Chińskie autobusy nie cieszą się w naszym kraju zainteresowaniem, nie mają też zbyt pochlebnych opinii. Chce to zmienić lubelska firma, która wprowadza na rynek pojazdy King Long.
W Gdańsku już jeździły elektryki, zasięg 2x mniejszy niż deklarowany. Przy większym obciążeniu, zapomnijcie o klimatyzacji czy ogrzewaniu w elektrykach.
kronikidewelozwoju
Może Dziad Jakubowicki się skusi, żeby P0zyskać nowe eksP0naty do zajezdni?
MKMLublin
A czytałeś kto jest odpowiedzialny za te artykuły – niezadowoleni kierowcy, a dlaczego? Bo nie stracą dodatek za oszczędność na paliwie, który jest min. w Lublinie. Każdy wie, że samochodu czy autobusu elektrycznego nie ciora się od 100 do 0, tylko się planuje przerwy na doładowanie, jak ktoś nie umie eksploatować autobusów elektrycznych czy aut to jego problem. Elektryki w Jaworznie, Warszawie czy innych miastach europy funkcjonują już od dobry kilku lat i nie ma z nimi problemów, trzeba je umieć eksploatować i nie łykać sensacji jak młody pelikan.
kierowca
Chcę poznać twoją opinię za kilka lat jak obecnie nowiutkie elektryki będą miały po te kilka lat. A’propos, jak tam Ursusik?
lima
Elektryki w Warszawie pokazały swoją sprawność ostatniej zimy. Zamieniono je na spalinowe. A zima nie była jakaś mroźna
Jaś
Załóż gacie.
Niedorzecznik prasowy
jasiu, tak napisać każdy łupi może.
Spróbuj coś rzeczowo,merytorycznie…
hehe
chiński autobus w Kraśniki ??
przecież on może mieć WiFi w środku 😀
J
I pewnie ma.
Chichot Losu
Elektryczny autobus +sieć 5G w Kraśniku, to nie może się dobrze skończyć
miki
skuteczne jak chińskie prezerwatywy
J
A co, spadywowuja z twojego przyjaciela ???
miki
widać ich niezawodność na przykładzie populacji Chin
MKMLublin
Przecież w wielu miastach polski już jeżdżą elektryki od kilku lat, również zimą. Dlaczego w Kraśniku miało by być inaczej?
Otoja
Ponieważ może tam potrafią czytać instrukcje co do faktycznego zasięgu i rzeczywistych kosztów tej pseudoekologii. Za cenę jednego elektryka kupisz 2 nowoczesne spalinowe autobusy a i eksploatacja będzie tańsza.
jacques
Można zrobic testy Autobusów, wiadomo ze decyzja Bedzie z Góry, Tylko niech Ten co Bedzie Kierowcom Planowac Zadania ,Weżmie pod Uwagę że To Są Ludzie , Panie Planisto z MPK KraŚnik
zadziwwiony
akurat w małym mieście jak Kraśnik autobus elektryczny może się sprawdzić. Wystarczy ładowarka przy Racławickiej i w siedzibie MPK. Jeździ cicho, nie kopci. Czy ma też sens finansowy tego nie wiem.
Do pierwszych śniegów i mrozów.
W Gdańsku już jeździły elektryki, zasięg 2x mniejszy niż deklarowany. Przy większym obciążeniu, zapomnijcie o klimatyzacji czy ogrzewaniu w elektrykach.
Może Dziad Jakubowicki się skusi, żeby P0zyskać nowe eksP0naty do zajezdni?
A czytałeś kto jest odpowiedzialny za te artykuły – niezadowoleni kierowcy, a dlaczego? Bo nie stracą dodatek za oszczędność na paliwie, który jest min. w Lublinie. Każdy wie, że samochodu czy autobusu elektrycznego nie ciora się od 100 do 0, tylko się planuje przerwy na doładowanie, jak ktoś nie umie eksploatować autobusów elektrycznych czy aut to jego problem. Elektryki w Jaworznie, Warszawie czy innych miastach europy funkcjonują już od dobry kilku lat i nie ma z nimi problemów, trzeba je umieć eksploatować i nie łykać sensacji jak młody pelikan.
Chcę poznać twoją opinię za kilka lat jak obecnie nowiutkie elektryki będą miały po te kilka lat. A’propos, jak tam Ursusik?
Elektryki w Warszawie pokazały swoją sprawność ostatniej zimy. Zamieniono je na spalinowe. A zima nie była jakaś mroźna
Załóż gacie.
jasiu, tak napisać każdy łupi może.
Spróbuj coś rzeczowo,merytorycznie…
chiński autobus w Kraśniki ??
przecież on może mieć WiFi w środku 😀
I pewnie ma.
Elektryczny autobus +sieć 5G w Kraśniku, to nie może się dobrze skończyć
skuteczne jak chińskie prezerwatywy
A co, spadywowuja z twojego przyjaciela ???
widać ich niezawodność na przykładzie populacji Chin
Przecież w wielu miastach polski już jeżdżą elektryki od kilku lat, również zimą. Dlaczego w Kraśniku miało by być inaczej?
Ponieważ może tam potrafią czytać instrukcje co do faktycznego zasięgu i rzeczywistych kosztów tej pseudoekologii. Za cenę jednego elektryka kupisz 2 nowoczesne spalinowe autobusy a i eksploatacja będzie tańsza.
Można zrobic testy Autobusów, wiadomo ze decyzja Bedzie z Góry, Tylko niech Ten co Bedzie Kierowcom Planowac Zadania ,Weżmie pod Uwagę że To Są Ludzie , Panie Planisto z MPK KraŚnik
akurat w małym mieście jak Kraśnik autobus elektryczny może się sprawdzić. Wystarczy ładowarka przy Racławickiej i w siedzibie MPK. Jeździ cicho, nie kopci. Czy ma też sens finansowy tego nie wiem.
A czy ma WiFi?
A co, twoich rodziców nie stać, na własne ?