Ogromne korki tworzą się w rejonie Placu Bychawskiego w Lublinie. To po zdarzeniu drogowym, jakie miało miejsce pod wiaduktem. Warto omijać tą cześć miasta.
Nie mam nic do posiadaczy BMW, ale w sumie nie dziwię się czemu OC za bawarkę jest najdroższe. A jeszcze jak jest się młodym kierowcą bez zniżek to już totalna masakra jest.
Ja też nie mam nic do BMW. No to teraz walka z firmą ubezpieczeniową. Oby to nie była „szkoda całkowita”. OC powinniśmy płacić w zależności od dochodów lub wartości bryki i było by „git”.
Już grzecznie odpowiadam: od dochodu zatrudnionego u „janusza biznesu” lub od wartości auta nadającego się do kasacji.
QWERTY
Dochód lub wartość auta to złe wyznaczniki. Nie miałabym jednak nic przeciwko płaceniu składki ubezpieczeniowej OC przez kierowcę w zależności od ilości szkód, które powoduje. I jeszcze jedno życzenie, które w Polsce ze względu na lobby ubezpieczycieli, nie przejdzie. Ubezpieczenie kierowcy, a nie pojazdu.
Reds
A co ma marka samochodu do ceny ubezpieczenia?
Fryta
Jak statystyka pokaże ubezpieczycielowi, że w marce A liczba kolizji jest np o 20% wyższa niż w pozostałych to podniesie dla niej składkę. Od lat tak to wygląda. Nie tylko marka się liczy, ale i model, rodzaj wyposażenia, a niekiedy nawet kolor auta! Czasy gdy do liczenia składek potrzebny był kalkulator, pojemność silnika, kod pocztowy miejsca rejestracji i pesel właściciela już dawno minęły. Obecne algorytmy biorą bardzo wiele zmiennych pod uwagę, ale nadal zasada jest taka, że im większe prawdopodobieństwo szkody, tym wyższa składka, a młodzieńcy w Audi i BMW sami sobie na takie składki zapracowują.
auto pędzi samo zmienia biegi
to że kierowcy Bardzo Małych Wacków powoduja najwiecej wypadkó i powinni mieć opłaty za oc 300%
albo dla posiadaczy wyżej wymienionych bolidów testy psychotechniczne bo co te zamoty z bimberem na czele robią to jest do chu…a niepodobne.
Ta „genialna” organizacja ruchu, która wymaga skakania raz na lewy raz na prawy pas zbiera swoje żniwo.
lola
Należy jechać na swoim pasie a nie skakać po pasach jak małpa po klatce w zoo.
maroś
To po co skaczesz po pasach jadąc prawym cały czas jedzie się prosto a jak chcesz skręcić to zjeżdżasz na lewy
rys
A jak w prawo to na prawy. Organizacja ruchu na Kunickiego jest poroniona. Jak się jej nie zna, to przy dużym natężeniu ruchu trzeba skakać po pasach jak małpa po klatce w zoo.
On
Gdzie fotki ciężarówki, czy ona napewno była ?
taksobiemyślący
fot trzecie od końca (71) – ciężarówka stoi za tunelem. Oba auta jechały – osobówka zatrzymała się „nagle” 🙂 zaś samochód ciężarowy potrzebuje troszkę dłuższej drogi do wyhamowania…
Rafał
BMW – Bardzo Mała Wyobraźnia Będzie Miała Wypadek
haha
buahaha
zamknęli bimmerom wiadukt na Diamentowej, to walą w filary na Kunickiego 😀
1
No i kolejny bibmerowóz poszedł po filarach. Teraz jak nie mogą na diamentowej to sobie filary na kunickiego upatrzyli
Porucznik
Jeden wiadukt rozbierają to upatrzyli sobie inny. Miłośnicy filarów.
jkg
a ci którzy się nie rozbiją będą jeździć wyjątkowymi unikatami
1
Czyli twierdzisz ze przetrwają naprawdę wartościowe zabytki którymi kierują naprawdę ludzie z pasją a nie młodociani fani dróg.Jestem tego samego zdania.Mamy jeszcze jakieś filary do udostepniania żeby ten cały młody i ambitny temat się wytluk nim zbudują nowe na diamentowej.Może któryś wiadukt trzeba szybko i tanio wyburzyc.
bazyl
Ładnie Ukrainiec posłał BMW w betonowy słup.
jaro
Auta z łukrainy omijać szerokim łukiem / jak sie zdąży/ te bałwany nie umieją jeżdzić !
Nie mam nic do posiadaczy BMW, ale w sumie nie dziwię się czemu OC za bawarkę jest najdroższe. A jeszcze jak jest się młodym kierowcą bez zniżek to już totalna masakra jest.
Ja też nie mam nic do BMW. No to teraz walka z firmą ubezpieczeniową. Oby to nie była „szkoda całkowita”. OC powinniśmy płacić w zależności od dochodów lub wartości bryki i było by „git”.
Ale czyich dochodów lub wartości czyjej bryki? 🙂
Już grzecznie odpowiadam: od dochodu zatrudnionego u „janusza biznesu” lub od wartości auta nadającego się do kasacji.
Dochód lub wartość auta to złe wyznaczniki. Nie miałabym jednak nic przeciwko płaceniu składki ubezpieczeniowej OC przez kierowcę w zależności od ilości szkód, które powoduje. I jeszcze jedno życzenie, które w Polsce ze względu na lobby ubezpieczycieli, nie przejdzie. Ubezpieczenie kierowcy, a nie pojazdu.
A co ma marka samochodu do ceny ubezpieczenia?
Jak statystyka pokaże ubezpieczycielowi, że w marce A liczba kolizji jest np o 20% wyższa niż w pozostałych to podniesie dla niej składkę. Od lat tak to wygląda. Nie tylko marka się liczy, ale i model, rodzaj wyposażenia, a niekiedy nawet kolor auta! Czasy gdy do liczenia składek potrzebny był kalkulator, pojemność silnika, kod pocztowy miejsca rejestracji i pesel właściciela już dawno minęły. Obecne algorytmy biorą bardzo wiele zmiennych pod uwagę, ale nadal zasada jest taka, że im większe prawdopodobieństwo szkody, tym wyższa składka, a młodzieńcy w Audi i BMW sami sobie na takie składki zapracowują.
to że kierowcy Bardzo Małych Wacków powoduja najwiecej wypadkó i powinni mieć opłaty za oc 300%
albo dla posiadaczy wyżej wymienionych bolidów testy psychotechniczne bo co te zamoty z bimberem na czele robią to jest do chu…a niepodobne.
Ta „genialna” organizacja ruchu, która wymaga skakania raz na lewy raz na prawy pas zbiera swoje żniwo.
Należy jechać na swoim pasie a nie skakać po pasach jak małpa po klatce w zoo.
To po co skaczesz po pasach jadąc prawym cały czas jedzie się prosto a jak chcesz skręcić to zjeżdżasz na lewy
A jak w prawo to na prawy. Organizacja ruchu na Kunickiego jest poroniona. Jak się jej nie zna, to przy dużym natężeniu ruchu trzeba skakać po pasach jak małpa po klatce w zoo.
Gdzie fotki ciężarówki, czy ona napewno była ?
fot trzecie od końca (71) – ciężarówka stoi za tunelem. Oba auta jechały – osobówka zatrzymała się „nagle” 🙂 zaś samochód ciężarowy potrzebuje troszkę dłuższej drogi do wyhamowania…
BMW – Bardzo Mała Wyobraźnia Będzie Miała Wypadek
buahaha
zamknęli bimmerom wiadukt na Diamentowej, to walą w filary na Kunickiego 😀
No i kolejny bibmerowóz poszedł po filarach. Teraz jak nie mogą na diamentowej to sobie filary na kunickiego upatrzyli
Jeden wiadukt rozbierają to upatrzyli sobie inny. Miłośnicy filarów.
a ci którzy się nie rozbiją będą jeździć wyjątkowymi unikatami
Czyli twierdzisz ze przetrwają naprawdę wartościowe zabytki którymi kierują naprawdę ludzie z pasją a nie młodociani fani dróg.Jestem tego samego zdania.Mamy jeszcze jakieś filary do udostepniania żeby ten cały młody i ambitny temat się wytluk nim zbudują nowe na diamentowej.Może któryś wiadukt trzeba szybko i tanio wyburzyc.
Ładnie Ukrainiec posłał BMW w betonowy słup.
Auta z łukrainy omijać szerokim łukiem / jak sie zdąży/ te bałwany nie umieją jeżdzić !