Niedziela, 28 kwietnia 202428/04/2024
690 680 960
690 680 960

Ursus zaprezentował elektryczny samochód dostawczy ELVI

Podczas II edycji Kongresu 590 spółka Ursus SA zaprezentowała prototyp pierwszego w pełni polskiego elektrycznego samochodu dostawczego ELVI. Pojazd posiada rewolucyjny system szybkiego doładowywania baterii w 15 min do 90 proc. Pełna bateria pozwala pokonać do 150 km.

62 komentarze

  1. Realista optymista

    Brzydki to fakt.Ale nasz ! Pierwszy będzie brzydki i usterkowy, może drugi model będzie znośny i udoskonalony a kolejny ..powiedzmy za 10 czy 15 lat będzie ładny,dobry i konkurencyjny na rynku bo tańszy niż jego odpowiedniki na rynku .Dajcie mu szanse.Nie od razu Krym zajmowano.

  2. Paskudztwo straszne , w życiu bym do tego nie wsiadł Nikt tego nie kupi bo ma to kosztować sporo a jak polski samochód to wiadomo szajs. Może gdzie w Kongo lub Ugandzie zamówią kilka sztuk . Lublin też był szajs ale to jeszcze gdzieniegdzie się widzi jak jeździ jak traktor. Ten Ursus po 7 latach rozsypie się w pył.

  3. prototyp był ładniejszy

  4. No nie wiem czy te baterie dadzą radę sprawić aby pojazd jechał i kręcił agregatem(mam na musli chlodnie) zasięg może drastycznie spasc

  5. Czy one wszystkie muszą być takie szpetne ??? Kto to opracowuje… Wstyd

    • Wiesz kto to partaczy? To my Polacy. Co lepsi styliści dawno zarabiają kokosy w zachodnioeuropejskich koncernach. jakby im zależało na wyglądzie a nie na cięciu kosztów to znaleźliby kogoś na ASP czy innych.

  6. Polska myśl technologiczna. Ten potwór ma szansę jedynie na popularyzację rządowej propagandy o polskim samochodzie elektrycznym.

  7. Ursus bierze miliony dotacji na opracowanie róznych cudów na kiju. Generalnie składa cuda z tego co im wpadnie w ręce promuje super projekty i na koniec wypluwa starego lublinka z silnikiem elektrycznym 🙂 Magia

  8. A pod gorki bedzie wjeżdżał tak jak ursus na bernardyńską,na piechotę moźna go wyprzedzić.No i wygląd,jakby był wyciosany z kloca.

  9. Jakiej mocy przyłącze jest potrzebne do naładowania baterii przez noc? 14 kW wystarczy? bo większych w domach raczej się nie robi? a kurier to pod domem parkuje a nie na firmie, a nawet na placu 20 aut po 14kW to niezłe obciążenie dla całego systemu energetycznego.
    Prąd w gniazdu nie bierze się znikąd, samochód na prąd ładowany w Lublinie to samochód na gaz ziemny, może lepiej od razu robić auta na CNG.
    A jak skończą się ulgi na elektryczne auta, dojdzie podatek drogowy (w prądzie przecież go nie ma) to wtedy zatęsknimy za autami na LPG i CNG.
    Najlepsze auto to hybryda z LPG, najtańsza eksploatacja, najmniejsza emisja, największy komfort. Tyle w temacie.

Z kraju