Zbierają fundusze na budowę Nowego Poloneza w skali 1:1. Jesteśmy partnerem projektu

Nowy Polonez wkroczył właśnie na kolejny etap swojej działalności. Pomysłodawcy ogłosili zbiórkę internetową, po której planują utworzyć pełnowymiarowy model 1:1 dla celów prezentacyjnych.

Jeśli jesteś fanem motoryzacji możesz wesprzeć finansowo budowę Nowego Poloneza. Rozpoczął się właśnie pierwszy etap zbiórki darowizn na I etap prac nad pojazdem. Oto szczegóły pierwszego kroku do stworzenia nowego Poloneza:

Etap I będzie trwał od 09.05.2016 do 20.09.2016 i obejmie:
– zbiórkę darowizn na cele opisane w etapie (+20 000 zł),
– skorygowanie elementów karoserii w programie 3D do skali 1:1 przez wykwalifikowanych inżynierów a następnie oddanie ich do produkcji metodą druku 3D z materiałów najwyższej jakości.
– oddanie elementów projektu pod nadzór techniczny i montażem modelu w jedną całość,
– zakup z pozostałych funduszy niezbędnych przedmiotów dla promocji projektu (rollupy, stoiliki, ulotki, wizytówki, plakaty i innych narzędzi niezbędnych do celów promocyjnych projektu),
– zorganizowanie konferencji mającej na celu przedstawienie szczegółowych statystyk – w tym wydanych funduszy; formie wszystkich dotychczasowych współprac zawiązanych przez projekt, oraz jednocześnie powołanie Stowarzyszenia mającego na celu gromadzenie fanów projektu z całej Polski (cel stowarzyszenia: budowanie pozytywnej opinii projektu wśród społeczeństwa w myśl twórców projektu, oraz zapewnienie stałego lokum stowarzyszenia na potrzeby związane z realizacją projektu przez twórców – stowarzyszenie będzie pełnić funkcję zabezpieczenia projektu- wstępny status zostanie opublikowany najpóźniej 2 tygodnie przed konferencją).

Do piątku na koncie projektu było nieco ponad 1000 zł. Jak mówią pomysłodawcy budowy Nowego Poloneza wspierają ich ludzie z całego kraju. My jako partnerzy projektu zachęcamy Was do wspólnego budowania Nowego Poloneza o wparcie projektu symboliczną złotówką.

Szczegóły akcji na stronie http://www.polonez2015.pl/
Informacja dotycząca wpłat na projekt http://www.polonez2015.pl/wsparcie.php

Za każdą formę wsparcia pomysłodawcy projektu oferują nagrody.

 


 

2016-05-14 08:46:29
(fot. wideo Nowy Polonez)

Zobacz również

19 komentarzy

  1. hahaha
    jak będzie równie „piękny” jak syrenka to niech sobie darują i pozwolą robić auta Niemcom, Tylko wstyd później

    • Tylko po kiego grzyba robią klon nowego passata? Przecież cały pas przedni jest skopiowany w 100% z nowego modelu wieśwagena…. Naprawdę nie stać „projektantów” na odrobinę inwencji tylko muszą ściągać gotowca? Wtedy na pewno nikt tego nie kupi

      • nemo- piszesz wieswagena to co masz na mysli? nie stac cie na takie auto, a gdybys dostal za darmo to pylbys jak pan… zachowaj te glupie dopiski dla siebie

  2. Kolego 8888 z ciebie jest Niemiec

  3. recydywa, nie jestem z Niemiec, co nie stoi na przeszkodzie obiekrtwnej ocenie naszej rodzimej motoryzacji. Nie będę na siłę zachwycał się shitem, zobacz sobie na youtube syrenkę, zwróć uwagę na estetykę, linię dachu oraz nadwozia, uszczelki oraz… cenę…

  4. Nawet jak ulepią ten prototyp, to jakie są szanse na wdrożenie do produkcji ? I co to ma wspólnego z polonezem poza nazwą ? Dobitnym przykładem syrena z Kutna która powstaje dobre 5 lat i zbudowali jedynie kilka egzemplarzy prototypowych…

  5. Brakuje auta podciwego jak Mercedesa 124 lub audi 80/100, ktoś powie tamta epoka. Ja takie auto bym nabył i wielu innych. Tylko macki zachodniego lobby na to nie pozwolą.

    • Przenieś się ze wsi do miasta to może zmienisz swój sposób patrzenia na samochody. No chyba ze patrzysz przez pryzmat funkcjonalności – „a to się panie zimnioki w bagażnik wsypało z pola, a to na disco pod remizje zajechało, a to świnioka przewiozło na bazarek”…

      • Ta i na wymianę żarówki do serwisu… jeśli nie zrobisz tego przez najbliższe 100km, samochód się wyłącza i jazda na lawecie do serwisu.. Niestety obecne samochody to puszki naszpikowane elektroniką, wadliwą elektroniką.

  6. Przód Passat CC tył Bmw – tak mi się skojarzyło wnętrze może toyota? Przebieg do 300tyś i generalny remont. Jak trafi do sprzedaży kiedyś.

  7. nie rozumiem tego punktu: „skorygowanie elementów karoserii w programie 3D do skali 1:1”. Z tego co mi wiadomo w programach cad projektuje się od razu 1:1.

  8. „To jest miś na miarę naszych możliwości. My tym misiem otwieramy oczy niedowiarkom! Mówimy: to jest nasz miś, przez nas zrobiony, i to nie jest nasze ostatnie słowo!”

    • „Ty wiesz, co my robimy tym misiem? My otwieramy oczy niedowiarkom. Patrzcie – mówimy – to nasze, przez nas wykonane i to nie jest nasze ostatnie słowo i nikt nie ma prawa się przyczepić, bo to jest miś społeczny, w oparciu o sześć instytucji, który sobie zgnije, do jesieni na świeżym powietrzu i co się wtedy zrobi?”

      Fajnie, że komuś się chce pobawić, ale wciskać kit, że coś z tego będzie to nieuczciwe wobec darczyńców.

      Najfajniej, że teraz im się powinna skarbówka do zadnich części ciała dobrać – publiczna zbiórka pieniędzy przed zarejestrowaniem stowarzyszenia i OPP? To kryminałem śmierdzi.

      • A jak było z arrinera Husaria? ?
        Nikt nie wierzył. A już jest wersja produkcyjna, a wersja torowa jest ostro testowana. Dajmy szansę

        • Widzisz – kolesie od Arrinery mieli od początku hajs, bo zajmowali się od lat karosowaniem replik. Nie prosili o jakieś śmieszne 20 tysięcy, bo mieli te pieniądze na start, szukali ludzi którzy zainwestują więcej w ich przedsięwzięcie (i biorąc pod uwagę PR-owy szum, który wokół siebie zrobili – udało im się).
          Zrobili sporo szumu, rozczulili wielu, wielu nie uwierzyło… ja im kibicowałem od początku… ale nie smarkali się o 20 tysięcy złotych. Spójrzmy prawdzie w oczy – żeby uruchomić małoseryjną produkcję samochodu na podwoziu zapożyczonym z czegoś innego trzeba kilkunastu milionów złotych najbiedniej (a powiedziałbym, że lepiej kilkuset), żeby rozpocząć produkcję samochodu od zera zaprojektowanego, trzeba kilku miliardów… a tutaj chłoptasie żebrać muszą o 20 tysięcy, bo nawet tyle nie mają.
          Sorry Winnetou – jeżeli chodzi o Arrinerę byłem sceptyczny, jeżeli chodzi o to, czy dadzą radę sami technologię opracować (nie dali, bazują na sprawdzonych na rynku rozwiązaniach), tutaj jestem święcie przekonany, że nawet nie wiedzą, na co się porwali.
          Zajrzyj na tę ich „stronę” i zobacz „twórców”. Ciekawe, dlaczego nie chwalą się wcześniejszymi dokonaniami projektowymi i biznesowymi?

  9. Na tym zdjęciu wygląda jakby był szerszy niż dłuższy 😛

    • Zgadzam się, to niestety częsta przypadłość prezentowania prototypów samochodów:
      na wystawach pokazowych zawsze mają większe felgi (a co za tym idzie większe wnęki na koła w karoserii), szersze ogumienie, są wizualnie szersze i wyglądają bardziej agresywnie, a jak przyjdzie to seryjnej produkcji to wszystko jest zmniejszane…. niestety.
      Nawet to zdjęcie pokazuje, że szerszy i niższy pojazd wygląda zawsze fajniej.
      „Zwężonego” pojazdu nikt nie pokazuje, bo wygląda wtedy śmiesznie 🙂

  10. Wygląda jak Passat 😛

  11. Poloneza czas zacząć – rzekła rdza do rdzy. 🙂

Pracapraca.lublin112.pl

    Kursy walut

    • USD 3.7302zł 0.48%
    • GBP 4.8906zł 0.23%
    • EUR 4.2966zł 0.07%
    • CHF 3.7543zł 0.23%

    Polub nas

    Materiały wideo

    Centymetry od zderzenia i idealny komentarz radiowy (wideo)
    W kilkanaście sekund ukradli dwa rowery o wartości 35 tys. złotych (wideo)
    Briefing prasowy prezydenta Lublina i przedstawiciela policji po Marszu Równości (wideo)
    Lublin w jesiennej scenerii (NAGRANIE Z DRONA)
    Oświadczenie Krzysztofa Żuka dotyczące zgromadzeń w dniu 13 października (wideo)

    Co? Gdzie? Kiedy?

    Dzień Otwarty Targów Ochrony Granic „GRANICE” już 25 października. Wstęp wolny!
    Chcesz poczuć się jak w wehikule czasu? W ostatni weekend października będzie to możliwe!
    W ten weekend nie możesz się nudzić! Sprawdź wydarzenia w Lublinie
    W Lublinie odbędzie się pokaz mody w wykonaniu seniorów
    W Szczuczkach upamiętnią masowy mord ludności polskiej dokonany przez hitlerowców
    x

    Szanowny Czytelniku!

    Pragniemy Cię poinformować, że nasza strona może dostosowywać treści do Twoich potrzeb. Aby to robić, potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie danych w celach personalizacji treści marketingowych, dzięki czemu otrzymujesz:

    Lepszą jakość strony. Możemy dostosowywać treści pasujące do poszczególnych grup odbiorców.

    Reklam jest mniej i są bardziej dopasowane do Twoich potrzeb. Dzięki reklamom finansujemy nasz rozwój, dzięki czemu nasz serwis nie wymaga opłat

    Twoje dane są u nas bezpieczne.Zgodę na przetwarzanie danych możesz wycofać w każdej chwili na stronie Polityka Prywatności.

    Klikając przycisk "Przejdź do serwisu" lub zamykając to okno za pomocą przycisku "x" wyrażasz zgodę na przetwarzanie, w tym profilowanie* przez ITLU sp z o.o. oraz naszych Partnerów, Twoich danych danych osobowych zapisanych w plikach cookies i im podobnych technologiach stosowanych w Serwisach przez ITLU sp. z o.o. i Partnerów w celu marketingowym, obejmującym analitykę w celach marketingowych oraz wyświetlanie spersonalizowanych ofert, reklam i innych usług.

    Pamiętaj, możesz w każdej chwili nie wyrazić zgody lub cofnąć zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.

    Informujemy także, że poprzez korzystanie z tego Serwisu bez zmiany ustawień Twojego oprogramowania/przeglądarki wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies i im podobnych technologii w Twoim urządzeniu końcowym oraz na korzystanie z informacji w nich zapisanych w celach dopasowania treści i reklam. Więcej przeczytasz w naszej Polityce Prywatności.

    Kto jest administratorem danych osobowych?

    Administratorem Twoich danych osobowych będziemy my, tj. spółka ITLU Sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie oraz nasi Partnerzy (reklamodawcy).

    Szczegółowe informacje na temat celów przetwarzania

    Twoje dane uzyskane w naszych Serwisach za pomocą plików cookies i im podobnych technologii będziemy przetwarzać, w tym profilować:

    • w naszych celach marketingowych polegających na dopasowaniu treści i reklam w naszych Serwisach i Internecie, w celach badań analitycznych w celach marketingowych, w celach dokonywania analiz i badania ruchu na stronach, w celu zapewnienia bezpieczeństwa naszych usług, w celu dochodzenia praw i roszczeń (podstawa: nasz prawnie uzasadniony interes),
    • w celach marketingowych naszych partnerów-reklamodawców, polegających na dopasowaniu treści i reklam w naszych Serwisach i Internecie, w celach badań analitycznych w celach marketingowych (podstawa: Twoja zgoda).

    Jeśli wyrazisz na to zgodę nasi Partnerzy będą przetwarzali, w tym też profilowali Twoje dane osobowe uzyskane w naszych Serwisach za pomocą plików cookies i im podobnych technologii w celach marketingowych polegających na dopasowaniu treści i reklam w naszych Serwisach i Internecie a także badań analitycznych w tych celach.

    Więcej przeczytasz w Polityce Prywatności.

    Twoje prawa

    Jeśli wyraziłeś zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych możesz ją zawsze cofnąć.

    Przysługuje Ci też prawo dostępu do Twoich danych, prawo do ich sprostowania, usuwania, prawo do przenoszenia danych, wyrażenia sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania. Przysługuje Ci także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym będzie Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Więcej na temat Twoich uprawnień przeczytasz tutaj.

    * Do przetwarzania wykorzystywane będą następujące dane: Twój adres IP, adres URL żądania, nazwa domeny, identyfikator urządzenia, typ przeglądarki, język przeglądarki, liczba kliknięć, ilość czasu spędzonego na poszczególnych stronach, data i godzina korzystania z Serwisu, typ i wersja systemu operacyjnego, rozdzielczość ekranu, dane zbierane w dziennikach serwera a także inne podobne informacje.