Niedziela, 19 maja 202419/05/2024
690 680 960
690 680 960

Kierowco nie rób tak na skrzyżowaniu. Takie zachowanie prowadzi do wypadków (wideo)

Od Czytelnika otrzymaliśmy nagranie ze skrzyżowania ul. Doświadczalnej z al. Witosa, na którym widać, jak kierowca pojazdu osobowego zignorował czerwone światło. To właśnie m.in. takie zachowanie, na tym skrzyżowaniu, prowadzi do przykrych w skutkach wypadków drogowych.

52 komentarze

  1. Kolejny nadgorliwy i uprzejmy inaczej. Przecież nic się nie stało. Gdyby właśnie zahamował to stworzył by zagrożenie. Dlatego też uruchomienie rejestratorów przejazdu na czerwonym to zły pomysł.

  2. W dodatku kierujący z licencją na lewy pas.

    • Leki odstawiłeś? piszesz jak potłuczony… Chyba, że chcesz zaistnieć, ale raczej próbuj w Tworkach. Tam mają wzięcie, na takich…

      • Ćwicz to dalej.
        Jeszcze trochę podszkolisz się w obronie bandytów drogowych, to może czarni/kolorowi zatrudnią cię do obrony sprawców przestępstw pedofilii.

  3. Na skos na dwóch miejscach

    LSW, LUB, LPA, LZA, LOP, LLB.

  4. To nie powinno być nagranie ku przestrodze a dowód w sprawie dożywotniego zatrzymania prawa jazdy

    • Bez przesady, każdemu może się zdarzyć zabić 4-osobowę rodzinę na skrzyżowaniu w mieście. To byłby wtedy tylko wypadek. Zdarza się nawet najlepszym.

  5. przelacial jAK SOKÓŁ w locie nurkowym

  6. „Poza przejazdem na czerwonym świetle widać tutaj również znaczne przekroczenie prędkości pojazdu, ponieważ 50km/h to na pewno nie było” – fotoradar w oczach?
    Z tym czy było to czerwone, czy tylko wczesne czerwone też można dyskutować. Projektujący sygnalizację powinien wydłużyć żółte i takie sytuacje nie będą się zdarzać. Nie będą do czasu aż niektórzy kierujący nie nauczą się tego, że na tym skrzyżowaniu żółte jest bardzo długie.

    • Tam jest 50 km/h i tyle w temacie. To nie pas startowy. Średnio rozwinięty półmózg potrafi ocenić że ten as że srebrnego bolidu nie jechał z prędkością dozwoloną nie trzeba być „fotoradarem”.

      • Może i jechał trochę za szybko, ale kto zna czasem nie przekroczy tej prędkości o parę km/h? Człowiek to nie robot.
        Tym, z drogi poprzecznej, którym zapaliło się zielone, korona z głowy nie spadnie jeżeli zatrzymają się i poczekają kilka sekund aż inny przejadą. Zielone światło nie daje gwarancji, że można bezpiecznie wjechać. Dlatego zawsze lepiej jest się zatrzymać i upewnić. Gdybyś znał trochę to forum, to zauważyłby, że pod każdym artykułem z potrącenia forumowicze to piszą. Więc coś w tym musi być.
        Jeden Franio może się mylić. Ale dziesiątki innych osób piszące, że na wet na zielonym trzeba się zatrzymać i upewnić, że nic nie jedzie – nie może się mylić.

  7. Eko-driving. Hamowanie i rozpędzanie to strata energii (paliwa). Przecież łatwiej się zatrzymać tym z drogi poprzecznej, którym dopiero co zapaliło się zielone.

  8. Co za ludzie! Musicie nie mieć ciekawszych rzeczy do roboty w swoim nudnym życiu skoro donosicie na innych kierowców.

  9. Ciekawe jak miał zahamować kiedy miał ze 150 na zegarze ??

    • No właśnie. Tym co jadą wolniej łatwiej jest się zatrzymać. Podobnie łatwiej jest zawrócić na autostradzie osobówkom niż ciężarówce. Dlatego, gdy już jakiś TIR jedzie pod prąd autostradą, to nie on, lecz osobówki jadące w prawidłowym kierunku powinny zawrócić.

    • Jeżeli jechał lewym pasem, to ile miał jechać? Lewy pas to nie kółko różańcowe.

  10. Na skrzyżowaniu JPII-Jantarowa czy JPII-Granitowa, trudno jest znaleźć cykl świateł, żeby nie było przelotu na czerwonym. I niech ktoś mi powie, że nie jesteśmy narodem piratów drogowych?
    Przejazd na czerwonym. Kiedyś to był powód do wstydu dla kierowcy. teraz to można dostać w ryja, za zatrzymanie się na żółtym.