Duży ruch jak też poruszający się ze sporą prędkością kierowcy sprawiają, że pokonanie tego skrzyżowanie nie jest łatwe jak również bezpieczne. Dlatego zapadła decyzja o budowie świateł.
Może mi ktoś wytłumaczyć dlaczego budowa świateł kosztuje 688 tys? to tyle co 2-3 domy, a skala robót bez porównania, materiałów też…
Marcin
Muszę Ci powiedzieć, że też się nad tym zastanawiam…
nikodem
a dlaczego np. audi jest droższe od skody, przecież ta sama skala robót? Pomyśl, wysil się, poczytaj, będziesz wiedział
Dlaczego?
Zastanawiałeś się dlaczego kawałek plastiku – bagnet do pomiaru oleju w Renault Kangoo kosztuje w serwisie 120zł? A np. zamek na kluczyk do szafki do pokoju 1,50zł? a poziom skomplikowania bez porównania?
withs
688 TYSIĘCY!?!?! To skoro jeden sygnalizator podobno kosztuje ok 4000 zł, to dodajmy do tego słupy, instalację elektryczną, kable, puszki, elektronikę i inne „automaty”, pozwolenia, mapki, wyrysy, kolejne pozwolenia, geodeta, plus robocizna to obstawiam, że jak dla mnie jest to warte jakieś 50 -60 tys zł, a nie blisko 700! Jakaś masakra…. Mam nadzieję, że pracownicy chociaż godnie tam zarabiają, a nie robią to za 10zł/h!!!
Jadę codziennie
Znaki robót drogowych i zwężenia jezdni postawili tam już ponad tydzień temu (coś koło 2 tygodnie już stoją bez zasłonięcia). Światła ostrzegawcze działają też od dobrych kilku dni a nic tam się do tej pory nie działo. To przy takim rozciągnięciu prac całość pewnie zakończą gdzieś za dwa lata. Taki czas robót musi dużo kosztować i stąd ta cena.
abc
Jak zwykle zaprojektowano byle jak i efekty widać. Węzeł w całości powinien być bezkolizyjny. Miejsca jest dużo. Ciekawe kiedy na innych węzłach powstanie sygnalizacja. Niby GDDKiA a inwestycje planuje jak ZDiM w Lublinie.
jOOj
Tak się projektuje żeby wszystko kosztowało jak najwięcej podatnika…
projektant
Projektuje się jak najtaniej, bo przetargi wygrywają najtańsze firmy. Najpierw pomyśl, a potem się wypowiadaj.
Kamil
Spoko, zaraz miejsca bedzie mniej, przecież trzeba zwęzić żeby było bezpieczniej …
zenek
a wystarczyloby odpowiednio wymalowac pasy jezdni
jOOj
wtedy za mało by na tym zarobili…
Marcin
No skręcić tam w lewo to nie lada wyczyn w kraju gdzie wszystkim spieszy się i każdy każdego ma w nosie… Zostaje kwestia przejeżdżających na „późnym pomarańczowym/wczesnym czerwonym” na tych to się nie zaradzi.
Man
Ten węzeł został idiotycznie zaprojektowany, można się było spodziewać że bedzie tam niebezpiecznie i trudno skręcać w lewo szczególnie.
abażur
Projektant płakał jak projektował ten węzeł… normalnie arcydzieło sztuki nowoczesnej…
mete
to jeszcze na esce zrobić światła co zjazd, bo paru niedzielnych nie potrafi się włączyć do ruchu… nosz kur serio?!
Paweł
Pojedź naczepą i wyjedź w lewo na Lublin z obwodnicy jak taki mądry jesteś, dodam tylko że zaraz obok jest strefa ekonomiczna także jak do tej pory przy wyjeździe stają w poprzek i blokują oba pasy w jednym kierunku bo inaczej sie nie da
jak nam przekazano
można wcześniej zjechać z obwodnicy na Lublin pawelku
Maciek
Wszystko się zgadza. Rozumiem, ze ciezko jest tam skrecic. Pytanie tylko dlaczego nie ma „slimaka zjazdowego” dla jadacych od warszawy do lublina, ktory pozwolilby bezkolizyjnie sie wlaczyc do ruchu. To jest skandal. A teraz poprzedni blad (projektowy) naprawiaja drugim bledem. Korki beda ogromne.
ossi
A można pojechać w prawo, za 2 km zawinąć na rondzie i … prosta droga 🙂
ament
nie ważne ilu ważne jaka persona decyzyjna tam się włączała…
Bicconn
Eeee…to jednak prawda mc Donald teraz światła.. no jednak Świdnik będzie miastem
isz
Chyba ktoś na głowę upadł :]
qwa
Ale kuźwa będą korki!!! Inteligentny inaczej wymyślił te światła.
Może mi ktoś wytłumaczyć dlaczego budowa świateł kosztuje 688 tys? to tyle co 2-3 domy, a skala robót bez porównania, materiałów też…
Muszę Ci powiedzieć, że też się nad tym zastanawiam…
a dlaczego np. audi jest droższe od skody, przecież ta sama skala robót? Pomyśl, wysil się, poczytaj, będziesz wiedział
Zastanawiałeś się dlaczego kawałek plastiku – bagnet do pomiaru oleju w Renault Kangoo kosztuje w serwisie 120zł? A np. zamek na kluczyk do szafki do pokoju 1,50zł? a poziom skomplikowania bez porównania?
688 TYSIĘCY!?!?! To skoro jeden sygnalizator podobno kosztuje ok 4000 zł, to dodajmy do tego słupy, instalację elektryczną, kable, puszki, elektronikę i inne „automaty”, pozwolenia, mapki, wyrysy, kolejne pozwolenia, geodeta, plus robocizna to obstawiam, że jak dla mnie jest to warte jakieś 50 -60 tys zł, a nie blisko 700! Jakaś masakra…. Mam nadzieję, że pracownicy chociaż godnie tam zarabiają, a nie robią to za 10zł/h!!!
Znaki robót drogowych i zwężenia jezdni postawili tam już ponad tydzień temu (coś koło 2 tygodnie już stoją bez zasłonięcia). Światła ostrzegawcze działają też od dobrych kilku dni a nic tam się do tej pory nie działo. To przy takim rozciągnięciu prac całość pewnie zakończą gdzieś za dwa lata. Taki czas robót musi dużo kosztować i stąd ta cena.
Jak zwykle zaprojektowano byle jak i efekty widać. Węzeł w całości powinien być bezkolizyjny. Miejsca jest dużo. Ciekawe kiedy na innych węzłach powstanie sygnalizacja. Niby GDDKiA a inwestycje planuje jak ZDiM w Lublinie.
Tak się projektuje żeby wszystko kosztowało jak najwięcej podatnika…
Projektuje się jak najtaniej, bo przetargi wygrywają najtańsze firmy. Najpierw pomyśl, a potem się wypowiadaj.
Spoko, zaraz miejsca bedzie mniej, przecież trzeba zwęzić żeby było bezpieczniej …
a wystarczyloby odpowiednio wymalowac pasy jezdni
wtedy za mało by na tym zarobili…
No skręcić tam w lewo to nie lada wyczyn w kraju gdzie wszystkim spieszy się i każdy każdego ma w nosie… Zostaje kwestia przejeżdżających na „późnym pomarańczowym/wczesnym czerwonym” na tych to się nie zaradzi.
Ten węzeł został idiotycznie zaprojektowany, można się było spodziewać że bedzie tam niebezpiecznie i trudno skręcać w lewo szczególnie.
Projektant płakał jak projektował ten węzeł… normalnie arcydzieło sztuki nowoczesnej…
to jeszcze na esce zrobić światła co zjazd, bo paru niedzielnych nie potrafi się włączyć do ruchu… nosz kur serio?!
Pojedź naczepą i wyjedź w lewo na Lublin z obwodnicy jak taki mądry jesteś, dodam tylko że zaraz obok jest strefa ekonomiczna także jak do tej pory przy wyjeździe stają w poprzek i blokują oba pasy w jednym kierunku bo inaczej sie nie da
można wcześniej zjechać z obwodnicy na Lublin pawelku
Wszystko się zgadza. Rozumiem, ze ciezko jest tam skrecic. Pytanie tylko dlaczego nie ma „slimaka zjazdowego” dla jadacych od warszawy do lublina, ktory pozwolilby bezkolizyjnie sie wlaczyc do ruchu. To jest skandal. A teraz poprzedni blad (projektowy) naprawiaja drugim bledem. Korki beda ogromne.
A można pojechać w prawo, za 2 km zawinąć na rondzie i … prosta droga 🙂
nie ważne ilu ważne jaka persona decyzyjna tam się włączała…
Eeee…to jednak prawda mc Donald teraz światła.. no jednak Świdnik będzie miastem
Chyba ktoś na głowę upadł :]
Ale kuźwa będą korki!!! Inteligentny inaczej wymyślił te światła.