Czwartek, 09 maja 202409/05/2024
690 680 960
690 680 960

Duże opóźnienia na przebudowywanej linii kolejowej Lublin – Dęblin. Prace praktycznie stanęły

Firma prowadząca modernizację linii kolejowej pomiędzy Lublinem a Dęblinem popadła w spore problemy finansowe. Opóźnienia na placu budowy wynoszą ponad pół roku. Obecnie na przebudowywanej trasie niewiele się dzieje.

30 komentarzy

  1. Jak firma wykonująca mogła raptem popaść w problemy finansowe stają do przetargu to chyba wiedzą ile dostaną za jaką kwotę to robią poszło pod stołem zaraz będzie upadłość prezes zadowolony PKP też wezmą inna i będzie to samo bo kolejne pieniążki z przetargu pójdą pod stołem taka jest u nas rzeczywistość bo nie możliwe jest w przetargu żeby płynności firmy nie sprawdzić kpina

    • Poczytaj, jak wzrosly stawki za materialy i wykonawstwo w ciagu ostatnich lat i po jakich stawkach byly rozpisywane przetargi. Potem pomysl ze trzy razy zanim sie odezwiesz.

      • Przestań mi pierniczyc głupoty jak się daje stawkę jak najniższa nie kalkulujac wzrostu cen to się nie wchodzi w przetarg najpierw trzeba mieć pojęcie więc to ty poczytaj na czym to polega tak zwana firma krzak

      • Zaraz zaraz. Piszesz, że w ciągu ostatnich lat (…). Czy to znaczy, że przetarg był rozstrzygnięty wiele lat temu i czekano z rozpoczęciem robót??

        • Od złożenia oferty, przez rozstrzygnięcie przetargu, zaprojektowanie do wejścia na plac budowy potrafi minąć 2 lata, bywało że nawet dłużej.
          Przepisy są takie, że decyduje cena. Jak dasz realną wycenę, z zabezpieczeniem wszelkich ryzyk to nic nie będziesz budował. Na szczęście jest coraz więcej przetargów gdzie nie ma chętnych do budowania. Może ktoś w końcu coś zrobi z tymi durnymi przepisami przetargowymi.

          Tak swoją, drogą to dawanie czegoś do budowania włochom to totalna pomyłka, ale nie martwcie się właśnie kolejny rząd zamierza ściągać chińskie firmy. Jeszcze będzie wesoło.

      • TO DLACZEGO INNE FIRMY POMIMO TEGO SOBIE RADZĄ I BUDUJA! WIDAĆ ŻE JESTES KOLEJNYM PRYWACIARZE KTORY CHCE SIE NACHAPAC PRZY BYLE PRETEKSCIE. A GÓWNO!

    • Używaj znaków interpunkcyjnych, bo z tego bełkotu nie da się niczego zrozumieć.

  2. Na Diamentowej i Janowskiej od samego początku niewiele się działo. Po pierwszych tygodniach było widać, że w tym roku przebudowy nie wykonają. Strabag skończy budowę, a wiadukt kolejowy nadal będzie niedokończony. Powtórka z przebudowy na Kunickiego.

  3. PKP w temacie punktualności nigdy nie świeciły przykładem. Pociągi się spóźniają, to i tory się spóźniają…. 🙂

  4. Nie znam się to się wypowiem też bardzo typowe dla naszego kraju brawo ??????

  5. Brawo PKP …ciekawe ile jeszcze lat potrwa ta „przebudowa ” …wcale się nie dziwie że nic sie nie dzieje skoro główny wykononawca a raczej ” Glówny pieniądzobiorca ” bo z wykonawstwem to on raczej nie ma nic wspólnego ,nie placi …i tak wkółko przy podobnych inwestycjach …jest „głowny wykonawca” który widnieje w dokumentacji ,a nie robi komletnie nic ,procz pobierania kasy i nieplacenia podwykonawcom …To jest wlasnie polska i jej „przetargi „

  6. W czerwcu zeszłego roku jechałem do Wawy i gadałem z konduktorem a ten mówi.
    Panie, zapomnij pan że za rok będzie linia. Włosi nie płacą podwykonawcom i zrobili tylko słupy trakcyjne bo to widać i robi dobre wrażenie że prace idą do przodu. Za kilka miesięcy nikt u nich nie będzie chciał pracować.
    Prorok jaki czy co???

    • Yyyy Włosi weszli na plac budowy dopiero w lipcu 2017, a słupy zaczeli stawiac dopiero od poczatku tego roku

  7. Więcej przetargów 100% cena!

  8. Hahahaaa jakie to polskie !

  9. Czy nie można było od razu wziąć spółek PKP? Teraz to moga dokończyć ? Ale zapewne jakiś koleś musiał na przetargu coś ugrać!!!