Środa, 08 maja 202408/05/2024
690 680 960
690 680 960

Zatrzymywali się przed skrzyżowaniem, wjechał w nich kierowca fiata. Wszystko nagrała kamera (zdjęcia, wideo)

Trzy pojazdy zderzyły się na al. Solidarności w Lublinie. Przebieg kolizji nagrała kamera zamontowana w stojącym nieopodal aucie. Na szczęście w zdarzeniu nikt nie został ranny.

15 komentarzy

  1. Cała wina tego od cytryny

  2. Durne prawo, a zatrzymywanie się na środku drogi z powodu zapalenia się jakiegoś głupiego światła to tylko powodowanie zagrożenia.

  3. Kolejny nadgorliwiec. W Lublinie nie ma działających rejestratorów wjazdu na czerwonym. Policja też włączyła to wykroczenie (przelot na wczesnym czerwonym) w poczet tych, których udaje, że nie widzi i nie podejmuje interwencji. Niedługo na wczesnym czerwonym tylko L-ki nie będą przejeżdżać. Radzę się tego nauczyć, jeżeli nie chcemy co tydzień oglądać obitego tyłu.

  4. Wróciłem właśnie z Austrii. Tam na skrzyżowaniach sterowanych sygnalizacją świetlną zanim światło zielone zmieni się na pomarańczowe, kilkakrotnie zaczyna świecić w sposób przerywany (3 razy miga). Dla każdego zbliżającego się do świateł oznacza to jedno: „kończy mi się możliwość wjazdu na skrzyżowanie, zdejmuję nogę z gazu”. Nigdy nie zauważyłem by podczas migania zielonego ktoś przyśpieszał, ale wszyscy grzecznie zwalniają i kiedy zapali się w końcu pomarańczowe, wszystkie samochody już stoją. Czy nie można by pilotażowo sprawdzić jak takie proste i logiczne rozwiązanie funkcjonowało by u nas? Jest to chyba nawet lepsze od stosowanych sekundników, które też są kwestionowane, jako nieprawilne. Rozwiązałoby to ogromny problem najechań i wjeżdżania na wczesnym/późnym pomarańczowym, o ochronie pieszych nie wspomnę. A ten ostani temat wobec mających się niebawem zmienić przepisów jest chyba bardzo palący. Co na to decydenci??

    • Żółte światło informuje o tym, że: „kończy mi się możliwość wjazdu na skrzyżowanie, zdejmuję nogę z gazu”.
      Tylko, że poganiacze odczytują to następująco: „kończy mi się możliwość wjazdu na skrzyżowanie, dodaj gazu”.

    • Sygnalizacja z 3 kolorami (właściwie to 4 sygnałami) jest wystarczająca. Dodawanie kolejnych kolorów nic nie zmieni. Ci, którzy „nie lubią” się zatrzymywać na żółtym, nie będą także zwalniać ani na migającym zielonym, ani na żadnym innym sygnale. Jedynie wysuwające się z jezdni stalowe zapory byłyby odpowiednie. Takie w Rosji przed przejazdami kolejowymi się stosuje. Z Rosji powinniśmy czerpać przykłady, bo ten sam poziom na drodze prezentujemy, a i niekiedy do Rosjanie mogliby poczuć się urażeni.

  5. Ciekawe czy światła stopu sprawne. Jeżeli nie, to nic innego nie brał bym pod uwagę, bo światłu muszą być sprawne. Co tam dziesiątki innych okoliczności. Wybiera się jeden (dogodny dla nas) paragraf i na nim opiera całą argumentację.

  6. ślepota nie boli

  7. Za skasowanie Audi na gnojówkę powinni dawać Virtutti Cebulari

    • Spokojnie. To się kupuje w czworopakach, czy tyle co na lawetę wejdzie. Jeden w rowie, drugi na drzewie. A jakoś dojechać (właściwie to: dolecieć) trzeba, więc bierze się zapasowe z podwórza. Dopiero za hatricka dawał bym Vietutti Cebulari.

  8. zarobił ten ałdik trochę w zadek

  9. Ale widać na tym filmie. Normalnie produkcja Hollywood.

  10. Musiałem kilka razy obejrzeć nagranie by zobaczyć gdzie ta kolizja…. Trochę slabe