Sobota, 27 kwietnia 202427/04/2024
690 680 960
690 680 960

Inspekcja Transportu Drogowego skontrolowała busa kursującego do Lubartowa. Pojazd dalej nie pojechał

Usterki, jakie inspektorzy wykryli w busie kursującym pomiędzy Lubartowem a Lublinem, zakończyły się wydaniem kategorycznego zakazu dalszej jazdy. Wobec przewoźnika wszczęte zostanie również postępowanie administracyjne.

31 komentarzy

  1. haha, ten grat juz lata temu powinien zostać zezłomowany, zeby to stwierdzic wystarczylo sie raz przejechac, zawieszenia już dawno w nim nie było. kupa smiechu to panstwo i służby

    • Czy teraz pasażerowie, którzy jeździli tym czymś mogą żądać odszkodowania za narażenie zdrowia i życia?
      Opłaca się to? może jakiś zbiorowy pozew czy coś…?

      • nieKrytyKrytyk

        tak oczywiście płacisz z 5 zł za busa, nie pasuje to kup sobie rower i pitu pitu na lubartowskie szambo. chcieliście tanie bilety macie tanie bilety, nie każdy sra pieniędzmi jak polski rząd, płacilibyście 2x więcej za bilety były by nowe auta, zrozumiałe jest że od tego pisu już wam wali w dekiel, ale nie każdy jest jak oni, nie każdy może dać2 mld na rydzyka i TVpis i potem płakać żeby ludzie oddawali pieniądze na rzecz lekarzy, nie każdy może lać przedsiębiorców a potem 1200 dać bezrobotnym. macie tanio macie odpowiednie warunki do tego, a poza tym buractwu z lubartowa to żuka z napiętą plandeko nic więcej ***.

        • ..”buractwu z lubartowa”.. – Jaśnie Pan Lubelak?

        • ,,Gratuluję inteligencji” a raczej jej braku. Samochód można doprowadzić do stanu jaki będzie nadawał się do poruszania w ruchu drogowym. A tu jest ewidentne oszczędzanie na tego typu naprawach, niech ITD skontroluje resztę busów tego przewoźnika bo naprawdę nadają się tylko na złom. Lepiej niech podniesie ceny biletu i wozi ludzi sprawnym technicznie pojazdem, a nie takim gruzem który w każdej chwili może doprowadzić do tragedii.

      • Wsiadając do komunikacji ufam, że jestem przewożony w sposób bezpieczny. Jeśli jest inaczej powinienem być o tym informowany przy wejściu!
        Płacić chcę tyle ile jest to konieczne i nie więcej.
        Jeśli przewoźnik nie jest w stanie zapewnić prawidłowego i zgodnego z wymogami pojazdu niech nie wyjeżdża na ulice!

  2. Za często tam kontrolę. Ktoś chce się pozbyć za wszelką cenę konkurencję. A ogólnie mi to Lotto bo nie korzystam ze 20 lat . Jak by były wyższe ceny to i tabor był by lepszy to chyba oczywiste bo chyba nie sensu pchać kasy w stare graty a na nowe nie stać. Dopóki się ktoś nie wychyli z cenami wyższymi to tak będzie.

    • byle jaka naprawa w tak starym samochodzie, na częściach ze szrotu, to powyżej tysiąca za samą robociznę. policz, że za coś trzeba to było kupić, pali jak smok, naprawy na bank regularne – kredyt czy leasing nowego sprintera wyszedłby sumarycznie taniej

      • nieKrytyKrytyk

        dokładnie, nowy bus( nie przystosowany do przewozu ludzi) około 100 tys zł. za to samo auto po 4 latach 35tys. aż dziwne że nikt nie kupuje nowych tańszych aut. gdzie w leasingu jedyny plus że rate od dochodu odliczasz. ale na koniec aby auto wykupić kilka % musisz zapłacić. więc no fakt leasing wychodzi lepiej, dla tych co się leasingiem zajmują masz racje

  3. A nie możecie podać imienia i nazwiska diagnosty który dopuścił ten pojazd do ruchu ?? W końcu przez noc to on nie pognił…

  4. dzisiaj już jeździł

  5. Czy to przewoźnik ten o, którym myślę? Jeśli tak to jestem w szoku ze dopiero teraz się tym ktoś zajął. Wystarczy popatrzyc na te złomy jak jadą po prostej drodze. Koła prosto a buda przekrzywiona tak że wystarczy popchnac żeby przewrócić. Poza tym jak ludzie mogą jeździć autobusami widząc jak one wyglądają w dodatku najlepsze jest to że podczas jazdy z tych zlomow nawet koła odpadają sam to przeżyłem i do tej pory wolę chodzić piechota niż jechać z tym przewoźnikiem

    • chodzisz piechotą na trasie Lublin-Lubartów 2 razy dziennie? do olimpiady trenujesz?

  6. a w papierach na wydanie jakichkolwiek licencji na transport zbiorowy nie ma roku produkcji aut? przecież widać, że to już ze 4 dychy ma na karku. powinien odpowiedzieć i kierowca, i przewoźnik, i urzędnik wydający licencję!

    • Troszkę poleciałes 40 dychy to on będzie miał za 20 lat ? zobacz na olx czy innym allegro

      • nieKrytyKrytyk

        qwerty to po co piszesz głupie komentarze, kup sobie osobówke i się uniezależnij, a nie czekaj tak to zapłacisz 5 zł a tak 20 za paliwo. bez sensu lepiej pisać głupie komentarze. tka płacicie za bilety takie auta macie. proste. jakby ci przewoźnik podniósł bilet 2x ale nowy bus podjechał i tak byś poszedł to starego grata, bo 5 zł zaoszczędzisz. więc co ty gadasz o jakiejś odpowiedzialności?? jesteś sknera jak większość polaków to jeździcie gratami bo taniej. proste

  7. Inrzynier transportu

    Z technicznego punktu widzenia Jeżeli odpadły mocowania ramy i autobus dalej jeździ to znaczy że nie były tam potrzebne i nie pełniły żadnej funkcji.

    • Tam chodziło oo.to że nie ma haku i wygląda to tak jakby nie miał zderzaka , tak.mi się wydaje

  8. Qfa, jeden z lepszych wycofali z ruchu. Jak żyć..?

  9. moment-to diagnosta nie odpowie za dopuszczenie złomu do ruchu? rdza nie zjada ramy w miesiąc.

  10. Jeszcze do przewoźnika *** z *** i *** niech ITD wpadnie , i moze coś ruszy tych prywaciarzy . Podwyżka biletów i inwestycja w nowsze samochody , tylko tyle im zostało.

Z kraju