Al. Tysiąclecia: Audi uderzyło w barierki na pasie zieleni. Auto wypadło na przeciwległy pas

W poniedziałek rano na al. Tysiąclecia audi uderzyło w barierki na pasie zieleni. Pojazd przebił metalową konstrukcję i znalazł się na przeciwległym pasie ruchu.

Do zdarzenia doszło w poniedziałek około godziny 8 na al. Tysiąclecia, na wysokości młyna Krauzego. Kierujący pojazdem marki Audi, jadąc od strony Świdnika, na łuku drogi stracił panowanie nad pojazdem, który następnie uderzył w metalowe barierki na pasie zieleni i znalazł się na przeciwległym pasie ruchu.

W rejonie zdarzenia występują spore utrudnienia w ruchu. Jeden pas w kierunku Świdnika jest częściowo nieprzejezdny. Jak nam przekazano w zdarzeniu nikt nie ucierpiał.

 

2017-10-23 08:15:14
(fot. wideo Łukasz i Kami, lublin112.pl)

Zobacz również

65 komentarzy

  1. Czyżby spojler zawiódł i nie docisną tylej j osi ?

  2. Kolejny „artysta”, którego pokonał tamten łuk.

  3. Ten łuk oddziela mężczyzn od chłopców (ewentualnie: kobiety od dziewczynek :)) A tak na serio, kolejny szybki i wściekły?

  4. Łuki som wszendzie. #facepalm

  5. Kolejny mądrala wyjechał na ulice zanim nauczył się jeździć.

  6. „Amor tak trafnie, dobrał i cel i łuk” 🙂

  7. Czyżby zły stan techniczny samochodu doprowadził do wypadku?

  8. chciałbym zobaczyć ostatnie wyniki badania amorów w tym ałdi…

    • A co zmieniaja amortyzatory na gladkiej nawierzchni? Tutaj gokard by najszybciej pojechal a on nie ma amortyzatorow.

      • Nieeee, no nic nie zmieniają. No tak, zapomniałem. Na całym zachodzie przecież drogi są jak to nazywasz GŁADKIE i tam samochody nie mają amortyzatorów.

      • Gokard jest sztywny, a samochód ma sprężyny. Rozumiesz różnicę?

        • lepsze citroeny nie mają 😛

        • Oj synkowie… jak widać, nie macie o tym najzieleńszego pojęcia. Dobra, niech będzie wasze…. z niewiadomych przyczyn stracił panowanie nad pojazdem, WINA INŻYNIERÓW Z AŁDi 😉

          • Kupujcie dobre opony

            amortyzatory tutaj nie mają znaczenia przynajmniej w tym przypadku, tam jest gładki asfalt i amortyzatory czy sprężyny tam praktycznie nie pracują,
            czynniki jakie mają wpływ to, nawierzchnia, opony, prędkość i manewry kierowcy, jak kierowca zbyt gwałtownie skręcił to nic dziwnego że wpadł w poślizg a pewnie zbyt gwałtownie go obróciło bo jechał szybko, było mokro, opony nie takie dobre poza tym jest jesień i syf z liści zalega na drogach.

          • Amortyzatory nic nie mają? A wiesz że amortyzatory mają duży wpływ na przechył pojazdu na zakręcie i powstające siły odśrodkowe podczas jazdy na łuku wynoszą auto na zewnętrzną? A czy wiesz, że przyhamowanie na mokrej nawierzchni na łuku, powoduje nurkowanie przodu i zwiekszenie nacisku na oś przednią , co powoduje zwiększenie przyczepności tej osi, i automatycznie odciążenie osi tylnej i zmniejszenie jej przyczepności, co w połączeniu z siłą odśrodkową i zwalonymi amortyzatorami powoduje wysunięcie tyłu auta na zewnętrzną stronę, czyli uślizg tylnej osi??!! Wiesz o czymś takim? A żebyś miał najlepsze opony, to przy prędkości nawet 70km/h jesteś w stanie tak puścić auta na gównianych amorach!! Sam tak kiedyś próbowałem zrobić na śniegu na parkingu i robiłem to bez najmniejszego problemu i latałem bokiem FWD bez zaciągania ręcznego. W takim przypadku, kierowca zamiast naciskać hamulec , jak czół że coś się dzieje z autem, powinien ratować się redukcją i nagłym przyśpieszaniem , ewentualnie dalszych korekt próbować nadrabiać rękawem 🙂 Ale tacy co zwalają winę na opony , nie mają zielonego pojęcia o jeździe samochodem i extremalnych sytuacjach. Ale co zrobić, jak się jest miszczem prostej i nie trenuje się zachowania samochodu na śliskiej nawierzchni !!

  9. Dla tych, którzy chętnie tu pieprzą, że każdemu się może zdarzyć…
    To prawda, ale jakoś tak się dziwnie składa, że najczęściej zdarza się durniom

  10. Niestety, jest to miejsce dosyć wypadkowe/kolizyjne. Jest łuk, jest ograniczenie do 70 km/h, jest przejście dla pieszych, a zbyt wielu kierowców jeździ tam znacznie przekraczając dopuszczalną prędkość. A dziś mokro i się „miszcz” nie wyrobił na łuku! Szczęście, że nie uszkodził innego auta. Mam nadzieję, że nie szybko wyklepie swoje „ałdi” i oczywiście, że poniesie koszty naprawy barierek.

  11. Hmm jakoś niedawno tez to samo bylo…

    • Ale od tamtego”jakoś niedawno” do dziś przejechał tamtędy pewnie tysiące aut – dla nich łuk buł dobrze wyprofilowany, akurat im posypali i wyrabiali się na nim przy przepisowych 70/h, aż tu nagle dwóm cepom i zakręt zbyt ostry, źle wyprofilowany, ślisko jak cholera, a nikt łopateczki piaseczku nie sypnął.
      No i ta szybkość – kto to widział żeby jakiś tam ograniczeń przestrzegać do 70.
      To ja sie, agentka towarzyska, pytam: co jest nie tak z tymi dwoma, skoro tysiącom jest OK?

      • Kupujcie dobre opony

        tam na pewno jest ograniczenie do 70 czy 50? znak nie jest dopiero za przejściem?

        • 70km/h , jeżdżę szybciej i nic się nie dzieje, ale na suchym do złotówki maksymalnie na, mokrym jadąc 70-75 też nic się nie dzieje na całej długości trasy 🙂 Tak, że nie rozumiem, jak można wypaść na tym łuku, czy pod Makro pod wiaduktem, ewentualnie jadąc 50-60km/h na Diamentowej, też się nie da, no chyba że brak umiejętności , hamowanie na łuku, zrypane amortyzatory lub całkiem łysa , lub twarda ze starości opona. To są przyczyny, a nie wina zakrętu!!

        • 70. Znak jest przed łukiem.

  12. Kierować nauczyli… z jeżdżeniem już gorzej

    • Absolwent Wyższej Szkoły Szczerzenia Zębów w Uśmiechu

      A niedawno, przy innej „ofierze” tłumaczyłem jak komu dobremu:
      Samochód (każdej marki i ceny) jest dobrym sługą, a złym panem…
      Więc jak już zaczynasz nad nim „panować” to nie oddawaj tego panowania słudze, a do chaty dotrzesz cały i zdrów.

  13. Kupi ałdi to myśli że od razu jeździć umie.

  14. Łyse opony .albo z bardzo dobrym bieżnikiem sprowadzane z Niemiec ośmioletnie.

  15. ty jestes 8 latek to audi ma 22 -25 lat kto to do ruchu dopuszcza powiniii wycowac wszystkie samochody powyżej 20 lat i koniec i tak taryla ulgowa ze do 20 !! a nie później wypadki plac i lament ,ile kasy idzie za wypadki drogowe to się w glowie wam nie miesci

    • To ałdi jeszcze by 20 pojeździło i nie byłoby problemu, taki to panzerwagen. Niestety większość jełopów jeździ na g*wno oponach ze szrotu, które są jak z plastiku i jak spadnie deszcz, to o jakiejkolwiek przyczepności nie może być mowy.

    • …do 20 lat..? A czym się różni 19 letni grat od 20 letniego ? Auto po 12 latach eksploatacji powinno być zezłomowane . Wersja dla ubogich : kupić 10 letnie auto , pojeżdzić 2 lata i zezłomować . I ponownie ten sam wariant .

      • Bzdury pleciesz. Można mieć zadbany, 20-letni samochód, który jest lepszy i mniej awaryjny od 5-letniego współczesnego shitu.

      • Kolego, to Audi w dobrych rękach spokojnie przeżyłoby jeszcze wiele lat i nie trzeba byłoby go złomować…

      • Kupujcie dobre opony

        Ty powinieneś zostać zezłomowany, nowe nie znaczy lepsze. Starsze samochody czy z lat 50 tych czy np 80-90 mają więcej charakteru i są bardziej wartościowe niż ponad 50% tego shitu co się teraz produkuje.

    • To kierowcy powodują wypadki i wiek auta nie ma tu znaczenia.

    • Wyjaśnij mi proszę co ma wiek auta do stanu technicznego? Uważasz, że sprowadzony 5 – latek gdzie przynajmniej jedna ćwiara jest wspawana i innego bitka jest lepszy? A może auto po leasingu, 4 lata, tylko 200 tyś. naganiane? Wiesz jak są naprawiane i serwisowane auta w leasingu? Po kosztach, po 40 tyś. zamiast wymienić bijące tarcze na nowe jak zalecił serwis, przychodzi info aby nie wymieniać, przetoczyć i założyć stare klocki… a jak już idzie auto na handel , szkoda słów…

      Znam auta 15 – 20 letnie w dużo lepszym stanie technicznym gdzie właściciel nie oszczędza na serwisie, niż te 5 – 8 letnie „serwisowane”.

      Wierz mi, przerabiam trzeci leasing, wcale nie jest tak kolorowo, a już te igły za którymi niemiec dzwoni posłuchać silnika to całkiem kosmos…

    • brednie wypisujesz, ponieważ te sprzęty nie rdzewieją to kupujesz nowe drążki, końcówki kierownicze, wahacze, sworznie, 4 amortyzatory, 4 nowe opony, na koniec geometria, razem za góra 2 tys. i będzie się prowadził jak nowy.

  16. Gość ma łysinkę, w takim wieku tak się dać podejść przez zdradziecki łuk 🙂 Dobrze że nie ma tam drzew bo to by była ich wina.

    • Dobrze, że trafił w barierki, jakby tam był słup, nie byłoby tak miło.

      • Cymbałom nie powinno być miło. Zagęścić latarnie i drzew dosadzić. Postawić betonowe zapory, by solidnych rozmiarów nabrały i w razie potrzeby, zatrzymały pędziwiatra.

  17. albo samochodami powyżej 20 lat mogą jezdzic tylko kierowcy powyżej 70 lat. oczywiście kierując a nie ze samochod stoji na starego a młody jezdzi.ze względu na to ze kierowcy po wyżej 7- lat nie szarzuja ,albo powinno być tak ze kto ma samochod powyżej 20 lat i przekroczy gdzie kolwiek 70 km/h traci prawojazdy na 3 lata .max 70 można by takim samochodem jezdzic a nie jezdza gratami typu audi 80 czy omega albo stare bmw i rozbijają niewinnych kierowcow i często robia kalekow !!! projekt zglosze i zbiore 100.000 podpisow

    • W swoim genialnym wywodzie nie uwzględniłeś dni parzystych i nieparzystych, oraz końcówek numeru rejestracyjnego w zależności od temperatury otoczenia.

    • Zdaj prawko kup samochód a potem napisz komentarz

      • Zdaj prawko??? o czym ty mówisz. Przecież powszechnie jest wiadomo że tzw. kurs na prawo jazdy uczy JEDYNIE ZDANIA EGZAMINU, za grosz nie uczy czegokolwiek innego, żadnych podstaw fizyki, wyobraźni, jakiegokolwiek przewidywania, powściągliwości, pokory (dla fizyki, dla warunków atmosferycznych …) i tak można by wymieniać długo długo. Jak jedzie się 90-100 wylotem na Wawę i jest się wyprzedzanym właśnie przez takich, którzy „mają prawko” bo zdali egzamin, to można czuć się jak na zawodach paintballa – trafi cię albo nie trafi. Albo łosie, którzy w lewo (np. na drodze na Nałęczów) skręcają spod prawej krawędzi albo w prawo prawie z linii środkowej – no nikt mi nie powie że wszyscy całe życie ciągali traktorem 2 przyczepy (nie powiem z czym 🙂 ). Ot takie to przemyślenia …. liczbą samochodów może i doganiamy Europę, ale rozumkiem – uuu, daleko jeszcze.

        • Albo jazda na zderzaku…. czy ci panowie „od amortyzatorów” mają choćby najzieleńsze pojęcie ile metrów samochód przejeżdża w ciągu sekundy przy prędkości 70 czy 90 km/h ? i jak będzie wyglądać piękny dzwon jak ten z przodu tylko lekko dotknie hamulca a jełop z tyłu jechał tak, że w lusterku nawet jego świateł nie widać? No ale przecież mam prawko, mam konie mechaniczne, więc se jade 🙂

        • W lewo od prawej krawędzi… Hmm… Wczoraj to samo było na wyjazdówce w kierunku Lubartowa. Jakiś łoś z rejestracją LUcośtam przed samą IKEĄ, już po przekroczeniu linii świateł, nagle postanowił skręcić w ulicę w lewo z prawego pasa… Zablokował pas, bo nie mógł przeciąć dwóch kolejnych. Rozumek niektórych opuszcza w momencie wsiadania za kierownicę…

    • Mało który dureń tu większą głupotę napisał.

  18. Bimmer gdzie jesteś?? Wypowiedz sie! Czekamy z niecierpliwością na twój komentarz jak na nowy odcinek Mody na Sukces . Odezwij się! Pilz!

  19. Jemu można, bo to przecież Audi a nie BMW.

  20. jak mój brat jedzie swoja bema 5 to aby swista i problemu nie ma w zakrętach..

  21. i co z tego ze ma wspawana cwiare jak ma 5 lat i zawieszenie perfekcyjne co ma jedno do drugiego ?? chlopie liczy się bezpieczeństwo a nie czy malowany malowany jest prawie każdy ,5 letni przynajmniej nie peknie w pol na drodze jak ten twój 20 letni audicz!! mysl

  22. Od kieliszka Karol? Wspawany ma perfekcyjne zawieszenie? tylko tak przypadkiem cztery ślady zostawia?

  23. ooo dawno się w tym miejscu nic nie działo

  24. co za znawcy kto ile prawo jazdy ma. prawda by was zaskoczyła. 99% z was nie ma tyle doświadczenia co ten kierowca!!

  25. Czytam komentarze i oczom nie wierzę …nie ma irasa z jego nudnym jak flaki z olejem „znowu ałdi” …czyżby zrozumiał swoją chorobę i podjął leczenie ?

  26. Wypadek miał miejsce dokładnie o 16.10 w NIEDZIELĘ. byłam świadkiem stojąc na przystanku autobusowym PKS. Prowadzący miał uszkodzone lewe ramię i rzeczywiście spore utrudnienia na pasie powstaly.

    • Chyba pani zdarzenia pomyliła. W niedzielę to była kolizja na wysokości zamku. A to było zdarzenie przed wiaduktem przy młynie Krauzego.

      W niedzielę w kolizji brały udział trzy pojazdy 1 uderzył w barierki. Tutaj brało udział 1 pojazd marki Audi.

    • TEN wypadek był koło młyna Krauzego (widać go nawet na jednej fotce). Tam, droga pani, nie ma przystanku autobusowego – ani PKS, ani MPK,ani żadnego innego.

Pracapraca.lublin112.pl

    Kursy walut

    • USD 3.7601zł 0.8%
    • GBP 4.9014zł 0.22%
    • EUR 4.3049zł 0.19%
    • CHF 3.7746zł 0.54%

    Polub nas

    Materiały wideo

    Do godziny 17 swoje głosy oddało 41,65 % uprawnionych (wideo)
    Zablokował ruch na skrzyżowaniu, bo musiał skręcić w lewo ze środkowego pasa (wideo)
    Centymetry od zderzenia i idealny komentarz radiowy (wideo)
    W kilkanaście sekund ukradli dwa rowery o wartości 35 tys. złotych (wideo)
    Briefing prasowy prezydenta Lublina i przedstawiciela policji po Marszu Równości (wideo)

    Co? Gdzie? Kiedy?

    Zbiórka na rzecz „Lubelskiego Animalsa” podczas meczu Motoru z Chełmianką
    W Lublinie odbędzie się gala B.ILO Boxing Night. Mamy dla Was wejściówki!
    Dzień Otwarty Targów Ochrony Granic „GRANICE” już 25 października. Wstęp wolny!
    Chcesz poczuć się jak w wehikule czasu? W ostatni weekend października będzie to możliwe!
    W ten weekend nie możesz się nudzić! Sprawdź wydarzenia w Lublinie
    x

    Szanowny Czytelniku!

    Pragniemy Cię poinformować, że nasza strona może dostosowywać treści do Twoich potrzeb. Aby to robić, potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie danych w celach personalizacji treści marketingowych, dzięki czemu otrzymujesz:

    Lepszą jakość strony. Możemy dostosowywać treści pasujące do poszczególnych grup odbiorców.

    Reklam jest mniej i są bardziej dopasowane do Twoich potrzeb. Dzięki reklamom finansujemy nasz rozwój, dzięki czemu nasz serwis nie wymaga opłat

    Twoje dane są u nas bezpieczne.Zgodę na przetwarzanie danych możesz wycofać w każdej chwili na stronie Polityka Prywatności.

    Klikając przycisk "Przejdź do serwisu" lub zamykając to okno za pomocą przycisku "x" wyrażasz zgodę na przetwarzanie, w tym profilowanie* przez ITLU sp z o.o. oraz naszych Partnerów, Twoich danych danych osobowych zapisanych w plikach cookies i im podobnych technologiach stosowanych w Serwisach przez ITLU sp. z o.o. i Partnerów w celu marketingowym, obejmującym analitykę w celach marketingowych oraz wyświetlanie spersonalizowanych ofert, reklam i innych usług.

    Pamiętaj, możesz w każdej chwili nie wyrazić zgody lub cofnąć zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.

    Informujemy także, że poprzez korzystanie z tego Serwisu bez zmiany ustawień Twojego oprogramowania/przeglądarki wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies i im podobnych technologii w Twoim urządzeniu końcowym oraz na korzystanie z informacji w nich zapisanych w celach dopasowania treści i reklam. Więcej przeczytasz w naszej Polityce Prywatności.

    Kto jest administratorem danych osobowych?

    Administratorem Twoich danych osobowych będziemy my, tj. spółka ITLU Sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie oraz nasi Partnerzy (reklamodawcy).

    Szczegółowe informacje na temat celów przetwarzania

    Twoje dane uzyskane w naszych Serwisach za pomocą plików cookies i im podobnych technologii będziemy przetwarzać, w tym profilować:

    • w naszych celach marketingowych polegających na dopasowaniu treści i reklam w naszych Serwisach i Internecie, w celach badań analitycznych w celach marketingowych, w celach dokonywania analiz i badania ruchu na stronach, w celu zapewnienia bezpieczeństwa naszych usług, w celu dochodzenia praw i roszczeń (podstawa: nasz prawnie uzasadniony interes),
    • w celach marketingowych naszych partnerów-reklamodawców, polegających na dopasowaniu treści i reklam w naszych Serwisach i Internecie, w celach badań analitycznych w celach marketingowych (podstawa: Twoja zgoda).

    Jeśli wyrazisz na to zgodę nasi Partnerzy będą przetwarzali, w tym też profilowali Twoje dane osobowe uzyskane w naszych Serwisach za pomocą plików cookies i im podobnych technologii w celach marketingowych polegających na dopasowaniu treści i reklam w naszych Serwisach i Internecie a także badań analitycznych w tych celach.

    Więcej przeczytasz w Polityce Prywatności.

    Twoje prawa

    Jeśli wyraziłeś zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych możesz ją zawsze cofnąć.

    Przysługuje Ci też prawo dostępu do Twoich danych, prawo do ich sprostowania, usuwania, prawo do przenoszenia danych, wyrażenia sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania. Przysługuje Ci także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym będzie Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Więcej na temat Twoich uprawnień przeczytasz tutaj.

    * Do przetwarzania wykorzystywane będą następujące dane: Twój adres IP, adres URL żądania, nazwa domeny, identyfikator urządzenia, typ przeglądarki, język przeglądarki, liczba kliknięć, ilość czasu spędzonego na poszczególnych stronach, data i godzina korzystania z Serwisu, typ i wersja systemu operacyjnego, rozdzielczość ekranu, dane zbierane w dziennikach serwera a także inne podobne informacje.