Firma prowadząca modernizację linii kolejowej pomiędzy Lublinem a Dęblinem popadła w spore problemy finansowe. Opóźnienia na placu budowy wynoszą ponad pół roku. Obecnie na przebudowywanej trasie niewiele się dzieje.
Jak firma wykonująca mogła raptem popaść w problemy finansowe stają do przetargu to chyba wiedzą ile dostaną za jaką kwotę to robią poszło pod stołem zaraz będzie upadłość prezes zadowolony PKP też wezmą inna i będzie to samo bo kolejne pieniążki z przetargu pójdą pod stołem taka jest u nas rzeczywistość bo nie możliwe jest w przetargu żeby płynności firmy nie sprawdzić kpina
...
Poczytaj, jak wzrosly stawki za materialy i wykonawstwo w ciagu ostatnich lat i po jakich stawkach byly rozpisywane przetargi. Potem pomysl ze trzy razy zanim sie odezwiesz.
Mazi
Przestań mi pierniczyc głupoty jak się daje stawkę jak najniższa nie kalkulujac wzrostu cen to się nie wchodzi w przetarg najpierw trzeba mieć pojęcie więc to ty poczytaj na czym to polega tak zwana firma krzak
Tomek
Zaraz zaraz. Piszesz, że w ciągu ostatnich lat (…). Czy to znaczy, że przetarg był rozstrzygnięty wiele lat temu i czekano z rozpoczęciem robót??
sebiks
Od złożenia oferty, przez rozstrzygnięcie przetargu, zaprojektowanie do wejścia na plac budowy potrafi minąć 2 lata, bywało że nawet dłużej.
Przepisy są takie, że decyduje cena. Jak dasz realną wycenę, z zabezpieczeniem wszelkich ryzyk to nic nie będziesz budował. Na szczęście jest coraz więcej przetargów gdzie nie ma chętnych do budowania. Może ktoś w końcu coś zrobi z tymi durnymi przepisami przetargowymi.
Tak swoją, drogą to dawanie czegoś do budowania włochom to totalna pomyłka, ale nie martwcie się właśnie kolejny rząd zamierza ściągać chińskie firmy. Jeszcze będzie wesoło.
Do_.....
TO DLACZEGO INNE FIRMY POMIMO TEGO SOBIE RADZĄ I BUDUJA! WIDAĆ ŻE JESTES KOLEJNYM PRYWACIARZE KTORY CHCE SIE NACHAPAC PRZY BYLE PRETEKSCIE. A GÓWNO!
Labamba
Używaj znaków interpunkcyjnych, bo z tego bełkotu nie da się niczego zrozumieć.
abc
Na Diamentowej i Janowskiej od samego początku niewiele się działo. Po pierwszych tygodniach było widać, że w tym roku przebudowy nie wykonają. Strabag skończy budowę, a wiadukt kolejowy nadal będzie niedokończony. Powtórka z przebudowy na Kunickiego.
m
PKP w temacie punktualności nigdy nie świeciły przykładem. Pociągi się spóźniają, to i tory się spóźniają…. 🙂
Typowyjanusz
Nie znam się to się wypowiem też bardzo typowe dla naszego kraju brawo ??????
stach
Brawo PKP …ciekawe ile jeszcze lat potrwa ta „przebudowa ” …wcale się nie dziwie że nic sie nie dzieje skoro główny wykononawca a raczej ” Glówny pieniądzobiorca ” bo z wykonawstwem to on raczej nie ma nic wspólnego ,nie placi …i tak wkółko przy podobnych inwestycjach …jest „głowny wykonawca” który widnieje w dokumentacji ,a nie robi komletnie nic ,procz pobierania kasy i nieplacenia podwykonawcom …To jest wlasnie polska i jej „przetargi „
Stefanek
Jak skończą to pociągi nie będą już jeździły po szynach bo się technologia zmieni 😉
TomaszP
W czerwcu zeszłego roku jechałem do Wawy i gadałem z konduktorem a ten mówi.
Panie, zapomnij pan że za rok będzie linia. Włosi nie płacą podwykonawcom i zrobili tylko słupy trakcyjne bo to widać i robi dobre wrażenie że prace idą do przodu. Za kilka miesięcy nikt u nich nie będzie chciał pracować.
Prorok jaki czy co???
qwe
Yyyy Włosi weszli na plac budowy dopiero w lipcu 2017, a słupy zaczeli stawiac dopiero od poczatku tego roku
miro1212
Więcej przetargów 100% cena!
CBR
Dobra zmiana
8888
Hahahaaa jakie to polskie !
Kolejosz
Czy nie można było od razu wziąć spółek PKP? Teraz to moga dokończyć ? Ale zapewne jakiś koleś musiał na przetargu coś ugrać!!!
Jak firma wykonująca mogła raptem popaść w problemy finansowe stają do przetargu to chyba wiedzą ile dostaną za jaką kwotę to robią poszło pod stołem zaraz będzie upadłość prezes zadowolony PKP też wezmą inna i będzie to samo bo kolejne pieniążki z przetargu pójdą pod stołem taka jest u nas rzeczywistość bo nie możliwe jest w przetargu żeby płynności firmy nie sprawdzić kpina
Poczytaj, jak wzrosly stawki za materialy i wykonawstwo w ciagu ostatnich lat i po jakich stawkach byly rozpisywane przetargi. Potem pomysl ze trzy razy zanim sie odezwiesz.
Przestań mi pierniczyc głupoty jak się daje stawkę jak najniższa nie kalkulujac wzrostu cen to się nie wchodzi w przetarg najpierw trzeba mieć pojęcie więc to ty poczytaj na czym to polega tak zwana firma krzak
Zaraz zaraz. Piszesz, że w ciągu ostatnich lat (…). Czy to znaczy, że przetarg był rozstrzygnięty wiele lat temu i czekano z rozpoczęciem robót??
Od złożenia oferty, przez rozstrzygnięcie przetargu, zaprojektowanie do wejścia na plac budowy potrafi minąć 2 lata, bywało że nawet dłużej.
Przepisy są takie, że decyduje cena. Jak dasz realną wycenę, z zabezpieczeniem wszelkich ryzyk to nic nie będziesz budował. Na szczęście jest coraz więcej przetargów gdzie nie ma chętnych do budowania. Może ktoś w końcu coś zrobi z tymi durnymi przepisami przetargowymi.
Tak swoją, drogą to dawanie czegoś do budowania włochom to totalna pomyłka, ale nie martwcie się właśnie kolejny rząd zamierza ściągać chińskie firmy. Jeszcze będzie wesoło.
TO DLACZEGO INNE FIRMY POMIMO TEGO SOBIE RADZĄ I BUDUJA! WIDAĆ ŻE JESTES KOLEJNYM PRYWACIARZE KTORY CHCE SIE NACHAPAC PRZY BYLE PRETEKSCIE. A GÓWNO!
Używaj znaków interpunkcyjnych, bo z tego bełkotu nie da się niczego zrozumieć.
Na Diamentowej i Janowskiej od samego początku niewiele się działo. Po pierwszych tygodniach było widać, że w tym roku przebudowy nie wykonają. Strabag skończy budowę, a wiadukt kolejowy nadal będzie niedokończony. Powtórka z przebudowy na Kunickiego.
PKP w temacie punktualności nigdy nie świeciły przykładem. Pociągi się spóźniają, to i tory się spóźniają…. 🙂
Nie znam się to się wypowiem też bardzo typowe dla naszego kraju brawo ??????
Brawo PKP …ciekawe ile jeszcze lat potrwa ta „przebudowa ” …wcale się nie dziwie że nic sie nie dzieje skoro główny wykononawca a raczej ” Glówny pieniądzobiorca ” bo z wykonawstwem to on raczej nie ma nic wspólnego ,nie placi …i tak wkółko przy podobnych inwestycjach …jest „głowny wykonawca” który widnieje w dokumentacji ,a nie robi komletnie nic ,procz pobierania kasy i nieplacenia podwykonawcom …To jest wlasnie polska i jej „przetargi „
Jak skończą to pociągi nie będą już jeździły po szynach bo się technologia zmieni 😉
W czerwcu zeszłego roku jechałem do Wawy i gadałem z konduktorem a ten mówi.
Panie, zapomnij pan że za rok będzie linia. Włosi nie płacą podwykonawcom i zrobili tylko słupy trakcyjne bo to widać i robi dobre wrażenie że prace idą do przodu. Za kilka miesięcy nikt u nich nie będzie chciał pracować.
Prorok jaki czy co???
Yyyy Włosi weszli na plac budowy dopiero w lipcu 2017, a słupy zaczeli stawiac dopiero od poczatku tego roku
Więcej przetargów 100% cena!
Dobra zmiana
Hahahaaa jakie to polskie !
Czy nie można było od razu wziąć spółek PKP? Teraz to moga dokończyć ? Ale zapewne jakiś koleś musiał na przetargu coś ugrać!!!