Kolejne zderzenia pojazdów na rondzie przy Makro. Przyczyna jak zawsze ta sama

Dwa samochody osobowe zderzyły się po południu na rondzie przy Makro w Lublinie. Były spore utrudnienia w ruchu.

Do zdarzenia doszło w czwartek około godziny 14 na rondzie Kasprzaka w Lublinie. Na skrzyżowaniu al. Witosa i ul. Krańcowej w Lublinie zderzyły się dwa samochody osobowe: nissan i volkswagen. Na miejscu interweniowała straż pożarna, zespół ratownictwa medycznego oraz policja.

Jak wstępnie ustalono, kierująca nissanem kobieta jechała od strony zamku. Wjeżdżając na skrzyżowanie wymusiła pierwszeństwo przejazdu na opuszczającym rondo volkswagenie. Doszło do zderzenia obu pojazdów.

Poszkodowanym osobom ratownicy medyczni udzielili pomocy na miejscu. Nikt nie doznał poważniejszych obrażeń ciała kwalifikujących do pobytu w szpitalu. Badanie alkomatem wykazało, że obie kierujące były trzeźwe. Przez blisko godzinę występowały spore utrudnienia w ruchu.

60

(fot. lublin112)
2018-02-22 16:54:51

Zobacz również

32 komentarze

  1. sami ślepcy tamtędy jeżdżą?

    • Tępaki nauczcie się jeździć na rondach bo jak nie to na każdym powstaną światła i wtedy będzie się czekać czy coś jedzie czy nie.

  2. Któryś z nich był powolniakiem

  3. dwie kierując i rondo przy makro ?
    to musiało się tak skończyć 😉
    … a na żółtym słupku nawet etykiety nie zdążyły się pobrudzić od ostatniej wymiany

  4. Jak to się dzieje? Przecież jest tam wszystko jasne i przejrzyste, a ciągle dochodzi do kolizji. Czy ludzie nie znają przepisów? Przecież to zwykłe rondo. Nie jakieś bardzo skomplikowane skrzyżowanie w jednej z największych metropolii na świecie.

  5. wy rządzącyyyy nie rozumiecie !!!!!! zawsze będą wypadki w tym miejscu dopóki nie wprowadzicie sygnalizacji …. PROSTE JAK BUDOWA …..

  6. Hehe …najlepiej by bylo zamknać wszystkie ulice w lublinie i puscić wszystkich przez to rondo …moze by się trochę tych „niewidomych ” wyeliminowalo

  7. A,B,C,D,E........

    Co wy opowiadacie jakie to rondo to hańba dla skrzyżowań o ruchu okrężnym ten twór Lubelskich organizatorów ruchu nie ma nic wspólnego z rondem. Dzięki tak głupiej interpretacji prawa o ruchu drogowym tam zawsze będą kolizje. Poczytajcie sobie co oznacza termin RONDO (skrzyżowanie o ruchu okrężnym)

  8. A,B,C,D,E........

    Nazwałbym to „rondo” skrzyżowaniem z niedorozwiniętą wysepką
    Pozdrawiam Expertów Ruchu Drogowego

    • A.B….. możesz podać przykład idealnego według Ciebie ronda . Zwyczajnie nie wiem o co ci chodzi. Rondo jak rondo. Szybko przez nie nie przejedziesz z racji ograniczonej widoczności.
      P.S. Czemu tam nie ma kamer monitoringu – materiał instruktażowy idealny.

      • A,B,C,D,E........

        Grzech tu nie chodzi o przykład idealnego skrzyżowania ale o fakt że to skrzyżowanie nie jest ruchem okręznym
        a ruch okrężny w takich przypadkach wprowadza sie niejako dla wymuszenia przez uczestników zmniejszenia prędkości poprzez właśnie uniemożliwienie jazdy na wprost. Przyznasz że gdyby tam był prawdziwy ruch okrężny byłoby bezpieczniej.

        • Nie rozumiem o co chodzi, dojeżdżasz masz znak stop, ustąp pierwszeństwa i nie masz wyjścia tylko robisz to.

      • Może ja postaram się wytlumaczyć termin „idealne rondo”. Wyspa na środku- fi nie mniej niż 100m, Na niej usypana góra wysokości 50m aby nie było widać co się za nią znajduje. Wszystkie pasy dróg dojazdowych (w tym przypadku po 3) zwężone do jednego.
        Na usypanej górze można postawić np pomnik, ale w tej sprawie nie chodzi chyba o politykę.
        Szerokiej drogi.

    • Czyli teraz to Ty będziesz dowolnie sobie interpretował co dla Ciebie jest rondem a co nie?… Może to Ty walisz tam te dzwony?

  9. Rany Julek – spójrzcie lepiej jaka mocna ta micra. Chłodnica wygląda na całą choć auto obrane ze zderzaka. Aż ciepło pomyślałem o stojącym niedaleko gt-rze, mimo, że ma kilka lat.

  10. Czy ma ktoś może więcej zdjęc z tego wypadku?

  11. Ma ktoś więcej zdjęć? Pilne

  12. Codziennie przejeżdżam przez to rondo kilka razy. Nie mam pojęcia co w nim jest skomplikowanego, ze dzień w dzień jest tam stłuczka…trzeba być naprawdę słabym kierowca żeby nie umieć przez nie przejechać.

    • To rondo jest po prostu za szybkie, zbyt obszerne, jadąc od strony zamku, zatrzymując się i ponownie ruszając, zanim dojedziemy do środka ronda (szczególnie jak jest mokro) to ktoś szybki kto jest na nim i nie widzieliśmy go ruszając zdąży w nas przywalić.
      Gdyby eksperymentalnie położyć na nim muldy ograniczające prędkość do powiedzmy 30km/h to daje głowę że żadnych wypadków by nie było.

      • Jak próbuję to rondo szybko przejechać, to się zawsze kończy żółtą ikonką ESP na desce rozdzielczej.
        Nawierzchnia jest tam tak fatalna, że nie da się pokonać ronda szybko skręcając.
        A jadącego przez rondo na wprost ktoś wjeżdżający na to rondo winien chyba zauważyć… pod warunkiem, że patrzy i obserwuje. Po to mają jadący od Zamku i od Felicity „STOP”, żeby sobie popatrzyli.

  13. jak się nie wie co znaczy trójkącik odwrócony to pokonanie tego skrzyżowania/ ronda tak się niestety kończy

    • A,B,C,D,E........

      Ad: lol to co oznacza ten trójkącik o którym piszesz znają wszyscy kierowcy tylko jest spora grupa prawdopodobnie kierowców w Twoim wieku wielkich ignorantów,którzy maja go za nic i dlatego dla takich trzeba budować fortyfikacje żeby wymusić odpowiednia zachowanie dla ich samych bezpieczeństwa i żeby nie daj Boże nie krzywdzili swoją arogancja i bezmyślnoscia innych

  14. Ja do tego ronda mam tylko to zastrzeżenie, że przy mocniejszym depnięciu gazu przy wjeździe bywa zbyt śliskie.
    Poza tym bardzo drobnym problemem który rozwiązuje sprzęgło i mniej gazu wszystko tam jest ok.

    Jak miernoty nie umieją zwolnić przed wjazdem i się rozejrzeć to niech płacą.

    Jeżdżę tamtędy już kilka lat codziennie i nigdy nie miałem żadnych problemów, poza tym, że 2 razy jakiś cwaniak mnie strąbił, że śmiałem się prawie zatrzymać na stopie.

    • To nawet nie o to chodzi, że ślisko, tylko przy wjeździe na rondo jest przełamanie drogi i przednie koła trzymają się drogi już tylko dzięki amortyzatorom bo brak nacisku osi na drogę, i przednionapędowe samochody mają problem.

  15. Zabrac prawo jazdy z miejsca ! Tej z nissana

  16. Namalowac na jezdnia duze znaki stop.

  17. Radni miasta poddam Wam pomysl abyscie zmienili Rondo pilota Kasprzaka na ” Rondo Codziennych Zdarzen „

Pracapraca.lublin112.pl

    Kursy walut

    • USD 3.7739zł -0.51%
    • GBP 4.7787zł 0.49%
    • EUR 4.2937zł -0.13%
    • CHF 3.8036zł -0.41%

    Polub nas

    Materiały wideo

    Skręcała w prawo, zderzyła się z rowerzystą (wideo)
    Tak budowali Maszt Niepodległości. Zobacz timelapse z prac na rondzie im. Romana Dmowskiego
    Lublin/Zamość. Obchody 100. rocznicy odzyskania niepodległości (wideo)
    Kolizja dwóch aut na ul. Głębokiej. Jednemu kierowcy się śpieszyło, drugi nie zachował ostrożności (wideo)
    Przejeżdżał rowerem po przejściu, potrącił go samochód. Zobacz moment wypadku (wideo)

    Co? Gdzie? Kiedy?

    Kiermasz Bożonarodzeniowy Podmiotów Ekonomii Społecznej
    Masz dużo czasu w weekend? Sprawdź przegląd wydarzeń w Lublinie
    W sobotę kolejne bieganie nad Zalewem Zemborzyckim. Odbędzie się trzecia edycja CITY TRAIL
    W piątek w Lublinie odbędzie się Marsz „Odzyskać Noc”
    W czwartek rozpoczyna się w Lublinie Festiwal Bożego Narodzenia [PROGRAM]
    x

    Szanowny Czytelniku!

    Pragniemy Cię poinformować, że nasza strona może dostosowywać treści do Twoich potrzeb. Aby to robić, potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie danych w celach personalizacji treści marketingowych, dzięki czemu otrzymujesz:

    Lepszą jakość strony. Możemy dostosowywać treści pasujące do poszczególnych grup odbiorców.

    Reklam jest mniej i są bardziej dopasowane do Twoich potrzeb. Dzięki reklamom finansujemy nasz rozwój, dzięki czemu nasz serwis nie wymaga opłat

    Twoje dane są u nas bezpieczne.Zgodę na przetwarzanie danych możesz wycofać w każdej chwili na stronie Polityka Prywatności.

    Klikając przycisk "Przejdź do serwisu" lub zamykając to okno za pomocą przycisku "x" wyrażasz zgodę na przetwarzanie, w tym profilowanie* przez ITLU sp z o.o. oraz naszych Partnerów, Twoich danych danych osobowych zapisanych w plikach cookies i im podobnych technologiach stosowanych w Serwisach przez ITLU sp. z o.o. i Partnerów w celu marketingowym, obejmującym analitykę w celach marketingowych oraz wyświetlanie spersonalizowanych ofert, reklam i innych usług.

    Pamiętaj, możesz w każdej chwili nie wyrazić zgody lub cofnąć zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.

    Informujemy także, że poprzez korzystanie z tego Serwisu bez zmiany ustawień Twojego oprogramowania/przeglądarki wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies i im podobnych technologii w Twoim urządzeniu końcowym oraz na korzystanie z informacji w nich zapisanych w celach dopasowania treści i reklam. Więcej przeczytasz w naszej Polityce Prywatności.

    Kto jest administratorem danych osobowych?

    Administratorem Twoich danych osobowych będziemy my, tj. spółka ITLU Sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie oraz nasi Partnerzy (reklamodawcy).

    Szczegółowe informacje na temat celów przetwarzania

    Twoje dane uzyskane w naszych Serwisach za pomocą plików cookies i im podobnych technologii będziemy przetwarzać, w tym profilować:

    • w naszych celach marketingowych polegających na dopasowaniu treści i reklam w naszych Serwisach i Internecie, w celach badań analitycznych w celach marketingowych, w celach dokonywania analiz i badania ruchu na stronach, w celu zapewnienia bezpieczeństwa naszych usług, w celu dochodzenia praw i roszczeń (podstawa: nasz prawnie uzasadniony interes),
    • w celach marketingowych naszych partnerów-reklamodawców, polegających na dopasowaniu treści i reklam w naszych Serwisach i Internecie, w celach badań analitycznych w celach marketingowych (podstawa: Twoja zgoda).

    Jeśli wyrazisz na to zgodę nasi Partnerzy będą przetwarzali, w tym też profilowali Twoje dane osobowe uzyskane w naszych Serwisach za pomocą plików cookies i im podobnych technologii w celach marketingowych polegających na dopasowaniu treści i reklam w naszych Serwisach i Internecie a także badań analitycznych w tych celach.

    Więcej przeczytasz w Polityce Prywatności.

    Twoje prawa

    Jeśli wyraziłeś zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych możesz ją zawsze cofnąć.

    Przysługuje Ci też prawo dostępu do Twoich danych, prawo do ich sprostowania, usuwania, prawo do przenoszenia danych, wyrażenia sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania. Przysługuje Ci także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym będzie Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Więcej na temat Twoich uprawnień przeczytasz tutaj.

    * Do przetwarzania wykorzystywane będą następujące dane: Twój adres IP, adres URL żądania, nazwa domeny, identyfikator urządzenia, typ przeglądarki, język przeglądarki, liczba kliknięć, ilość czasu spędzonego na poszczególnych stronach, data i godzina korzystania z Serwisu, typ i wersja systemu operacyjnego, rozdzielczość ekranu, dane zbierane w dziennikach serwera a także inne podobne informacje.