Sobota, 27 kwietnia 202427/04/2024
690 680 960
690 680 960

W Lublinie powstanie kolejnych 80 parkingów dla hulajnóg. Będą też warsztaty bezpiecznej jazdy (zdjęcia)

Do końca maja w Lublinie ma być już sto parkingów dla hulajnóg. Właśnie trwa ich tworzenie. W czwartek zorganizowane zostaną też warsztaty bezpiecznej jazdy hulajnogami.

19 komentarzy

  1. Czechowskie Górki

    WŁ nie nawidze Cie?

  2. a co z rowerami? wydali na nie mln złotych,a teraz stają gdzieś bezużyteczne!… jak nasze „rządy” w Lublinie ! czego się nie dotknął to ogromne pieniądze wyrzucane w błoto! park ludowy, yntelygentne ławeczki, przystanki z ledami na zadup..ch, pływalnia łolipińksa, wrotków słoneczny, arena itp chybione iwestycje.. wydane setki mln i mln na utrzymanie na wielkim minusie ! tak się trwoni naszą publiczna kasę ! CHLEBA nie igrzysk !

  3. a co z rowerami? mln złotych wydane i co? i nic… hehe tak się „marnuje” naszą publiczna kasę!

    • kocham krzyśa

      – Lublin po raz kolejny uprzedził działania na szczeblu krajowym, potwierdzając tym samym, że jest liderem w zakresie odpowiedzialnego budowania mikromobilności miejskiej. W ubiegłym roku daliśmy przykład innym samorządom, zawierając jako pierwsi porozumienie z operatorami zobowiązujące do wspólnego budowania mikromobilności i zachowania porządku w sposobie korzystania z hulajnóg. Teraz wyznaczamy kolejnych 80 parkingów, które będą gotowe jeszcze w tym miesiącu – dodaje Artur Szymczyk.
      Kolejna oferta metropolity z ratusza dla popierających go(celowo z małej) w staraniach o reelekcję łysy traktuje lublinian jak kurdupel gorszy sort. Kiedy on i jego poplecznicy znikną z miasta

  4. Proponuje max predkosc hulajnog 10km/hwtedy juz wogole nie bedzie przyjemnosci z jazdy nimi

    • Puknj się w len. Rydzyk dostaje dopiero miliony z twoich pieniędzy! Nie licząc rozbijanych luksusowych limuzyn za grube setki tysięcy złotych.

    • Tu nie chodzi o prędkość a wyłącznie o styl jazdy użytkowników. Większa część użytkowników nie zauważa pieszych i innych ludzi

  5. Rowerów już nie ma, a je przynajmniej trzeba było odstawiać na konkretne stoisko. Poza tym jeździły wolniej i było je słychać z dalszej odległości. Tymczasem hulajnogami śmigają między pieszymi bez żadnego ostrzeżenia, a później zostawiają na środku chodników tu i tam. I co? Nic. Żadnej kary dla ostatniego używajacego. Nie jestem malkontentem, popieram aktywność fizyczną, ale w przypadku hulajnóg ma to niewiele wspólnego, za to stwarza poważne ryzyko tam, gdzie poruszają się piesi. Czasem żadna różnica, czy wpadniesz pod rozpędzony rower, hulajnogę, czy malucha. W każdej sytuacji możesz polamać kończyny, albo doznac obrażen wewnętrznych, tudzież uderzyć głową o podłoże. W wielu krajach odnotowuje się wiele śmiertelnych przypadków ofiar wsród pieszych w starciach z hulajnogami. Brzmi śmiesznie, ale niestety takie nie jest.

  6. Hulajnogą nie wolno jeździć po chodniku szybciej niż idzie pieszy.

    • Wolno, nie wolno. A czy ktoś to sprawdza, pilnuje tego? Policja i straż miejska wyłapuje rowerzystów, którzy poruszają się po przejściach, albo po chodnikach, nie zważając na to, z jaką prędkością jeżdżą. Nigdy nie widziałem jeszcze, żeby zatrzymali kiedykolwiek kogoś na hulajnodze, bo jechał za szybko, albo w niedozwolonym miejscu.

  7. Jest okazja żebyście w Lublinie mogli dać sobie ”po ryju”, znaczy się waszym ulubionym sporcie regionalnym.

  8. Brawo Lublin! Inne miasta jak zwykle pozostają w tyle. Szkoda tylko że w mniejszych miejscowościach niema hulajnog. Młodzież też by śmigała.

  9. Warsztaty to zdecydowanie za mało. Powinno się wysyłać na kurs tego typu co na PJ i psychotesty.

    • Każdy uczestnik ruchu drogowego (wykluczając pieszych, bo to fizycznie niemożliwe) powinien przejść jakieś testy do korzystania z pojazdów – niezależnie czy to rower, samochód, hulajnoga, czy jakaś samoróbka.

  10. sam widzialem jak chłopaczek wypiedzielil w babke na przystanku tym kieratem
    nie jest to bezpieczne

Z kraju