Niedziela, 05 maja 202405/05/2024
690 680 960
690 680 960

Ul. Kunickiego: BMW uderzyło w filar wiaduktu. Są duże utrudnienia w ruchu

Ogromne korki tworzą się w rejonie Placu Bychawskiego w Lublinie. To po zdarzeniu drogowym, jakie miało miejsce pod wiaduktem. Warto omijać tą cześć miasta.

40 komentarzy

  1. Nie mam nic do posiadaczy BMW, ale w sumie nie dziwię się czemu OC za bawarkę jest najdroższe. A jeszcze jak jest się młodym kierowcą bez zniżek to już totalna masakra jest.

    • Towarzysze, Obywatele Ludu Ciężko Pracujący Lublina !

      Ja też nie mam nic do BMW. No to teraz walka z firmą ubezpieczeniową. Oby to nie była „szkoda całkowita”. OC powinniśmy płacić w zależności od dochodów lub wartości bryki i było by „git”.

      • Ale czyich dochodów lub wartości czyjej bryki? 🙂

        • Towarzysze, Obywatele Ludu Ciężko Pracujący Lublina !

          Już grzecznie odpowiadam: od dochodu zatrudnionego u „janusza biznesu” lub od wartości auta nadającego się do kasacji.

          • Dochód lub wartość auta to złe wyznaczniki. Nie miałabym jednak nic przeciwko płaceniu składki ubezpieczeniowej OC przez kierowcę w zależności od ilości szkód, które powoduje. I jeszcze jedno życzenie, które w Polsce ze względu na lobby ubezpieczycieli, nie przejdzie. Ubezpieczenie kierowcy, a nie pojazdu.

    • A co ma marka samochodu do ceny ubezpieczenia?

      • Jak statystyka pokaże ubezpieczycielowi, że w marce A liczba kolizji jest np o 20% wyższa niż w pozostałych to podniesie dla niej składkę. Od lat tak to wygląda. Nie tylko marka się liczy, ale i model, rodzaj wyposażenia, a niekiedy nawet kolor auta! Czasy gdy do liczenia składek potrzebny był kalkulator, pojemność silnika, kod pocztowy miejsca rejestracji i pesel właściciela już dawno minęły. Obecne algorytmy biorą bardzo wiele zmiennych pod uwagę, ale nadal zasada jest taka, że im większe prawdopodobieństwo szkody, tym wyższa składka, a młodzieńcy w Audi i BMW sami sobie na takie składki zapracowują.

      • auto pędzi samo zmienia biegi

        to że kierowcy Bardzo Małych Wacków powoduja najwiecej wypadkó i powinni mieć opłaty za oc 300%
        albo dla posiadaczy wyżej wymienionych bolidów testy psychotechniczne bo co te zamoty z bimberem na czele robią to jest do chu…a niepodobne.

  2. Ta „genialna” organizacja ruchu, która wymaga skakania raz na lewy raz na prawy pas zbiera swoje żniwo.

    • Należy jechać na swoim pasie a nie skakać po pasach jak małpa po klatce w zoo.

    • To po co skaczesz po pasach jadąc prawym cały czas jedzie się prosto a jak chcesz skręcić to zjeżdżasz na lewy

      • A jak w prawo to na prawy. Organizacja ruchu na Kunickiego jest poroniona. Jak się jej nie zna, to przy dużym natężeniu ruchu trzeba skakać po pasach jak małpa po klatce w zoo.

  3. Gdzie fotki ciężarówki, czy ona napewno była ?

    • taksobiemyślący

      fot trzecie od końca (71) – ciężarówka stoi za tunelem. Oba auta jechały – osobówka zatrzymała się „nagle” 🙂 zaś samochód ciężarowy potrzebuje troszkę dłuższej drogi do wyhamowania…

  4. BMW – Bardzo Mała Wyobraźnia Będzie Miała Wypadek

  5. buahaha
    zamknęli bimmerom wiadukt na Diamentowej, to walą w filary na Kunickiego 😀

  6. No i kolejny bibmerowóz poszedł po filarach. Teraz jak nie mogą na diamentowej to sobie filary na kunickiego upatrzyli

  7. Jeden wiadukt rozbierają to upatrzyli sobie inny. Miłośnicy filarów.

  8. a ci którzy się nie rozbiją będą jeździć wyjątkowymi unikatami

    • Czyli twierdzisz ze przetrwają naprawdę wartościowe zabytki którymi kierują naprawdę ludzie z pasją a nie młodociani fani dróg.Jestem tego samego zdania.Mamy jeszcze jakieś filary do udostepniania żeby ten cały młody i ambitny temat się wytluk nim zbudują nowe na diamentowej.Może któryś wiadukt trzeba szybko i tanio wyburzyc.

  9. Ładnie Ukrainiec posłał BMW w betonowy słup.

  10. Auta z łukrainy omijać szerokim łukiem / jak sie zdąży/ te bałwany nie umieją jeżdzić !