Wtorek, 30 kwietnia 202430/04/2024
690 680 960
690 680 960

Było za szybko na łuku jezdni. Auto na szczęście ominęło latarnię

Mokra nawierzchnia, łuk jezdni oraz nadmierna prędkość – wszystko to razem prowadzi do bardzo groźnych wypadków. Tym razem na szczęście nikomu się nic nie stało, choć niewiele brakowało, aby auto wbiło się w słup latarni.

61 komentarzy

  1. mistrz lewego pasa – utylizacja dla tego typu kierowcow, innej opcji nie widze.

  2. Brak UMIEJĘTNOŚCI a nie deszcz…

  3. Słuchaj miszczu kierownicy pewnie czytasz artykuł o sobie jaki się sławny zrobiłeś a więc śmieje się z ciebie jakim jesteś frajerem cwaniaczkiem drogowym jak to ja nie potrafię? Teraz koła do wymiany i zawieszenie plac i myśl !!

  4. Raczej jeszcze leciał na zimowkach i stąd to miotanie. Lub ujowe letnie.

  5. Poza nadmierną prędkością jest to efekt jazdy na zimówkach jak najdłużej się da, czyli efekt słuchanie się „ekspertów”. Każdy wie, że opona zimowa gorzej zachowuje się na mokrym niż letnia. Dlatego czasem lepiej jest zmienić opony na letnie wcześniej.

    • Szwagier, którą ci to wiedzę przekazał, od kogo tę bzdurę usłyszał? Opony zimowe, jak sama nazwa wskazuje, służą do jazdy w trudnych warunkach atmosferycznych. Mają lepiej odprowadzać wodę i błoto pośniegowe, których to czynników zimą jest więcej. Po drugie, guma nie twardnieje przy niskich temperaturach więc „klei” się do drogi. Opona zimowa w warunkach jakich młody się przejechał, lepiej by trzymała. Opony na zimowe zmieniasz w/g kalendarza, czy temperatur i warunków atmosferycznych? Tylko Janusze zmieniają opony na letnie, bo słonko na dworze i szkoda zużywać bieżnik, choć średnia temperatura oscyluje w granicach 5 stopni. Doczytaj, przy jakich temperaturach zalecana jest jesienią zmiana opon a nie nowe teorie tworzysz.

      • Jeżeli się nie znasz na czymś to się nie wypowiadaj. Opona letnia ma dużo lepsze właściwości na mokrym niż zimowa. Powie Ci to każdy kto zna się na tym chodź trochę.Mówisz że opona zimowa lepiej odprowadza wodę od letniej? Kolejny błąd. Doucz się a potem możesz sobie pisać komentarze

      • Proszę „ekspercie” pierwszy lepszy artykuł. A szwagier to tobie głupot nagadał. „Według testów potwierdza, że droga hamowania samochodu z oponami zimowymi na mokrej nawierzchni często bywa nawet o 10 m dłuższa niż auta, które zostało wyposażone w opony letnie. Dzieje się tak dlatego, ponieważ opona zimowa ma gęsto ponacinany bieżnik (tzw. lamele, które są odpowiedzialne za to, że opona zdaje się „wgryzać w śnieg”), ale niestety mają też znacząco zmniejszoną liczbę szerokich kanałów do odprowadzania wody.”

  6. Czy to nie bylo seinczento od szydlo??

  7. 50km/h i po problemie w tym miejscu… a wy piszecie o nachyleniach drogi, o lewym pasie, prawym pasie itd. Wystarczy zgodnie z przepisami nie przekraczać dozwolonej prędkości.

  8. Widać że walczył do końca. Tak czy inaczej przy tym farcie powinien zagrać w totka.

  9. Mnie na tym łuku drażni co innego. Owszem dobra opona i problemów nie mam z tym zakrętem na mokrym, ALE Jak się jest na łuku to z lewej strony mamy auta czekające na wolne pole do przejechania w krochmalną. Tutaj najczęściej ktoś wystawia ryja do tego stopnia, że muszę wyjechać na linię przerywaną żeby w niego na pewno nie przypierdzielić… Raczej nie używam tego zjazdu, może słupy tam tak stoją, że zasłaniają? nie wiem tego…

  10. Ajjj szkoda że się na słupie nie zatrzymał !!! Nauczyło by go może !

    • Mam nadzieję, że Twoje życzenie kiedyś Ci się spełni. Życzę Ci, żebyś jeszcze mógł sobie wtedy przypomnieć tą wypowiedź.

Z kraju