Sobota, 13 kwietnia 202413/04/2024
690 680 960
690 680 960

Ten łuk nie „wybacza” nadmiernej prędkości. Kolejne auto uderzyło w bariery energochłonne (zdjęcia)

We wtorek rano na łuku drogi przy młynie Krauzego pojazd osobowy uderzył w bariery energochłonne. W rejonie zdarzenia natraficie na utrudnienia z przejazdem.

33 komentarze

  1. Wybacza tylko opony trzeba mieć nowe i „A” w deszczu.
    No ale nowe opony zwiększyły by wartość golfa dwukrotnie.
    A po kolizji dalej jest warty tyle co katalizator.

  2. Ten łuk nie wybacza złego stanu technicznego auta — opon i zawieszenia. W czasach gdy byłem młodszy i głupszy latałem tam grubo ponad ograniczenie tylnonapędowym autem i trzymało się jak przyklejone drogi. Ale zarówno zawieszenie, jak i opony były w świetnym stanie.

  3. Gondol Jerzy Znadwisły

    Ten łuk nie „wybacza” nadmiernej prędkości, bo szybko jeździć „cza umić”.
    Albo jeździć znacznie wolniej (jak sie nie „umi”). 😆

  4. Malowane zaciski hamulcowe dodają 5 koni mocy. I stąd problem z opanowaniem maszyny.

  5. I znowu pół miasta stoi przez jednego idiotę…

  6. Techniczni nie nadążą barierek poprawiać na tym zakręcie. Jak nie z jednej strony ktoś przywali, to z drugiej.

  7. Przyczyna jest tylko jedna. Źle wyprofilowana jezdnia. Kto zatwierdził i kto zaprojektował jezdnię, która kąt pochylenia na w odwrotną stronę niż powinna?

    • Dziadek ze Slamsowa

      Powtórzę to co pisałem kilka dni „na zad”:
      dziennie ten zakręt pokonuje kilkaset pojazdów (może nawet i ponad tysiąc), a źle wyprofilowany zakręt jest tylko dla nielicznych (mniej więcej, jednemu pojazdowi dziennie).
      To co tu qjurwa, jet źle wyprofilowane, zakręt, czy męczennicy motoryzacji ?!

    • Pierdzielisz kocopoły człeniu, to mózgi niektórych kierujących są źle zaprojektowane.

    • Jak jedziesz przepisowo to nikt nie wypada z drogi.

    • To nie autostrada żeby profilować droge.
      Tam jest teren zabudowany i kto tego nie rozumie to kończy jak ten w Golfie

    • Strasznie mnie ciekawie co tacy jak Ty mają pod kopułką – sznurek co trzyma uszy? Każdy kto tamtędy jeździ wie, że jak najdzie ochota to tam się zapitala, od vivo do skrzyżowania z doświadczalną bodajże hulaj dusza – piekła nie ma, jedynie trzeba przy przejściu na wysokości felicity uważać. 99,9 % kierowców nie ma problemu z pokonaniem tego łuku „śmierci”. Ale nieeee, ogłośmy ogólnopolską akcję profilowania dróg miejskich, beczki z wodą na rozjazdach rozstawmy, bo przecież ta miejska droga z podwyższonym limitem to służy do tego żeby Marty McFly bezpiecznie rozpędził DeLoraena do 88 mph i się przeniósł do 2015 i uratował syna, karierę itp.. Bezpiecznie rozpędził….

    • Wypowiedzi ekspertów od jeżdżenia wózkami po biedronce 😀

  8. na złom z tym kopciuchem śmierdziuchem

    Po co dobre opony? Ważne, że ma alusy, które były ładne w 1990 roku.

  9. Niewybaczalne jest to ,że o godzinie 8 w środku wojewódzkiego miasta gdzie wydział ruchu drogowego liczy ok 120 funkcjonariuszy ,zdarzenie zabezpiecza radiowóż prewencji.Wrd Napier…ła społeczeństwa mkk po 1500/3000( recydywa),w zespołach zorganizowanych w różne „elitarne” grupy których dyżurny miasta nie może użyć do obsługi prostego zdarzenia drogowego .My stoimy w korkach i płacimy daninę za wykroczenia w postaci nieustąpienia pierwszeństwa pieszemu wchodzącemu na Pdp, który akurat jest 2 metry od tego przejscia.

  10. Nauczcie się „powolniaki” że przyczyną był nie źle wyprofilowany zakręt, nie nadmierna prędkość tylko niewłaściwie dobrany kolor zacisków hamulcowych – czerwone są do 5-drzwiowych, do 3-drzwiowych są żółte. Taki pro-tip od pro-drivera dla powolniaków na prawym pasie. Ironia.

Z kraju