Na proteście w obronie sądów listy obecności sprawdzali, jak przed pochodami 1-go maja. Kto jest wierny lubelskiej władzy na garnuszku Po a kto nie.

      • jak by Głęboka miała być 4pasmowa to chyba trzeba by zlikwidować chodniki

        • Czy dla ciebie cztery pasy muszą być rozdzielone np. trawnikiem? Przy obecnej szerokości tam spokojnie jest już trzy. Tylko jak zrobią 4 to dwa pójdą na bus pasy i sytuacja się nie zmieni.

      • chodziło o 150 drzew, to chyba trochę więcej niż kilka

  6. wszystko fajnie, tylko jaki ma sens rondo ze światłami? po to jest rondo, żeby ruch był płynny, a nie żeby to blokować światłami, równie dobrze może być i bez ronda skoro mają być światłą, ja we włoszech w miastach praiwe nie widziałem światłę na rondach, dzięki czemu nie byo korków

  7. Na trasie zielonej powinny byc swiatla na Cukrowniczej (ktora powinna dzialac wylacznie 2 godziny przed meczem/wydarzeniem na stadionie do 30 minut po zakonczeniu) i na Krochmalnej. Po co komu sygnalizacja pomiędzy? Jak ktos bedzie chcial jechac na Krochmalna skreci kolo stadionu albo pojedzie ulice dalej Jana Pawla. Nie potrzeba tam tych dwoch sygnalizacji. Najlepiej skrzyzowanie z Krochmalna zrobic bezkolizyjnie.

    • Aha, i oby nie robili na raz trasy zielonej z wyscigowa, tylko najpierw jedna, potem druga…

  8. mniej sygnalizacji! więcej rond! Po lublinie jeździ się coraz ciężej, a wszystko przez sygnalizacje na każdym skrzyżowaniu i przejściu. Wystarczy budować ronda zwykłe albo turbinowe, na których prędkość jest mniejsza ale przynajmniej jedzie się sprawnie i płynnie!

  9. Mamy koniec lipca , sierpień to urlopy a na przedłużenie Trasy Zielonej nie ma nawet wybranego wykonawcy , Dywizjonu 303 podobno jest ale kto ? Na wiosnę ten sam artykuł tylko zmienia lata na 2018-19 i ok.

Z kraju