Kiedy 30-letni mężczyzna chciał dokonać przelewu na konto oszustów w porę zareagowali pracownicy banku. Ich podejrzenia wzbudziło zachowanie mężczyzny oraz zagraniczny numer konta. Dzięki ich wzorowej postawie mężczyzna nie stracił ponad 100 tysięcy złotych.
… 30 lat ( jeszcze chłop ) i daje się nabrać na taki stary numer , to co się dziwić takim po 80-tce
Druch boruch
Będzie miał z czego spłacać kredyt. Będzie mu na pewno lżej, może jeszcze jakieś wakacje kredytowe dostanie..
zmora
30 lat i taki łatwowierny, przyszłość narodu Polskiego.
jahira
,,30-latek uwierzył w ten realistycznie brzmiący scenariusz”- chyba dla was no i dla niego realistyczny.
Łukasz
Ja jeszcze jestem w stanie zrozumieć, że starszych ludzi tak robią. Ale 30 latek?
Niezależnie jak bardzo realistycznie brzmi osoba, która dzwoni, to po prostu takich rzeczy się nie robi po zwykłym telefonie. Tym bardziej, że NON-STOP słyszy się o takich kradzieżach, bez przerwy, każdego tygodnia.
Starsi ludzie po prostu nie powinni ufać ludziom przez telefon, ale młodzi ludzie, jak ten, powinni być zwyczajnie zorientowani w tym co się dzieje wokół.
Brawo dla pracowników banku.
--------------------
przestępcy razem z usłużnym nierządem zubożają społeczeństwo jak tylko można
podwyżki, akcyzy, opłaty, podatki i fikcyjne tranzakcje
,,,
30 lat i nadal siano we łbie
WAS
Albo już.
Kazio
Nie rozumiem skoro wszystkie dane własciciela konta ma bank to jaki jest problem ustalić go?
no i?
„Kazio” przeczytałeś chociaż artykuł?
W czym pomogą ci dane właściciela konta?
andrzej z kaskadowej 11
uuuuuu cholera, czyżby w banku zatrudnili kogoś kto myśli, czy to może tylko czysty przypadek ????
o matko i córko… a co jak polacy zaczną myśleć ????
... ps
… że też mnie żaden pracownik banku nie ostrzegał , a doradca biznesowy wręcz namawiał na kupno funduszy inwestycyjnych , na których to funduszach popłynąłem na dużą kasę … a miało być tak pięknie , nie panie sebastianie , tylko zyski
… 30 lat ( jeszcze chłop ) i daje się nabrać na taki stary numer , to co się dziwić takim po 80-tce
Będzie miał z czego spłacać kredyt. Będzie mu na pewno lżej, może jeszcze jakieś wakacje kredytowe dostanie..
30 lat i taki łatwowierny, przyszłość narodu Polskiego.
,,30-latek uwierzył w ten realistycznie brzmiący scenariusz”- chyba dla was no i dla niego realistyczny.
Ja jeszcze jestem w stanie zrozumieć, że starszych ludzi tak robią. Ale 30 latek?
Niezależnie jak bardzo realistycznie brzmi osoba, która dzwoni, to po prostu takich rzeczy się nie robi po zwykłym telefonie. Tym bardziej, że NON-STOP słyszy się o takich kradzieżach, bez przerwy, każdego tygodnia.
Starsi ludzie po prostu nie powinni ufać ludziom przez telefon, ale młodzi ludzie, jak ten, powinni być zwyczajnie zorientowani w tym co się dzieje wokół.
Brawo dla pracowników banku.
przestępcy razem z usłużnym nierządem zubożają społeczeństwo jak tylko można
podwyżki, akcyzy, opłaty, podatki i fikcyjne tranzakcje
30 lat i nadal siano we łbie
Albo już.
Nie rozumiem skoro wszystkie dane własciciela konta ma bank to jaki jest problem ustalić go?
„Kazio” przeczytałeś chociaż artykuł?
W czym pomogą ci dane właściciela konta?
uuuuuu cholera, czyżby w banku zatrudnili kogoś kto myśli, czy to może tylko czysty przypadek ????
o matko i córko… a co jak polacy zaczną myśleć ????
… że też mnie żaden pracownik banku nie ostrzegał , a doradca biznesowy wręcz namawiał na kupno funduszy inwestycyjnych , na których to funduszach popłynąłem na dużą kasę … a miało być tak pięknie , nie panie sebastianie , tylko zyski